ژورنال “مدیریت در مهندسی” انجمن مهندسان عمران آمریکا مقاله یه پژوهشگر ایرونی دانشگاه واترلو و عضو هیئت علمی دانشکده معماری دانشگاه تهران رو به عنوان بهترین مقاله خود در سال ۲۰۱۱ انتخاب کرد.

مقاله یه پژوهشگر ایرونی بهترین مقاله سال 2011 شد

 

ژورنال “مدیریت در مهندسی” مجله تخصصی “انجمن مهندسان عمران آمریکا” (ASCE) است که همه ساله از بین مقالاتی که منتشر کرده بهترین مقاله سال رو انتخاب می کنه.

امسال این ژورنال یافته های تحقیقات تیم “سعید یوسفی” رو به عنوان مقاله برگزیده سال ۲۰۱۱ خود انتخاب کرد.

سال ۲۰۱۱ مصادف با بیست و پنجمین سال برگزاری این جایزه سالانه س به خاطر همین انجمن مهندسان عمران آمریکا امکان دسترسی آزاد به مقالات برگزیده این ژورنال رو که در طول ۲۵ سال گذشته انتخاب شدن جفت و جور کرده.

این مقالات، بهترین ایده هایی رو که از طرف کارشناسان و مشاوران صنعت ساختمون درباره مدیریت ساختمون ارائه شدن به تصویر میکشن.

سعید یوسفی محقق دپارتمان مهندسی طراحی سیستمها در دانشگاه واترلو در کانادا هستش. تحقیقاتی که این پژوهشگر ایرونی مولف اول اون هستش با عنوان “متدولوژی مذاکرات گرایش- پایه واسه مدیریت اختلافات ساختمون” در سال ۲۰۱۰ در ژورنال مدیریت در مهندسی منتشر و در سال ۲۰۱۱ از طرف این مجله تخصصی به عنوان بهترین مقاله سال برگزیده شد.

در این تحقیق، گرایشات گفتگو کنندگان در دو سطح تکمیلی اراده کردن هدف دار و تاکتیکی روش زوم شده.

برپایه این تحقیقات، در سطح هدف دار، متدولوژی پیشنهادی برپایه مدلهای ترسیمی واسه حل دعوا به گفتگو کنندگان کمک می کنه سودمندترین زیر مجموعه های راه حلها رو واسه حل دعوا پیدا کنن.

در سطح تاکتیکی، متدولوژی پیشنهادی، سودمندترین تصمیمات هدف دار رو با به کار گیری عملکردهای به درد بخور واسه ارائه یه توافق پایدار و برپایه احترام به مسائل مورد دعوا در بوته آزمایش میذاره.

منبع :

noindex