مباحث حقوقی یکی از مهمترین موضوعات دنیای امروزی بوده و بعضی وقتا نبود اگاهی از اونا می تونه خسارات زیادی به زندگی افراد وارد کنه. استودیوی عریضه با اپلیکیشن موثر خود اومده تا مثل این اتفاقات جلوگیری کنه؛ جای اینکه کتابای زیادی خونده یا به دفاتر جور واجور برید، با «عریضه» می تونین خیلی از مشکلات حقوقی تون رو حل و فصل کنین.

عریضه از چندین بخش جورواجور تشکیل گشته و از این نظر، اونو می تونیم کامل ترین اپلیکیشن مربوط به مباحث حقوقی بنامیم. باحال اینجاس که با وجود تعدد زیاد ویژگیای عریضه، به واسطه رابط کاربری ساده اما خوب و البته آموزشای کافی اصلا سردرگرم نمی شین.

بعد از ثبت نام و وارد کردن شماره گوشی موبایل خود، به منوی اصلی می رید. واسه اینکه بخواین درخواست وکیل، مشاوره تلفنی یا مشاوره حضوری بدین باید به قسمت «درخواستام» مراجعه کنین. در این بخش بعد از انتخاب نوع درخواست و موضوع، نوبت به ثبت اون می رسه.

بعد یکی از مشاورین یا وکلا به شما زنگ میزنن. اما خوب بعضی وقتا پیش میاد که سوالی ذهنتون رو درگیر کرده و از طرفی نمی خواین به کسی مراجعه کنین. اینجا «پرسشام» بهترین گزینه میشه؛ سوالی که دارین رو پرسیده و در کوتاه ترین زمان ممکن جوابش رو بگیرین.

البته پیشرفت دهنده واسه راحتی کاربران یه قسمت جداگونه به نام «پرسشا» [در نوار پایینی صفحه] قرار داده که سوالات بقیه کاربران و جواب مشاورین رو نشون میده. قبل از اضافه کردن یه سوال، بد نیس نگاهی هم به این قسمت بندازین تا شاید جواب مشکل خود رو پیدا کنین.

این نکته رو هم اضافه کنیم که هیچ نگرانی واسه لو رفتن اطلاعات خود نداشته باشین. اسم و تموم مشخصات محفوظ بوده و حتی در بخش پرسشا، تنها صورت سوال و جواب مشاور رو تماشاگر هستین. بعد از پرسشام، نوبت به دو بخش «کلانتریا» و «مراجع قضایی» می رسه.

این بخش حکم همون نقشه گوگل رو داره و مکانای حقوقی کنار خود رو می تونین اینجا ببینین. البته سازنده واسه آسایش کاربران، لیستی از این مراجع قضایی و کلانتریا با نشانی و شماره تلفن هم قرار داده تا خیلی اذیت نشید. با اینحال المان مثبت، نکته منفی اینجاس که دو بخش یاد شده فعلا محدود به شهر تهران هستن.

با امید به اینکه در آپدیتای بعدی تماشاگر بقیه شهرها هم باشیم. البته استودیوی عریضه واسه راحتی کار خود می تونه قسمتی هم اضافه کنه تا خود مخاطبین برنامه نزدیک ترین مراجع یا کلانتریا رو ثبت کنن. این از آیکونایی که در بخش خونه [نوار پایین صفحه] قرار داشتن. حالا وقت توضیح دور و بر بقیه آیکونا رسیده.

همونجوری که اسکرین شاتای بالا نشون میده، بعد از منوی خونه تماشاگر قسمت «اقدام» هستیم. اینجا شما می تونین با روند شکایت درباره مسائل جور واجور آشنا شده و چگونگی اقدام اونو یاد بگیرین. مثلا می خواین در مورد طلای توافقی اطلاعات به دست بیارین. پس کافیه به بخش اقدام رفته و بعد از انتخاب گزینه خونواده به قسمت مربوطه برید.

اینجا می تونین شرایط لازم واسه طلاق توافقی، توضیحات جور واجور و چگونگی انجام این کار رو ببینین. حالا خوبیش اینه بخش اقدام خیلی کامل بوده و پیشرفت دهنده تلاش کرده با دسته بندی موضوعات، مهمترین مشکلات دنیای امروزی رو پوشش بده. دور و بر پرسشا بالاتر گفتیم، پس به سراغ قانون میریم.

این قسمت همونجوری که اسمش نشون میده، شما رو با قوانین مربوط به مسائل حقوقی آشنا می کنه. مثل کتابا، بخش قانون هم دسته بندی شده بوده و در صورت بروز سوال کافیه به اون سر بزنین. آخرین قسمت برنامه عریضه «محاسبات» اسمشه.

جایی که بدیش اینه از پرکاربرد ترین بخشای این اپلیکیشن هم هستش. این بخش به دو زیرشاخه دیه و مهریه تقسیم گشته و کاربر با مراجعه به اون، می تونه از هزینه دیه بخشای جور واجور بدن یا هزینه مهریه بسته به تعداد سکه ها آگاهی پیدا کنه.

فکر کنیم توضیحات به اندازه کافی نشون دهنده موثر بودن اپلیکیشن عریضه باشن. سازنده این برنامه با دسته بندی درست موضوعات جور واجور، رابطه کاربری ساده، توجه به کوچیک ترین جزییات موضوعی تونسته کامل ترین اپ مربوط به مسائل حقوقی رو عرضه کنه و پس پیشنهاد میکنیم تا اونو از دست ندین.

عریضه

  • عریضه
  • قیمت: رایگان
  • سازنده: شرکت عریضه
  • سیستم عامل: اندروید
  • حجم: ۶٫۵ مگابایت

دانلود

در بخش اپلیکیشنای سایت ما بخونین:

دلیران تفنگستان؛ Guns of Boom بهترین بازی تیراندازی امسال روی موبایله؟

معرفی اپلیکیشن Gif Maker-Editor Pro؛ وسیله حرفه ای ساخت و ویرایش تصاویر متحرک