تهیه و فروش عمده انواع کولر گازی و اسپلیت با نازلترین قیمت از فروشگاه اینترنتی کولرنیو که بصورت تخصصی در زمینه کولر گازی های اینورتر فعالیت می کند.

خرید برای نیاز پیمانکاران و پروژه های مختلف بر حسب سفارش شما از کشور مبدا و انجام کلیه امور گمرکی کولر گازی  تا تحویل در پروژه کنار شما هستیم

تهیه و فروش عمده انواع  اسپلیت و کولرهای گازی بر حسب سفارش  برای همکاران عزیز در سراسر کشور  با ارزانترین قیمت و تحویل درب مغازه شما

تخفیف ویژه برای پیمانکاران , عمده فروشی ها و شرکت های تاسیساتی و عمرانی و خریداران عمده کولرگازی

 

کولرگازی اجنرال مناسب برای پروژه ها و سفارشات انبوه

کولرگازی اجنرال به دلیل  مقاومت بالای قطعات در شرایط مختلف آب و هوایی و میزان مصرف برق پایین و استقامت بالا  در برابر نوسانات برق و همچنین تعداد انبوه قطعات یدکی  در بازار  بهترین پیشنهاد برای کارگاهها و کانکس های کارگاهی و پروژه های ساختمانی محسوب می شود، که در این بین با توجه به مدل های مختلف و توان های مختلف پاسخگوی نیازهای متفاوت می باشد.

 

نکته های مهم در انتخاب بهترین سیستم تهویه خانه

بنابراین شما بعنوان کابر ابتدا با توجه به نیاز خود و محیطی که قرار است کولر گازی در آن نصب گردد، باید به مشخصات گفته شده برای هر یک از کولرهای گازی توجه کرده و بهترین و به صرفه‌ترین انتخاب را انجام دهید، شما باید دقت داشته باشید که اگر اسپلیتی را انتخاب کنید که ظرفیتش از محیط مورد استفاده کمتر باشد در این صورت مقدار انرژی مصرفی افزایش می‌یابد یا بالعکس اگر ظرفیتش بیشتر باشد در نتیجه شما متحمل هزینه اضافی خواهید شد، بنابراین شما باید براساس نیاز خود محصول را انتخاب کنید.

 

بهترین انتخاب کولر گازی مناسب برای هر خانه

برای اینکه بتوان مناسب ترین کولر گازی را انتخاب نمود، علاوه بر آشنایی با انواع کولر گازی، لازم است تا به یکسری نکات مهم توجه شود. نکاتی که لازم است در خرید کولر گازی مناسب مورد توجه قرار گیرد عبارت است از:

  1. نوع کمپرسور به کار رفته در کولر گازی

همانطور که قبلا اشاره شد، کمپرسورهایی که در کولر گازی ها به کار می روند در سه نوع کمپرسور پیستونی، کمپرسور روتاری و کمپرسور اسکرول هستند.

  • کمپرسور پیستونی

در این نوع کمپرسور، برای مکش و متراکم کردن گاز مبرد، از حرکت رفت و برگشت پیستون استفاده می شود.

 

  • کمپرسور روتاری

نام دیگر این کمپرسور، کمپرسور دوار می باشد به این دلیل که عمل مکش و کمپرس گاز مبرد با گردش ۳۶۰ درجه تیغه های کمپرسور انجام می گردد. کمپرسورهای روتاری نسبت به کمپرسورهای پیستونی مصرف انرژی برق پایین تری دارند و راندمان بالاتری را نسبت به کمپرسورهای پیستونی ارائه می دهند.

 

  • کمپرسور اسکرول

کمپرسورهای اسکرول به دلیل راندمان بالا و مصرف انرژی پایین غالبا در کولر گازی هایی با ظرفیت بالا کاربرد دارند. فشرده سازی و مکش در این کمپرسورها از طریق دو قطعه حلزونی که یکی ثابت و دیگری متحرک است، انجام می گیرد. صدای تولید شده به وسیله این نوع کمپرسور کم است و طول عمر بالایی دارد. مزایای این کمپرسور موجب شده است تا کمپرسور اسکرول قیمت بالایی داشته باشد.

 

  1. ظرفیت کولر گازی

نکته مهم دیگری که در انتخاب کولر گازی حتما لازم است مورد توجه قرار گیرد، ظرفیت کولر گازی است. ظرفیت کولر گازی با واحد اندازه گیری BTU سنجیده می شود. برای محاسبه ظرفیت مناسب، لازم است تا عوامل موثر در این زمینه در نظر گرفته شود. عوامل موثر در انتخاب ظرفیت کولر گازی در ادامه توضیح داده شده است.

  • میزان رفت و آمد

میزان رفت و آمد از این جهت مهم است که در ثابت ماندن دمای محیط تاثیر می گذارد. به همین دلیل در مکان هایی که رفت و آمد زیاد است، لازم است تا کولر گازی با ظرفیت بالا در نظر گرفته شود.

 

  • شرایط آب و هوایی

شرایط آب و هوایی تاثیر زیادی بر کارکرد کولر گازی می گذارد و لازم است به حداکثر و حداقل دمای محیط در طول سال توجه داشت. به عنوان مثال، در شرایط آب و هوایی بسیار گرم، ظرفیت ۱۸۰۰۰ BTU و ظرفیت های بالاتر مناسب می باشد.

 

  • تعداد افراد حاضر در محیط

تعداد افرادی که اغلب در محیط مورد نظر حضور دارند، در انتخاب ظرفیت کولر گازی موثر است. هر چه تعداد افراد حاضر در محیط بیشتر باشد، ظرفیت بالاتری لازم است انتخاب شود. مازاد بر ظرفیت کولر گازی، لازم است به ازای هر نفر، ۶۰۰BTU  در نظر گرفته شود.

 

  • میزان آفتاب گیر بودن محیط

میزان آفتاب گیر بودن محیط تاثیر قابل توجهی در دمای آن در فصل های مختلف سال دارد و نباید نادیده گرفته شود. در صورتیکه محیط در بیشتر سال به شدت آفتاب گیر است، مازاد ظرفیت کولر گازی، ۱۰۰۰ BTU نیز باید در نظر گرفته شود.

 

  • ارتفاع سقف

به طور معمول ارتفاع سقف بین ۷/۲ متر تا ۳ متر است و در صورتیکه ارتفاع سقف از این اندازه ها بیشتر باشد، ظرفیت بالاتری لازم است برای کولر گازی انتخاب گردد.

 

  • وجود عوامل گرما زا

آشپزخانه یکی از مکان هایی است که به دلیل پخت و پز، گرمای زیادی دارد و به همین دلیل ظرفیت بالاتر کولر گازی برای فضاهای اطراف آشپزخانه مناسب است.

 

  • میزان گردش هوا

در محیط هایی که گردش هوا به سختی انجام می شود، نیاز است تا ظرفیت های بالاتر کولر گازی انتخاب شود و یا اینکه از چندین یونیت داخلی که با فاصله از یکدیگر نصب می شوند، استفاده کرد.

منبع از کولرنیو: coolernew.com/shop/air-conditioner