سایت تخصصی مقالات فارسی

می خوایم با افتخار اعلام کنیم، سایت ، تنها سایت تخصصی در مورد مقالات علمی واسه فارسی زبانانه. تا الان مقالات زیادی با موضوعات جور واجور در این سایت منتشر شده. اگه شمام از اون دسته از آدمایی هستین که لازم میدونید سطح علم خود رو بالا ببرین، با توضیحات و عناوین در این سایت می تونین اطلاعات خوبی در مورد پژوهشی خود بدست بیارید.

موضوعات زیادی در این سایت هست و هر روز، تعداد اونا بیشتر می شه. علاقه مندان به اقتصاد، حسابداری، تاریخ ایران و جهان، فرهنگای جور واجور، شکل های جور واجور هنر و ، کامپیوتر و حسابداری، و مدیریت، جغرافیا و سیاست و موضوعات دیگری که حوصله و وقت ما خارجه می تونن از این مقالات استفاده کنن.

اینم بگیم که اگه شما مقاله ای در سطح مدرسه، دانشگاه، همایش و کنفرانس و مجلات در اختیار دارین، می تونین با فرستادن اون، مقاله رو با نام خود در بخش در اختیار بقیه بذارین.

چگونگی رابطه فرستنده و گیرنده پیام و نوع رابطه اونا با به کار گیری رسانه های نوشتاری از جمله مطبوعات و حتی رسانه های دیداری و شنیداری ای که به بخش پیامای نوشتاری می پردازن از جمله اینترنت یکی از مهم ترین و تأثیرگذارترین اصول هم جهت با طبقه بندی نوع اطلاعات و در نتیجه نوع مقاله ها بوده.

با طبقه بندی مقالات به شکل های جور واجور جورواجور، هر کدوم هم زبون و مخاطب خاص خود رو پیدا کردن. پس، مقالات رو میشه براساس هدف، موضوع، زبون چگونگی فرستادن (نوع مقالات) و مخاطب به شکل های جور واجور مختلفی طبقه بندی کرد.

شکل های جور واجور مقاله

مقالات طبق چگونگی ارائه و پس محتوا و صورت به دو دسته پژوهشی – تخصصی که با زبون تخصصی به مخاطبان مخصوصا مخاطبان متخصص ازائه می گردن و عمومی – اجتماعی که معمولاً با زبون تقریباً عامی به مخاطبان مخصوصا مخاطبان عادی ارائه می گردن، تقسیم می شن.

مقاله های پژوهشی – تخصصی از قسمتای خاصی که معمولاً عنوان مجزایی رو هم به خود اختصاص میدن تشکیل می شن و بر اساس رعایت اصول خاص ای هستن که معمولاً رعایت این اصول تحت نظارت هیأت تحریریه و داوران خاص ای تضمین می شه.

اما، مقالات عمومی – اجتماعی ممکنه شامل این اصول نشن و تشکیل یا رعایت دقیق عنوانای بخشای جورواجور مقاله در اونا ضرورتی نداره.

این مقالات معمولاً درباره امور اجتماعی و مسأله هایی که به صورت روزمره در اجتماع یافت می شن به صورت استدلالی یا انتقادی به رشته تحریر در میان و ممکنه حاصل تحقیق باشن، اما این تحقیق حتماً یه تحقیق منظم نیس و فقطً در جواب به مسأله یا سوال ایجاد شده مطرح می گردن و اگه بخوایم به زبون پژوهشی صحبت کنیم، پاسخای ارائه شده در این نوع مقاله ها می تونن همون فرضیه هایی باشن که پژوهشگر فرضیه آزما در شروع کارش روش زوم می کنه.

در این نوع مقالات، وضع همه مردم، روابط اون با همدیگه، مشکلات زندگی، مسأله ها و مشکلات اجتماعی، تشابه ها و تضادا، عدالت و بی عدالتی، آموزش و پرورش، شرایط سیاسی، رجحانای سیاسی و نظایر اینا مورد توجه قرار میگیره.

همونجوریکه گفته شد، در این نوع مقاله ها هم تحقیق صورت میگیره و پس واسه جمع آوری داده ها از وسایل با روشنی کمی مثل مشاهده بی ساخت یا مصاحبه باز یا نیمه باز هم سود برده می شه.

چیجوری سلامت روحی خود رو افزایش بدیم؟

چیجوری با انگیزه کار کنیم؟