بهین پیام behinpayam

در شرایط رقابتی امروزه بدون تبلیغات امکان رسیدن به بازار فروش مناسب یکی از سخت ترین کار هاس اما با دانش اندوزی مناسب در مورد بازاریابی و تبلیغات میشه خیلی از رقبا رو خیلی راحت کنار زد و سهم مناسبی از بازار بدست آورد.

روشای مختلفی واسه تبلیغاته که با بی احتیاطی در انتخاب اون ممکنه باعث تحمیل هزینه های زیادی بدون هیچ گونه بازدهی شه.هم جهت با یه انتخاب مناسب باید دقت شه وقتی بازدهی مناسب از تبلیغ بدست میاد که مخاطباتون رو درست انتخاب کنین یعنی تبلیغ واسه کسائی ارائه شه که با احتمال بیشتری نیاز به اجناس یا خدمات شما دارن و همینطور دسترسی به خدمات شما داشته باشن.یعنی باید هدف دار تبلیغ شه.

در ادامه با ما همرا باشین تا روشی هدف دار در تبلیغات رو معرفی کنیم.

در هر زمینه کاری فعالیت داشته باشین لازمه مخاطبان تبلیغاتتان رو در محدوده جغرافیایی خاص با سن و جنسیت و هم اینکه تخصص مشخص انتخاب کنین تا مطمئن باشین تبلیغتان به دست آدمایی می رسه که نیاز به اجناس و خدمات شما دارن و در نتیجه در ازای کمترین هزینه بیشترین بازدهی رو از تبلیغات دریافت می کنین.

سامانه اس ام اس بهین پیام همه امکانای گفته شده رو به صورت حرفه ای ارائه میده طوری که می تونین متنی و هم اینکه ارسال خاص و عالی پیام صوتی به افراد یه محدوده جغرافیایی مشخص در همه شهرای کشور به صورت جدا شده از هم سن و جنسیت و تخصص خاص داشته باشین.

در ارسال می تونین یه آوای مناسب رو در سامانه ضبط و ذخیره و به شماره های همراه و ثابت سرار کشور بفرستین.اینجوری تلفن افراد زنگ می خوره و آوای ثبت شده شما پخش می شه.

اس ام اس متنی هم به صورت به گوشی موبایل افراد فرستاده میشه.

جهت ثبت نام و دریافت راهنمایی می تونین وارد بهین پیام شید.

واسه ثبت نام فوری در کافیه عدد ۳۳۳ رو به شماره ۵۰۰۰۲۰۶۰ بفرستین.

سامانه اس ام اس بهترین گزینه واسه تبلیغات سالن زیبایی و آرایشگاه

چند تا نکته مهم در انتخاب سامانه اس ام اس تبلیغاتی

بازاریابی پیامکی