به گزارش کارناوال و به نقل از خبرگزاری الف در مقاله (ارزیابی قیمت اجاره ویلا در رامسر بعد از کرونا)، در سال ۹۹ یکی از معضلاتی که برای مسافران وجود داشت، شیوع بیماری کرونا بود. به دلیل کم شدن حجم سفر ها قیمت اجاره ویلا در رامسر با افزایش چشمگیری رو به رو شد به همین دلیل برخی ها نگران قیمت ویلا در سایر شهر های شمالی کشور هستند. در این گزارش سعی بر این شده که پیش بینی دقیقی از قیمت اجاره ویلا در ایام بعد از کرونا که سفر ها آغاز می شود، صورت بگیرد.

قیمت ویلا در رامسر

بر اساس آمار، در تابستان سال ۹۸ اجاره ویلا در رامسر به طور متوسط از شبی ۲۰۰ هزار تومان الی ۵۰۰ هزار تومان بود که همین قیمت در مدت مشابه امسال به قیمت متوسط از شبی ۹۰۰ هزار تومان الی ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان افزایش پیدا کرده است.

 

این افزایش قیمت باعث شده تا مسافرانی که نسبت به بیماری کرونا بی اعتنا بودند، به خاطر قیمت زیاد ویلا در رامسر نیز از سفر کردن منصرف بشوند.

اجاره ویلا در رامسر یکی از گزینه های اصلی مسافران برای انتخاب اقامتگاه در این شهر می باشد. اگر به صورت خانوادگی به رامسر سفر می کنید و قصد دارید در زمان تعطیلات در یک مکان بزرگ با امکانات خوب اقامت کنید، بهترین گزینه برای شما استفاده از ویلاها است. ویلاهای رامسر بسیار زیاد و متنوع هستند که بر اساس بودجه و سلیقه می توان هر یک را اجاره کرد.

 

پیش بینی قیمت ویلا در رامسر

همانطور که گفته شد قیمت ویلاهای رامسر در سال اخیر افزایش بسیار زیادی داشته اما پیش بینی می شود که با عادت کردن مردم به ویروس کرونا و همچنین پیش رو بودن شش ماهه دوم سال و کم شدن حجم سفر ها، ویلا در رامسر قیمت ارزان تری نسبت به الان خواهد داشت.

جدیدترین آمارها از قیمت اجاره ویلا در رامسر

رعایت پروتکل های بهداشتی برای اجاره ویلا در رامسر

علاوه بر قیمت، برخی از مسافران نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی و ضدعفونی کردن ویلاها نگران هستند. لازم به ذکر است که قبل از ورود به ویلا در رامسر، میزبان (مالک ویلا) موظف است که تمامی سطوح و فضاهای ویلا را ضدعفونی شده به مسافر تحویل دهد و در مقابل، مسافر برای حفظ سلامتی خود نیز بهتر است که تمامی نکات بهداشتی رو رعایت کند.

با اینکه همه از پروتکل های بهداشتی اطلاع کامل دارند اما ما در زیر لیستی از رعایت نکات بهداشتی در فضاهای بسته را قرار دادیم که خواندن آن خالی از لطف نیست!

  • داشتن ماسک در این اماکن ضروری است و داشتن دستکش نیز پیشنهاد می شود.
  • پیش از ورود به ویلا ماسک خود را تعویض کنید و در صورت داشتن دستکش نیز دستکش جدیدی بپوشید.
  • از لمس اشیا و سطوح بدون دستکش و قبل از ضدعفونی کردن بپرهیزید.
  • در صورت حضور در اماکن تفریحی و ساحل های رامسر، پیش و پس از استفاده از دستگاه‌ها حتما دست خود را ضدعفونی کنید. در زمان ضدعفونی با افراد فاصله داشته باشید.
  • در اماکنی که امکان پوشیدن کاور کفش برای‌تان فراهم شده است حتما این کار را انجام دهید تا آلودگی‌های سطح خیابان را به اماکن وارد نکنید.

جدیدترین آمارها از قیمت اجاره ویلا در رامسر

با اینکه قیمت اجاره ویلا در رامسر افزایش یافته، اما باز هم این شهر یکی از مقاصد پر طرفدار ایران است و حتی در ایام کرونا مسافران زیادی به رامسر سفر کرده بودند. همانطور که گفته شد پیش بینی می شود که در نیمه دوم سال ۹۹ به دلیل پایین آمدن حجم سفر ها و کمتر شدن شیوع بیماری کرونا، قیمت ویلا های این شهر کاهش یابد اما نه به طور چشمگیری!

به نقل از خبرگزاری الف: https://www.alef.ir/