بررسی لجر نانو اس


کیف پول سخت افزاری وسیله ای ایمن برای محافظت از ارزهای دیجیتالی در برابر خطر هک شدن است.

در واقع این دستگاه کارایی مشابه حساب بانکی شما دارد و از انجایی که دارندگان ارز دیجیتال در قبال امنیت سرمایه خود مسئول هستند این کیف پول ها می توانند راهی ایمن برای دارایی های ارز دیجیتال است.

اگر قصد سرمایه گذاری بر ارز های دیجیتال را دارید کیف پول سخت افزاری لجر می تواند بهترین گزینه برای محافظت از حساب ارز دیجیتال خود باشد.

شرکت Leger از سال ۲۰۱۴ شروع به فعالیت در زمینه ساخت سخت افزار های امنیتی برای ارز دیجیتال بیت کوین کرد و تا به الان بیش از ۸۵ میلیون دلار از سرمایه سرمایه گذاران را جذب کرده.

پشتیبانی از سکه‌های مختلف

پشتیبانی از سکه‌های مختلف

پشتیبانی از سکه‌های مختلف

کیف پول Leger Nano S بیش از بیش از ۱,۱۰۰ ارز دیجیتال (سکه و توکن) پشتیبانی می‌کند که در این بین می توان به پشتیبانی این کیف پول از ریپل نیز اشاره کرد که در مقایسه با رقبای خود از این حیث برتری خاصی دارد.

رمزارزهایی مثل : BTC – ETH- XRP- BCH – USDT – XLM – ADA – EOS – TRX – LTC – BNB – XTZ – XRM – NEO – DASH – ETC – ZEC – DOGE – MIOTA – DCR – VET – ONT و ده ها رمزارز دیگر

طراحی ظاهر لجر نانو اس

این دستگاه دارای صفحه نمایشگر که ابعادی مشابه فلش های معمولی دارد.که این شباهت در جهت حفظ امنیت و عدم شناسایی ماهیت آن می باشد.

طراحی ظاهر لجر نانو اس

طراحی ظاهر لجر نانو اس

جنس بدنه آن از فولاد می باشد تا از نظر ظاهری صفحه نمایشگر را بپوشاند و به بدنه اصلی کیف پول آسیبی وارد نشود.

اتصالات و پشتیبانی سیستمی

بررسی لجر نانو اس

درگاه اتصال آن از پورت Micro USB پشتیبانی می کند و در صورت اتصال به سیستم هایی آلوده به بدافزار نیز بدون مشکل از آن استفاده کرد . قابلیت اتصال به ویندوز و اندروید و عدم پشتیبانی از سیستم عامل iOS

امنیت

کلید های فیزیکی:

این کیف پول از دو کلید فیزیکی برای افزایش امنیت دستگاه استفاده می شود که برای تائید های پرداختی باید دو کلید را همزمان فشار داد.این کار موجب جلوگیری از هک شدن دستگاه شما می شود.

بررسی لجر نانو اس

پین کد:

در صورت گم شدن یا دزدیده شدن دستگاه پین کدی در حین فرایند نصب کاربر وارد می کند که امنیت ارز دیجیتال ذخیره شده در آن را افزایش می دهد.

امکان ذخیره سازی آفلاین و پشتیبان گیری

ارز های دیجیتالی هدف آسانی برای هکر ها است در صورتی که برروی یک کامپیوتر آنلاین نگهداری شود مخصوصا در سیستم هایی که از ویندوز پشتیبانی می کنند.

در لجر نانو اس می توان با نوشتن ۲۴ کلمه اختصاصی که کیف پول در اختیارتان می گذارد از دارایی های خود پشتیبان گیری کنید و آن ها را در کاغذی که در بسته لجر قرار دارد یادداشت کنید.کهخ در صورت گم شدن و یا سرقت رفتن دستگاه از این کلمات برای بازیابی استفاده کنید.

پشتیبانی نرم افزاری

کامپیوترهای ۶۴ بیتی (ویندوز ۸+ ، macOS 10.8+ ، لینوکس) به استثنای پردازنده های ARM. همچنین با تلفن های هوشمند آندروید ۷ به بالا سازگار است. برای اتصال Nano S به دسکتاپ یا تلفن هوشمند اندروید به یک کیت OTG نیاز خواهید داشت

محتویات بسته لجر نانو اس:

* یک عدد Ledger Nano S

* یک کابل Micro USB

* یک بند برای استفاده از دستگاه به‌عنوان گردنبند

* یک حلقه جاسوئیچی و یک بند کوچک

* یک برگه برای بازنویسی کلمات بازیابی

بررسی لجر نانو اس