درباره معنی زندگی

می خوایم در این بخش از مجله آلامتو به معرفی کتابایی بپردازیم که به معنی واقعی ارزش خوندن داشته باشن کتابایی از موضوعات جور واجور و لازم همه اقشار جامعه.

«درباره معنی زندگی» (On The Meaning Of Life) نوشته ویل دورانت با ترجمه شهاب الدین عباسی جزو کتاب هاییه که ارزش خوندن رو داره.

نوشته پشت جلد کتاب:

روزی مردی به پیش ویل دورانت، مورخ و اندیشمند مشهور، رفت و از اون درخواست کرد دلیلی به دست اون بده که به چه دلیل نباید خودکشی کنه. دورانت در اون وقت محدود، جوابایی به اون داد و یه مدت بعد، نامه ای واسه بیشتر از صد شخصیت مشهور فرستاد و درباره معنی زندگی از اونا نظر خواست و پاسخای رسیده رو به همراه دیدگاه خود، در این کتاب منتشر کرد.

«درباره معنی زندگی» یکی از خواندنی ترین آثار ویل دورانت، نویسنده کتاب بزرگ تاریخ تمدنه. متن اصلی کتاب سالای سال در دسترس نبود و چند سال پیش به تلاش جون لیتل منتشر شد.

ویل دورانت برنده جایزه پولیتزر و مدال آزادیه.

چه کسائی باید این کتاب رو بخونن؟

این کتاب به صورت خاص واسه اون دسته از آدمایی نوشته شده که درباره دلیل بودن، زندگی کردن و منشاء انگیزه ادامه دادن انگار بن بست رسیدن و می خوان به جوابی روشن واسه سوالای فلسفی خود برسن البته خوندن این کتاب و آشنا شدن با نظر آدمایی مثل گاندی یا برتراند راسل در این مورد واسه هر انسانی لذت بخش هستش.

فواید خوندن رمان چیه؟

امتیازات خوندن کتاب واسه افزایش طول عمر

کتاب