گروه آموزشی اجی مجی با بهره گیری از بهترین معلمان آموزش ابتدایی کشور و ترکیب تدریس این معلمان با روش های آموزشی منحصربه فرد به وسیله تصویرسازی و انیمیشن ، پکیج های آموزش ابتدایی منحصربه فردی را تولید کند. محصولات اجی و مجی برای دانش‌آموزان ابتدایی با جدیدترین روش‌های آموزشی آماده شده است. این محصولات برای دانش‌آموزان پایه اول تا ششم دبستان مناسب است.

چرا اجی مجی؟

بهترین معلم ها : با اجی مجی، کلاس خصوصی مجازی بهترین معلم های ابتدایی کشور رو به خونه خودتون بیارید، فرقی نمی کنه کجای ایران باشید.

تدریس جذاب : چی می شد اگه بچه ها درس خوندن رو مثل انیمیشن دیدن دوست داشتن؟ محیط تدریس اجی مجی برای بچه ها خیلی جذابه.

پکیج های رایگان : بیست درصد از محتوای پکیج های اجی مجی کاملا رایگانه و شما اول با دریافت این پکیج رایگان از کیفیت تدریس ها مطمئن می شید.
تکنولوژی آموزشی :تکنولوژی های استفاده شده تصویرسازی و انیمیشن در پکیج های اجی مجی، باعث درگیر شدن نیمکره راست خلاق مغز می شه.

معرفی اجی مجی

اجی و مجی ، دو عروسک مهربان برای کمک به یادگیری فرزندان شما

اجی و مجی دو عروسک هستند که در تمامی دروس ابتدایی در کنار معلمان اجی مجی قرار دارند. اجی و مجی زمانی‌که معلمان در حال تدریس هستند به صحبت‌های معلمان گوش می‌کنند و اگر سوالی داشتند از اساتید می‌پرسند. در واقع می‌توان گفت که سوالات اجی و مجی معمولا سوالات دانش‌آموزان دوره ابتدایی از معلمان است. بنابراین دانش‌آموزان دوران ابتدایی با اجی و مجی تمامی درس‌های دوره ابتدایی را یاد می‌گیرند و با یک پایه قوی دوره‌های بعدی تحصیلی را می‌گذارنند.

بهترین منبع برای یادگیری دوره دبستان

همان طور که می‌دانید تنوع بسیار زیادی در منابع دوره ابتدایی وجود دارد. همین موضوع موجب می‌شود که والدین نتوانند یک منبع مناسب برای فرزندان خود انتخاب کنند. اما اجی و مجی این مشکل والدین را حل کرده است. محصولات اجی و مجی با استفاده از روش‌های نوین در آموزش، مطالب را با بهترین روش‌ها آموزش می‌دهد تا دانش‌آموزان مفاهیم را یاد بگیرند.

استفاده از انیمیشن و تصویرسازی در تدریس

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های پکیج‌های اجی و مجی ، استفاده از انیمیشن و تصویرسازی است. دانش‌آموزان دوران ابتدایی معمولا علاقه‌ای به درس ندارند. بنابراین ما باید از روش‌هایی استفاده کنیم که دانش‌آموزان مشتاق درس خواندن شوند. خب با اجی و مجی، انیمیشن و تصاویر را به پکیج‌های آموزشی اضافه می‌کند.

استفاده از تصاویر و انیمیشن موجب می‌شود که مطالب به نیمکره راست دانش‌آموز منتقل شود. همان طور که می‌دانید مطالبی که در نیم کره راست مغز ثبت می‌شوند به صورت بلند مدت در حافظه باقی می‌مانند. همین موضوع موجب شده است که از این روش در پکیج‌های ابتدایی اجی و مجی نیز استفاده کند.

ساده اما قابل فهم

مدرسین اجی و مجی تلاش می‌کنند تمامی مفاهیم را به ساده‌ترین حالت ممکن آموزش دهند. زمانی‌که دانش‌آموز مفاهیم را به ساده‌ترین شکل متوجه می‌شود به خوبی می‌تواند آن را در حافظه خود نگه دارد. بنابراین یکی دیگر از ویژگی‌های اجی و مجی استفاده از روش‌های آموزشی ساده اما قابل درک است.

منبع : https://ajimaji.org