teacher1

با بازنشسته شدن دال ایربی معلم آمریکایی شبکه های اجتماعی یه چهره آشنا رو از دست دادن. معلمی که مدت ۴۰ سال فقط یه لباس رو به تن می کرد.

به گزارش آلامتو به نقل از جام جم آنلاین، دال ایربی معلم ورزش در شهر دلاس ایالت تگزاس در سال ۱۹۷۴ با مشاهده کتاب سالیانه یادگاری دبیرستانی که در اون کار می کرد فهمید که در عکس همون لباس سال گذشته رو به تن داره.

اول ناراحت شد اما همسرش که در همون دبیرستان آموزگار بود از ناراحتی اون به خنده افتاد و به اون پیشنهاد کرد واسه سومین سال هم همون لباس رو واسه عکس یادگاری کتاب سالیانه دبیرستان بپوشد.

دال که همیشه لباس ورزش به تن می کرد کمد لباسش خیلی پر و پیمان نبود بنا براین پس از پنج سال که همیشه یه لباس رو واسه عکس یادگاری به تن کرده بود عزمشو جزم کرد این سنت رو تا زمان بازنشستگی اش ادامه بده.

این ماجرا ۴۰ سال ادامه پیدا کرد. در میان عکسای این ۴ دهه تنها یه فرق هست و اون عکس اولین سال شروع به کار دال بدون داشتن سبیله چون از اون پس سبیل هم هیچوقت از چهره اش حذف نشد.

دال ایربی با اینکه تا بازنشستگی این سنت رو نگهداشت اما در گفت و گو با روزنامه محلی دالاس مورنینگ نیوز اعتراف کرد که پوشیدن لباس دوران بیست سالگی اش در سالای آخر دوران حرفه ای براش سخت شده بود. اون که لباس براش خیلی تنگ شده بود ناگزیر در آخرین چند سال فقط هنگام گرفتن عکس یادگاری کتاب سالیانه دبیرستان اونو به تن می کرد.

teacher