از عوامل ایجاد خشکی، بدحالت شدن و شکنندگی مو می توان به استفاده همیشگی از سشوار و اتوی مو، آمونیاک و مواد شیمیایی موجود در پودرهای دکلره و رنگا، رژیمای غذایی ناجور، کلر آب، مشکلات مصرف داروهای شیمایی و تنشای عصبی اشاره کرد. واسه نابود کردن خشکی پوست سر و جلوگیری از ریزش مو می توان از روغن آرگان جفت و جور شده از مغز دانه های درخت کم پیدا آرگان که در مناطقی مثل مراکش می رید استفاده کرد. این روغن به طلای مایع معروف بوده و پر از مواد مغذی مفیدی مثل آنتی اکسیدان، ویتامین A ، ویتامین E و اسیدهای چرب امگا ۳ می باشه. ویتامین E موجود در روغن آرگان یه عامل بسیار موثر در زندگی و رشد موه که با تغذیه ریشه مو موجب جلوگیری از ریزش مو و استواری ریشه مو می شه، هم اینکه با تقویت پیاز مو باشه افزایش رشد و پرپشت شدن مو می شه و به درمان و بازسازی موهای خشک و آسیب دیده کمک بسیاری می کنه و باعث نرمی و لطافت موی شما می شه. از روغن اورگان میشه واسه برطرف کردن خشکی پوست و شفافیت و تقویت ناخنا هم استفاده کرد. فروشگاه پیراکده شکل های جور واجور روغ آرگان با درصد خلوص بالا رو در اختیار شما قرار داده تا بتونین به آسونی و با قیمت مناسب اجناس آرایشی با کیفیت رو جفت و جور کنین.

روغن آرگان

چگونگی استفاده روغن آرگان واسه مژه ، ناخن و ابرو

چند قطره از روغن آرگان رو روی مژه و یا ابرو ریخته و تا وقتی که روغن جذب شه اون رو ماساژ بدید. واسه ناخن هم می تونین مقداری از روغن رو روی ناخن ریخته و ماساژ بدید.

چگونگی استفاده روغن آرگان واسه مو

واسه جلوگیری از ریزش مو و برطرف کردن خشکی پوست سر می تونین با روغن آرگان خالص پوست سرخود رو ماساژ داده و یا واسه حالت بخشیدن و درخشندگی موی خود بعد از استحمام مقداری روغن آرگان رو روی ساقه های موی خود ماساژ بدید.

روش مصرف روغن آرگان واسه پوست:

واسه لطافت و بازسازی پوست خود می تونین دست کم روزی ۲ مرتبه روغن آرگان رو روی پوست تمیز ماساژ بدید. روغن آرگان خالص به سرعت جذب پوست شده و بعداز چند دقیقه اثری از چربی اون روی پوست باقی نخواد موند.

فروشگاه پیراکده واسه رفاه حال مشتریان خود شکل های جور واجور روغن آرگان خالص و باکیفیت رو در اختیار شما عزیزان قرار داده که در ادامه به معرفی اونا می پردازیم.

روغن آرگان تقویت کننده موی   Disaar

روغن آرگان دیسار پر از مواد مغذی و ویتامین لازم واسه تقویت ساقه و ریشه موه که باعث افزایش رشد مو و بازسازی بافت موهای آسیب دیده می شه به کمک روغن آرگان دیسار میشه خشکی و شکنندگی مو رو درمان کرد و از ریزش مو جلوگیری کرد. از این روغن می تونین بمنظور نرم کننده و براق کننده در شامپو ویا بقیه اجناس آرایشی پوست و موی خود استفاده کنین.

از خواص روغن آرگان دیسار میشه به بازسازی کننده موهای آسیب دیده و خشک، از بین برنده موخره، درمان کننده شوره سر و ضد ریزش اشاره کرد. این محصول در فروشگاه پیراکده با قیمت مناسب قابل سفارشه.

روغن آرگان

روغن آرگان موی گلیس  GLISS

اگه نگران ریزش شدید موهای خود هستین یا خشکی و وزی مو شما رو آزار میده پیشنهاد ما به شما به کار گیری روغن آرگان گلیسه. به کار گیری روغن آرگان گلیس بدلیل محفظه اسپری که داره بسیار راحت بوده و از هدر رفتن روغن جلوگیری می کنه. روغن آرگان گلیس شامل روغنایی واسه بازسازی و بازسازی موهای خشک و اسیب دیده که بعد از به کار گیری این روغن تماشاگر افزایش سرحالی و درخشندگی موی خود هستین. این محصول الکتریسیته مو رو نابود می کنه و موجب لطافت و نرمی مو می شه.

روغن آرگان

روغن آرگان بل جاردین  Belle Jardin

روغن آرگان بل جاردین یه محصول به طور کامل اصل و گیاهی که موجب تقویت، بازسازی و برگردونی رطوبت به مو می شه. از این روغن میشه واسه صاف کردن موهای فرفری استفاده کرد. این محصول از چرب شدن اضافه پوست و مو جلوگیری کرده و موجب تقویت و بازسازی موهای از دست رفته می شه. روغن آرگان بل جاردین رو می اوانید با قیمت مناسب و کیفیت و خلوص بالا از فروشگاه پیراکده سفارش بدید.

روغن آرگان

روغن آرگان  Doctor Skin

یکی از اجناس آرایشی و درمانی صد در صد طبیعی روغن آراگان دکتر اسکینه که از ترکیب روغنای آرگان خالص مراکشی جفت و جور شده و پر از اسیدهای چرب لازم، امگا ۶ و ویتامین  E هستش که تاثیر بسیار زیادی در بازسازی، بازسازی و تغذیه موهای آسیب دیده و خشک داره. این روغن مقاومت مو رو اقزایش داده و با آبرسانی قوی از وز شدن مو جلوگیری می کنه. این محصول از بافت مو در برابر اشعه های مضر افتاب جلوگیری کرده و ویتامین E موجود در این روغن باعث درمان موخوره و رفع شوره و خارش پوست سر می شه

روغن آرگان

روغن مو آرگان  Pantene

روغن موی آرگان پنتن شامل ترکیب روغن آرگان مراکشی و پرو ویتامین مناسب واسه موهای خشک و آسیب دیده موجب تقویت ریشه و ساقه مو شده و موهای از دست رفته شما رو بطور کامل بازسازی می کنه. نگرانی خیلی از بانوان بعد از زایمون ریزش شدید و از دست رفتن مقدار خیلی از موهاه که پیشنهاد فروشگاه پیراکده به این افراد به کار گیری روغن آرگان پنتنه که موجب برگردونی و رشد دوباره موها می شه. به کمک روغن آرگان پنتن می تونین موهای ضعیف و نازک خود رو تقویت کرده و از خشکی شدید مو جلوگیری کنین و از داشتن موهایی نورانی و براق لذت ببرین. این روغن بدون الکل بوده و بدون برجای گذاشتن اثر چربی به سرعت جذب مو می شه.

روغن آرگان

قیمت شکل های جور واجور روغن آرگان

با در نظر گرفتن تغییر و زیاد شدن قیمت اجناس آرایشی موجود در بازار فروشگاه پیراکده در تلاشه واسه جلب رضایت مشتریان خود اجناس اورجینال و با کیفیت عالی رو در اختیار شما عزیزان بذاره. فروشگاه اینترنتی پیراکده این اطمینان رو به مشتریان خود می دهد که همه اجناس آرایشی موجود در فروشگاه باکیفیت بالا بوده و هیچ کالای بی کیفیت و فیک  عرضه نمی شن. شما می تونید شکل های جور واجور روغن آرگان اصل متناسب با پوست و موی خود رو با قیمت مناسب از فروشگاه پیراکده جفت و جور کنین.

هم اینکه واسه دریافت بهترین مشاوره می تونید با یکی از راه های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

۰۹۳۶۲۴۲۳۹۷۴ – ۰۲۶۳۴۶۴۹۷۳۸

Pirakade.ir