به دوران فبلتا (یا به چه دلیل ننویسیم تبلونا؟!) خوش اومدید. زمونه ای که تلفنای عادی و جریان اصلی بازار، نمایشگرهایی با قطر ۵ اینچ رو به رخ ما میکشن و شایدً عده زیادی، بهتر می دونن این مستطیلای بزرگ رو واسه صحبت کنار گوش نگه ندارن. حالا که بزرگ شدن تلفنا به نوبه خود داره تبدیل به مشکل می شه، HTC هم چاره ای فکر کرده.

این شرکت تایوانی که با معرفی Butterfly اولین تلفن هوشمند دارای نمایشگر ۵ اینچی با کیفیت Full HD رو به دنیا نشون داد، حالا یه راه و روش واقعاً نامأنوس رو در پیش گرفته و HTC Mini معرفی کرده؛ یه دستگاه بهره مند از NFC و بلوتوث که قراره در چین همراه با Butterfly عرضه شه تا کاربران دیگه نیاز نداشته باشن وقت و بی وقت واسه جواب به تماسای خود، خواب تلفن ۵ اینچی نازنین شون رو به هم زده و اون رو از جیب خارج کنن.

معرفی ریموت کنترل مخصوص HTC Butterfly

انگار HTC ارائه این گوشی دوم با طراحی کوچکتر و ارگونومیک رو راه حلی بهتر، در مقایسه با کوچیک نگه داشتن پرچمدارهای خود یافته. HTC Mini از طریق NFC با تلفن شما جفت می شه و بعد با اتصال بلوتوث می تونه هشدارها، پیامای متنی، تاریخای ثبت شده در تقویم، و موارد بیشتری رو نشون بده. حتی با اون می تونین تماسای صوتی رو -بدون اینکه تلفن از جیب بیرون آید و نور آفتاب ببینه- جواب بدین.

اما اینا، همه تواناییای HTC Mini نیستن. وقتی که با Butterfly روی تلویزیون فیلم تماشا می کنین یا قصد عکاسی با اون رو دارین، Mini تبدیل به ریموت کنترل می شه یا وقتی که Butterfly رو جایی گذاشته اید و حالا اون رو پیدا نمی کنین، با Mini می تونین صدای زنگ اون رو در آورده و ردش رو بگیرین.

شاید وجود اینجور همراهی واسه تلفنای همراه یا فبلتا لازم دیده شه، اما واسه تبلتای اندرویدی با توانایی تلفن، ایده جذاب تری نیس؟ به هر حال فعلاً HTC Mini فقط در چین ارائه می شه و نباید منتظر نسخه بین المللی اون باشیم. جالبه که بازار چین چیجوری به آزمایشگاه بزرگی واسه تست ایده های جدید شرکتا تبدیل شده.

چیجوری سلامت روحی خود رو افزایش بدیم؟

چیجوری با انگیزه کار کنیم؟

نارنجی