این روزا تب سریالا در سینمای خونگی بسیار داغ شده و به زودی تماشاگر حضور چندین سریال جذاب هستیم که در زیر به معرفی مختصری از بعضی از این آثار پراختیم.

سریال ریکاوری

هومن برق نورد و پوریا پورسرخ پس از سریال شهرزاد و فیلم خالتور و رفع خستگی قصد ریکاوری دارن!

واسه اولین بار شاید بشه گفت که هومن برق نورد که سابقه بازی در سریالای دزد و پلیس و بعد دودکش رو هم در کارنامه داره در ایسنتاگرام درزمان یه پست خبر پخش نزدیک الوقوع سریال ریکاوردی رو در شبکه نمایش خونگی به استحضار همه رسونید. تا قبل از اون روز به جربزه میشه گفت که کسی نمی دونست اصلا اینجور سریالی هم ساخته شده یا دست کم در دست ساخت می تونه باشه. به نقل از سایت کول دانلود سریال ریکاوری ۱۳۹۷ که مهرداد نیکنام فیلمنامه اون رو نوشته و بهادر اسدی هم با  کارگردانی خودش اونو ساخته و پرداخته کرده و البته با جفت و جور کنندگی جمال گلی از ۲۸ ابان ماه ۹۷ به زودی در شبکه نمایش خونگی پخش می شه. این سریال مثل دوشنبه های شهرزادی در کنار سریال ممنوعه که اون هم در دوشنبه ها پخش می شه و مهمون خونه های شما می شه. پس شما هرهفته می تونین این سریال رو در روز دوشنبه از سایت کول دانلود با کیفیت عالی دانلود و تماشا کنین. هم اینکه منتظر کامنتاتون هستیم. زمان دانلود سریال ریکاوری به زودی از همین روش اعلام می شه.

سریال ریکاوری درزمان ۱۰ قسمت با حضور پوریا پورسرخ ، شبنم قلی خانی ، هومن برق نورد ، مجید واشقانی ، مریم معصومی ، نگار عابدی ، شیوا طاهرو … از طریق حسین قلی پاشا جلوی دوربین رفته.

سریال رقص روی شیشه

سریال رقص روی شیشه یکی از مجموعه های جدید و تازه سال ۹۷ موسسه هنر اول و البته شبکه نمایش خانگیه که از طریق مهدی گلستانهه کارگردانی شده با ستاره های شناخته شده تلویزیون و سینما در این سالای گذشته که اون رو تبدیل به یه مجموعه پر کستینگ و نامی کرده.

پیمان جعفری در مقام جفت و جور کننده ، مهرداد امیررضوانی و مهدی گلستانه به عنوان سرمایه گزاران و مانترافیلم تابا در رل یه ، مجری طرح در این سریال هستن هرچند مشاور رسانه ای و مدیر روابط عمومی رقص روی شیشه رو میثم محمدی انجام میده.

بهرام رادان و مهرداد صدیقیان تازگیا در فیلم های سینمایی «ایده اصلی» به کارگردانی آزیتا موگویی و «سونامی» به کارگردانی میلاد صدرعاملی همبازی بوده ان و این بار در سریال «رقص روی شیشه» همکاری داشتن.

در بین ستارگان رقص روی شیشه به یه زوج قبلا تشکیل داده شده یعنی مهرداد صدیقیان  و بهرام رادان برمیخوریم که همین اواخر در فیلم های سینمایی «ایده اصلی» ساخته آزیتا موگویی و «سونامی» ساخته میلاد صدرعاملی تجربه بازی در کنار همدیگه رو داشتن ولی درزمان این نوبت در سریال «رقص روی شیشه» با هم همکاری می کنن. شما می تونین واسه دانلود سریال رقص روی شیشه به منبع قانونی دانلود این سریال مراجعه کنین.

سریال نهنگ آبی

سریال جدید نهنگ آبی ۲۰۱۹ به زودی از طریق شرکت دنیای هنر (TDH) در شبکه نمایش خونگی پخش می شه.  این شرکت قبلا سریال ساخت ایران و ۱۳ شمالی رو پخش کرده بود  و پس از نهنگ آبی هم می خواد تا سریال رقص روی شیشه رو هم منتشر کنه. تاریخی که واسه نهنگ آبی داده شده دی ماه ۹۷ ولی رقص روی شیشه خیلی مشخص نیس، شاید بهمن یا حتی شاید هم اردیبهشت ۹۸.

نهنگ آبی به شکل یه سریال نمایش خونگی در ۲۶ قسمتی به زودی مهمون خونه های ایرانیان می شه. سایت کول دانلود هم پخش الکترونیکی اون رو انجام میده. زمان دانلود سریال نهنگ آبی به صورت قانونی از سایت کول دانلود بزودی اعلام می شه.

ماجرای این سریال در بستری عاشقانه و بین بازیگران نقش اول اون یعنی ساق دست سهیلی و لیلا حاتمی اتفاق میفته و هنرمندان دیگه از جمله فرهاد اصلانی, اهور الوند, حسین کمک هم نقشای فرعی رو رو دوش دارن در آخر ویشکا آسایش, مجید مظفری، پریوش نظریه و آزاده صمدی هم در اون به اجرای نقش پرداخته ان.

فریدون جیرانی در اواخر سال ۹۶ سریال نهنگ آبی رو با کمک سعید ملکان (جفت و جور کننده) و بهرام توکلی (نویسنده) استارت زده و ساخته.

جالبه بدونین که تلگرام اسم اولیه ای بود که واسه نهنگ آبی در نظر گرفته شده بود ولی با ممنوع شدن تلگرام در اردیبهشت ۹۷ به نظر می رسید که اگه سریال با این نام بخواد پخش بشه دچار مشکلاتی از جمله ممیزی می شه و پس سازندگان تصمیم به تعویض نام اون گرفتن.

دانلود فیلمای جدید در سایت کاران فیلم

جدیدترین فیلمای ایرونی

دانلود فیلم جدید