Skip to content
مجله علمی خبری رویش
تازه های دنیای تکنولوژی
Menu
پشتیبانی – تماس با ما
تاثیر بینش مدیریت و تغییرات فروش بر رفتار نا متقارن هزینه هاالگوی هم پیوند ارتباطات بازاریابی به منظور ارتقاء ارزش ویژه برند از دیدگاه مشتری در صنعت مواد غذائی ایران
Home
پایان نامه های سری سوم
تاثیر بینش مدیریت و تغییرات فروش بر رفتار نا متقارن هزینه هاالگوی هم پیوند ارتباطات بازاریابی به منظور ارتقاء ارزش ویژه برند از دیدگاه مشتری در صنعت مواد غذائی ایران
By:
مدیر سایت
Posted on
آبان 7, 1399
Categories:
پایان نامه های سری سوم
راهبری نوشته
تحقیق – ارزیابی تاثیرات سفارشی سازی و محیط بازار بر موفقیت کسب و کار روزنامه …
دسته بندی علمی – پژوهشی : رابطه بین فعالیت آنزیم های زنجیره تنفسی و بازدهی خوراک در بره …