اگه به والپیپر موبایل اندرویدی تون اهمیت می دید، مطمئنا با اپلیکیشنای تعویض کننده والپیپر ناشناس نیستین. حالا خوبیش اینه مثل این اپلیکیشنا در گوگل پلی به زیادی یافت می شن، اما مواردی که واقعا از پس انجام این وظیفه به درستی بر بیان خیلی کم هستن.

حالا خوبیش اینه Smart Wallpaper رو می تونیم جزو همین اپا به حساب بیاریم؛ ابزاری کاربردی که بسته به موقعیت و به طور خودکار می تونه تصویر پس زمینه ای جدیدی رو روی صفحه موبایل تون بنشاند.

Smart Wallpaper اپلیکیشن همه پسندی نیس و واسه سلایق خاص طراحی شده؛ واسه آدمایی که عاشق تنوع هستن و دوست دارن با هر بار روشن کردن موبایل از تماشای پس زمینه تازه و متفاوتی لذت ببرن.

این اپلیکیشن می تونه تصویر پس زمینه رو بسته به موقعیتای مختلفی عوض کنه: بسته به وضعیت آب و هوا، ساعت، روز هفته، ماه و حتی اینترنت وای فایی که به اون وصل شدین.

به غیر از این گزینه دیگری واسه انتخاب تصادفی از بین تصاویر گالری رو هم دارین. حتی اگه تصاویر گالری هم براتون کافی نبود، Smart Wallpaper می تونه به سلیقه خودش از یه مجموعه استثنایی والپیپرهای بسیار چشم نوازی رو واسه نشستن روی پس زمینه موبایل براتون انتخاب کنه.

با گزینه های زیادی که در اختیارتون قرار گرفته تقریبا در هر موقعیتی می تونین یه والپیپر جدید داشته باشین. مثلا اپ رو طوری تنظیم کنین موقع غروب، والپیپر موبایل تون رو تیره کنه و وقتی دوباره هوا روشن شد تصویر روشن تر و روشن تری رو واسه پس زمینه بزاره.

یا این که می تونین تعویض والپیپر رو موقعی ببینین که به اینترنت وای فای جدیدی وصل شده باشین. اینطوری، واسه هر موقعیت می تونین والپیپر منحصر به فردی داشته باشین و از تنوعی که پشت زمینه موبایل تون جریان داره لذت ببرین. البته یه موضوع هست که قبل از به کار گیری اپلیکیشن، باید به اون توجه کنین.

Smart Wallpaper واسه عکس العمل نشون دادن به هر موقعیت، تصاویر انتخابی شما رو به شکل یه والپیپر زنده در می آورد. پس در صورت به کار گیری این اپ نباید از بالا رفتن مصرف باتری متعجب بشوید.

البته به ادعای پیشرفت دهنده این افزایش مصرف باتری اونقدر محسوس نیس که روی استفاده روزمره تون از موبایل خیلی اثر بزاره. فقط در شرایطی فشار به وجود اومده به وسیله اپ روی باتری رو می بینین که بازه های تعویض والپیپر رو کوتاه در نظر گرفته باشین.

اما در کل تصور می کنیم با تنوع خوبی که اپلیکیشن در تصاویر پس زمینه براتون به ارمغان می آورد، بتونین با مصرف بیشتر باتری کنار بیایید. Smart Wallpaper مجانیه و می تونین همین حالا از گوگل پلی دانلودش کنین.

Smart Wallpaper

  • Smart Wallpaper
  • قیمت: رایگان
  • سازنده: feedK – Daniele Rigo
  • سیستم عامل: اندروید
  • حجم: ۴٫۲ مگابایت

دانلود

بیشتر بخونین:

چیجوری روی فایل پی دی اف رمز بذاریم؟

چیجوری سرعت اجرای انیمیشنا در اندروید رو پیشرفت بدیم؟