ویروسای کامپیوتری از زمان کامپیوترای قدیمی تا حالا پرتجربه تر شدن. این ویروسا به سرعت پخش می شن و کامپیوترتان رو به هر طریقی که بتونن، آلوده می کنن.

همراه با تکامل اینترنت، تهدیدات ویروسی زیاد شده، طوری که شدنی نیس که به روز و ایمن ادامه بدیم. امروزه خیلی از اسکنرهای آنتی ویروس آنلاین رایگان است، که به شما اجازه بررسی کامپیوتر / لپ تاپ تون رو میده.

اینجا ۳ اسکنر آنتی ویروس آنلاین برتر آمده :

اسکن سریع بیت دیفندر(BitDefender)

بیت دیفندر یه برنده جایزه نرم افزار آنتی ویروسه. با به کار گیری این وسیله آنلاین، کامپیوتر شما در کمتر از ۶۰ ثانیه اسکن می شه. تنها چیزی که لازم نیاز داریم، اتصال به اینترنته. اگه می خواین نظر منو بدونین، این نرم افزار بهترین اسکنر ویروسه. حتی اگه کامپیوتر شما آلوده نباشه، باید اون رو امتحان کنین.

اسکنر آنلاین ESET

این اسکنر ویروس رایگان آنلاین،عملیات قدرتمندی به سود کاربر انجام میده، که تروجانا رو از کامپیوتر شما حذف می کنه؛ که این عمل فقط با استفاده از مرورگر وبتان انجام می شه. این نرم افزار از پایگاه داده یESET(nod 32) استفاده می کنه. هنگام اجرای این وسیله ویروس آنلاین یادتون باشه که با عنوان adming وارد شید.

اسکنر آنلاین اف سکیوئر(F-Secure)

این اسکنر آنلاین به شما کمک می کنه، تا ویروسا و نرم افزارای جاسوسی خطرناک رو از درایوهای سخت شما حذف کنه. بعد از به کار گیری هر کدوم از این وسیله ها، یادتون باشه، که راه حل امنی رو واسه کامپیوترتان انتخاب کنین. آلودگی ویروسی می تونه به مدارک ، فیلما، تصاویرو گرداننده ی سخت فیزیکی شما آسیب رساند.

 

بازنشر : آلامتو

به نقل از : Gooyait

اف سکیوئر ویروس کشی آنلاین