شرکت ماد بهداشت مولوی در سال ۱۳۹۳ به پشتوانه تجربه ۱۵ ساله مدیران خود در زمینه توزیع محصولات آرایشی و بهداشتی در کشور و به دلیل ارتباط مستقیم و بدون واسطه با وارد کنندگان و تولید کنندگان مطرح کشور، فروشگاه اینترنتی پوست کالا را راه اندازی نمود که در طی این چند سال توانسته محصولات متنوعی در این گروه کالاها را با قیمت های واقعی به مصرف کننده عرضه نماید. تمامی کالاهای عرضه شده در این فروشگاه کاملا اصلی می باشد.در مورد کالاهای تولید داخل تماماً دارای پروانه ساخت از وزرات بهداشت و درمان و در مورد کالاهای وارداتی دارای برچسب اصالت کالا و زیر نظر مستقیم معاونت غذا و داروی وزارت بهداشت می باشد. تاریخ مصرف کلیه کالاهای این فروشگاه حداقل بیش از ۶ ماه تا تاریخ انقضاء می باشد و اکثراً دارای ۲ تا ۳ سال زمان مصرف می باشند. این فروشگاه اصالت کالاهای عرضه شده را کاملا تضمین نموده و از عرضه کالاهای تقلبی و درجه ۲ خودداری می نماید. فروشگاه اینترنتی پوست کالا سعی نموده است تا نسبت به عرضه این کالاها با نازلترین قیمت ممکن اقدام نماید تا با رضایتمندی هرچه بیشتر مشتریان به حذف واسطه ها از چرخه توزیع کالا منجر گردد.
 
این فروشگاه دارای نماد اعتماد الکترونیکی در سایت میباشد و همچنین فعالیت این فروشگاه مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد و این فروشگاه در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ((www.samanddehi.ir و مرکز توسعه و تجارت الکترونیکی وزارت صنعت معدن و تجارت (ir.enamd) به ثبت رسیده است.
 
 
این فروشگاه به صورت کاملا تخصصی به عرضه انواع کالاهای مرتبط با آرایشی بهداشتی از قبیل؛ محصولات مراقبت پوست و مو، محصولات آرایشی، محصولات درمانی پوست و مو، انواع عطر و ادکلن، لوازم برقی آرایشی و پیرایشی و سایر کالاهای مرتبط از جمله محصولات ارگانیک و طبیعی اقدام می نماید.
در صورتیکه راجع به این فروشگاه پوست کالا، نحوه فعالیت، مجوزها، کالاهای عرضه شده پرسشی داشتید، می توانید پیام خود را در صفحه تماس با ما قرار دهید تا کارشناسان ما در اسرع وقت نسبت به پاسخگویی به آن اقدام نمایند. همچنین در صورت تمایل به عرضه کالا و یا برندی خاص در این فروشگاه، لطفاً جزئیات را در صفحه تماس با ما ارسال فرمایید.