در رویای خود فرض می کنیم میلیون ها دلار پول بی زبون و بیکار رو تو یه حساب بانکی پس انداز کرده ایم. یهو تصمیم می گیریم واسه تنوع هم شده یکی از گران قیمت ترین خودروهای دنیا رو بخریم. پس با آلامتو همراه باشین تا ۷ خودروی گران قیمت فعلی رو به شما معرفی کنیم.

به گزارش آلامتو به نقل از زومیت ؛ به همون اندازه ای که تولید خودروهایی با قیمت چند میلیون دلاری واسه مشهورترین خودروسازان دنیا دست یافتنیه، خرید اینجور مدل هایی واسه ما مثل یه خواب و رویایی شیرینه. اما اگه چندین میلیون دلار پول نقد داشتین کدوم یکی از ۷ خودروی گران قیمت دنیا رو به پارکینگ خود می بردین؟

استون مارتین وولکان؛ پادشاه بلامنازع جاده های بریتانیا (۲.۳ میلیون دلار)

گرون ترین خودروها

اگه با پول خود دنبال یه خودروی ۸۰۰ اسب بخاری با پیشرانه ی V12 هستین که نام سلطان جاده های بریتانیا برازنده ی اون هستش، می تونید به استون مارتین وولکان ۲.۳ میلیون دلاری فکر کنین. البته اگه بتونین یه نسخه ی فروشی از اون رو پیدا کنین.

تنها ۲۴ دستگاه از این خودروی جذاب تولید شده که هر کدوم از اونا مشتری خاص خود رو داره. بدیش اینه باید دنبال گزینه ی دیگری باشین که تجربه ای قوی از یه رانندگی جذاب رو به شکل یه ابرخودروی فوق العاده سبک به شما ارائه کنه.

فراری F60، سهم شما در جشن تولد فراری (۲.۵ میلیون دلار)

گرون ترین خودروها

گرون ترین خودروها

فراری شصتمین سال تاسیس خود رو با یه مدل جذاب به نام F60 جشن گرفت. مشکل اصلی اینه که تنها ۱۰ دستگاه از این خودرو تولید شده. اما نکته ی باحال اینجاس که همه مدل ها قبل اینکه فراری خبر تولید اف ۶۰ رو به کسی بده فروخته شده بودن.

در جذابیت این خودرو شک نکنین. فراری خوب می دونسته که باید واسه F60 سنگ تموم بزاره. این کوپه ی ۷۳۰ اسب بخاری با پیشرانه ی V12 یه خودروی بدون سقفه که طراحی اون کمی متفاوت تر از دیگر اسب های وحشی فراریه.

پاگانی هوایرا BC، خودرویی که تنها می تونید نسخه ی رودستر اون رو بخرین (۲.۶ میلیون دلار)

گرون ترین خودروها

هوایرا مشتریان خاصی داره. اما خبر خوب درباره ی این خودرو اینکه پاگانی هوایرا بی سی تنها خودروی فهرست ماست که می تونید واسه خرید اون خوش بین باشین. اما باید به مدل رودستر راضی باشین، چون تموم ۲۰ نمونه ی کوپه که از این خودرو تولید شده به فروش رفته.

بدنه ی فیبرکربنی هوایرا بی سی خوب دور و بر خودرو رو فراگرفته که همین موضوع باعث می شه با نسخه ی معمولی هوایرا فرق داشته باشه. اما تغییرات این خودرو به طراحی ظاهری اون خلاصه نمی شه و با یه مدل فوق سبک و بسیار پرقدرت روبرو هستیم که واسه روندن اون علاوه بر پول کافی باید مهارت خاصی داشته باشین.

فراری FXX K خودرویی واسه حکمرانی در مسابقات (۳ میلیون دلار)

گرون ترین خودروها

فراری FXX K نسخه ای بر اساس مدل جذاب لافراریه که فقط واسه درنوردیدن پیست های مسابقه طراحی و تولید شده. بهتره واسه خرید این مدل بی مثل حتما ۳ میلیون دلار همراه داشته باشین، وگرنه خرید اون غیر ممکنه.

پیشرانه ی FXX K با ترکیبی از موتورهای بنزینی و الکتریکی می تونه ۱۰۳۶ اسب بخار توان تولید کنه که واسه کنترل این اسب سرکش باید دست به دامان قطعات آیرودینامیک این مدل شید. به نظر شما ۱۰۳۶ اسب بخار بدون آیرودینامیک عالی چه بلایی سر شما می آورد؟

تنها ۴۰ دستگاه از این غول ایتالیایی تولید شده که حالا خوبیش اینه همه اونا فروخته شده!

مک لارن P1 GTR خودرویی که باید به اون احترام گذاشت (۳.۱ میلیون دلار)

گرون ترین خودروها

اگه گفتیم استون مارتین وولکان گران قیمت ترین خودروی انگلیسیه، اشتباه کردیم. مک لارن P1 GTR انتخابیه که ۳.۱ میلیون دلار واسه شما آب می خورد. این خودرو با همون ترکیب رنگی به فروش می رسد که مدل مشهور ۱۹۹۵ F1 GTR تونست مسابقات Le Mans رو از اون خود کنه.

این هیولای ۹۸۶ اسب بخاری از یه پیشرانه ی V8 توربوشارژ در کنار یه موتور الکتریکی بهره می برد. این خودروی قابل احترام واسه فتح مسابقات طراحی شده و باید انتظار یه خودروی قوی مسابقه ای رو از اون داشته باشین. هرچند تا الان هیچ کدوم اونا در مسابقات حاضر نشده ان!

لامبورگینی وننو رودستر خودرویی گران قیمت ولی بدون سقف! (۴.۵ میلیون دلار)

گرون ترین خودروها

اگه ۴.۵ میلیون دلار دارین، اگه عاشق لامبورگینی هستین و اگه دوست دارین سقف خودروی شما آسمون باشه، پیشنهاد می کنیم یه لامبورگینی وننو رودستر ۷۴۰ اسب بخاری پیدا کنین و اونو بخرین!

شک نداشته باشین کسی که ۴.۵ میلیون دلار پول داره و عاشق لامبورگینیه، از رانندگی با وننو رودستر در هوای بارانی بیشتر لذت می برد.

کونیخزگ CCXR Trevita الماسی که همه دنبال اون می گردند (۴.۸۵ میلیون دلار)

گرون ترین خودروها

فقط دو دستگاه از این خودرو تولید شده که یکی از اونا باید بوسیله مجوزهای قانونی آمریکا رو بگیره. به نظر می رسد باید خرید اون رو از یاد ببرین. ولی جالبه بدونین Floyd Mayweather Jr بوکسور مشهور آمریکایی صاحب تنها نمونه ی موجود در این کشوره که خیلی هم به خودروی خود افتخار می کنه.

به لطف بهره گیری از پوشش فیبری منحصر به فرد به کار رفته در مدل تراویتا که قیمت بسیار زیادی هم داره، این خودرو از یه بدنه ی فیبرکربنی نورانی بهره می برد که مانند الماسی در تاریکی می درخشد.

نظر شما درباره ی خودروهای این لیست چیه؟ شمام دوست دارین صاحب یکی از این مدل ها باشین؟

تانکای لوکس و گرانقیمت دنیا + عکس

گرون ترین ساختمون سفارت خونه در دنیا

خودرو زومیت عکس ماشین گرانترین