هسته اصلی مجموعه علم بنیان اسپین از سال ۸۶ و با ثبت اولین اختراع شروع به کار کرد و پس از اون با تکمیل گروهی تشکیل شده از نخبگان جوون دانشگاهی به فعالیتای خود ادامه داد.

از جمله فعالیتای انجام شده بوسیله گروه میشه به ثبت ۴۳ اختراع و اولین میز هوشمند تعاملی و هم اینکه طراحی و اجرای اولین کافی شاپ هوشمند و دیجیتالی در سطح خاورمیانه (نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال) در سالای ۹۰-۹۲ اشاره کرد.

کسب عناوین علمی جور واجور مثل برگزیده جشنواره نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، جشنواره بین المللی رسانه های دیجیتال، مسابقات ملی بازیای رایانه ای و دیگه مسابقات و جشنواره های معتبر ملی و بین المللی، کسب مدارک بین المللی در مورد کامپیوتر و فناوری اطلاعات در سطح بین المللی، شرکت در ۴ دوره از نمایشگاه های بین المللی قران با هدف گسترش دین از طریق تکنولوژی روز دنیا بخش دیگری از فعالیتای انجام شده در سالای اخیره که بوسیله این مجموعه تحقق پیدا کرده.

میز هوشمند اسپین

معرفی میز هوشمند اسپین

به گفته احسان خزائی مدیر پروژه اولین میز هوشمند ایرونی، طراحی و ساخت نمونه اولیه این میز با هزینه ای بالغ بر ۳۵۰ میلیون ریال در سال ۱۳۹۱ و با هزینه شخصی بوسیله دانشجویان و نخبگان کشور در مجموعه اسپین طراحی و ساخته شد.

 

میز هوشمند اسپین

این میز هوشمند دارای رابط کاربری منحصر به فرد و تکنولوژی بومی سازی شده صفحات لمسی IRه که امکانات مختلفی از جمله نرم افزار ارائه مطلب واسه مدارس، دانشگاه ها و شرکتا، سیستم سفارش گیری در کافی شاپا و فست فودا، روزنامه خوان و خبر خوان، نرم افزار گردشگری و مکان یاب هوشمند، ارائه فایل ها و نقشه های دو بعدی و سه بعدی اجناس، دانشنامه قرآنی و نرم افزار ختم قران و … است.

 

میز هوشمند اسپین

میز هوشمند اسپین

میز هوشمند اسپین

از دیگر ویژگی های این میز هوشمند می توان به توانایی تغیییر زاویه نمایشگر واسه کاربری های جور واجور و تعمیر کم هزینه صفحات لمسی نسبت به گوشی های گوشی موبایل و تبلت اشاره کرد. باید اینم بگیم که جدیدترین نمونه های طراحی شده از این میزهای هوشمند در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تهران رونمایی می شه. واسه به دست آوردن جزییات بیشتر و آشنایی با نمونه های دیگه این میز هوشمند به سایت اینترنتی www.espinco.ir مراجعه کنین.

 

میز هوشمند اسپین

میز هوشمند اسپین

مدیر پروژه : احسان خزایی

تیم فنی و طراحی: حمید صالحی، یاسمن فرازان، جواد احمدی، فرزاد برخورداری، حسن پورمهابادیان، سیاوش حیدری، فرید آیت، همدم جزی، رادمان معینی، دیبا دلاوری، گشتاسپ محمدی، الهام بای و شادی قادری.

زندگینامه میلیونرهای خودساخته

فواید گوش دادن به موسیقی واسه بدن

باشگاه خبرنگاران مطالب باحال روز