دانشگاه علمی کاربردی یکی از دانشگاه های معتبر کشور زیر نظر وزارت علوم و تحقیقات و فناوری می باشد که هر ساله با توجه به شرایط خوبی که برای ادامه تحصیل برای دانشجویان فراهم می نماید ، دانشجویان زیادی را به سوی خود جذب می نماید. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی همانند بساری از دانشگاه های دیرگ مانند دانشگاه آزاد و پیام نور ، در دو نوبت بهمن ماه و مهر ماه صورت می پذیرد.
ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی به دو صورت زیر صورت می پذیرد:
1- ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی
2- ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی
لازم به ذکر است منظور از ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی همان ثبت نام کاردانی به کارشناسی می باشد. زیرا این دانشگاه ثبت نام کارشناسی پیوسته یعنی از مقطع دیپلم تا لیسانس را ندارد.
ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی برای ورودی مهر ماه معمولا مرداد ماه آغاز می گردد که ثبت نام از طریق سایت سنجش صورت می پذیرد نه سایت خود دانشگاه علمی کاربردی.
ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی ورودی بهمن ماه نیز معمولا بهمن ماه شروع می گردد و آن نیز از طریق سایت sanjesh.org صورت می پذیرد.
برای ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی نیازی به مدرک پیش دانشگاهی نیست و داوطلبان با هر مدرک دیپلمی می توانند بدون مشکل در این دانشگاه ثبت نام نمایند.
گزینش در دانشگاه علمی کاربردی بر اساس سوابق تحصیلی یا همان معدل کل دیپلم می باشد. البته علاوه بر معدل عوامل دیگری نیز در قبولی داوطلب دخیل می باشند که از این عوامل می توان به بومی بودن ، مرتبط بودن رشته ، سهمیه آزاد و شاغل اشاره نمود.
بسیاری از داوطلبان از مشاوران مرکز سبز مشاور درباره اینکه با چه مدرک دیپلمی چه رشته ای را می توان ثبت نام سوال می کنند که در پاسخ به سوال این عزیزان باید گفت در ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی با هر مدرک دیپلمی شما آزاد هستید هر رشته ای شرکت نمایید و در واقع نیازی نیست مدرک شما حتما مرتبط با رشته انتخابی باشد.
همچنین بسیاری از داوطلبان از مشاوران سبز مشاور درباره میزان معدلی که باید داشته باشند تا قبول شوند سوال می پرسند. در جواب این عزیزان باید گفت که میزان معدل برای قبولی در ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی و ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه علمی کابردی ، کاملا بستگی به رشته انتخابی شما و شهر شما دارد. برای مثال ممکن است با معدل 10 در رشته حسابداری در شهرستان ثبول شوید ولی با معدل 16 در تهران در این رشته قبول نشوید.
بنابراین برا ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی حتما از مشاوران سبز مشاور کمک بگیرید زیرا مشاوران مرکز با تجربه چندین ساله می توانند شما را یاری کنند تا انتخاب بهتری برای قبولی داشته باشید.
برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی به سبز مشاور مراجعه نمایید. آدرس اینترنتی سایت ما sabzmoshaver.com می باشد.