کمتر کسی در اینترنت هست که موردی درباره کیش در اینترنت سرچ کرده باشه و به دنبال مطلبی درباره کیش باشه و به سایت کیش یاب نرسیده باشه و با این سایت آشنا نشده باشه .

جزیره زیبای کیش به عنوان نگین خلیج فارس شایسته بهترین هاست و باید سایتی لایق نام خود داشته باشه و ما در مجموعه کیش یاب تلاش کردیم به این مهم عمل کنیم و سایتی کامل با محتویات کامل ایجاد کنیم و باکادری مجرب و نویسندگان و عکاسان زبده در خدمت مردم کیش و علاقه مندان به جزیره زیبای باشیم.

اخبار کیش رو به طور کامل پوشش می دیم و اطلاعاتی جامعی درباره کیش و و اطلاعات جدید و هتلای کیش از این جزیره س .

پارک آبی کیش یکی از بزرگترین و استانداردترین پارکای آبی در کشوره.این پارک یکی از پیشرفته ترین و بروزترین وسایل بازی در ایران و خاورمیانه رو داره. این پارک روبازه که همین امر باعث می شه خواهندگان زیادی واسه برخورداری از آفتاب دلنشین ساحلی از این مکان استفاده کنن. این پارک در مساحتی حدود ۵۶ هزار مترمربع ساخته شده.به طور میانگین ۳هزار نفر می تونن روزانه در این پارک حضور داشته باشن. لازم ذکره بیگ بال این مجموعه بزرگ به زودی به استفاده می رسه.

علاقه مندیم با نظرات -پیشنهادات و انتقادات خود ما رو در هر چی بهتر شدن محتویات سایت کمک کنین و اگه اخبار مربوط به کیش و یا اطلاعات اضافه تری به غیر از موارد موجود در سایت دارین واسه ما بفرستین تا در صورت تایید در سایت قرار بگیره .

دیدنی ترین دریاچه های ایران

جاهای دیدنی و گردشگری ایلام