در حال صحبت با دوستی هستین که یهو تماس قطع می شه. بله، دوباره شارژ تموم کردین و شدیدا واسه تماس دوباره عجله دارین. این طور مواقع یا باید شارژ رو به طور نقدی و با قیمتی بالاتر از مغازه ها بخرین، یا اینکه به راه حل ساده تر که همون اپلیکیشنای خرید شارژ هستن مراجعه کنین.

"سون شارژ" نمونه برگزیده ای از اوناس که به طور کامل رایگان و بدون نیاز به اینترنت خدماتی مثل خرید شارژ، بسته های اینترنتی اپراتورها و ده ها مورد دیگه رو در اختیار اندرویدیا قرار داده که در ادامه به بررسی اون می پردازیم.

در ادامه با سایت ما همراه باشین. 

با سون شارژ می تونین اعتبار سیم کارتتان رو هم به صورت اینترنتی و هم آفلاین تمدید کنین. اپلیکیشن در حالت آفلاین از کدهای امن USSD واسه روند پرداخت بهره میگیره و در حالت آنلاین، واسه حفظ امنیت شما رو به سایت بانکای سروسامون یا ملت (بانکای طرف قرارداد سون شارژ) در مرورگر موبایل راهنمایی می کنه.

قبل از ورود به اپ، لازمه که شماره همراه و ایمیل خود رو در اون وارد کنین تا کلیه سوابق خرید از این دو روش قابل ردیابی باشن. بعد می تونین از خدمات اپ استفاده کنین.

سون شارژ از رابط کاربری رنگارنگ و جذابی استفاده میکرد و تقریبا هر قابلیتی که از یه اپلیکیشن خرید شارژ توقع دارین رو در اون مشاهده می کنین. واسه خرید شارژ از چهار اپراتور همراه اول، ایرانسل، تالیا و رایتل منوهای جداگونه ای در نظر گرفته شده که با کلیک روی هر یک به صفحه انتخاب مبلغ شارژ و نوع اون راهنمایی میشین.

پرداخت هم به صورت آفلاین و هم اینترنتی انجام میشه که روش بدون اینترنت، روش آسون تریه. در عین حال روش اینترنتی در وقتی که کدهای USSD به درستی عمل نمی کنن می تونه جانشین مناسبی باشه.

در اول بررسی در مورد دلایل ثبت شماره و ایمیل به عنوان حساب کاربری در سون شارژ صحبت کردیم. به غیر از مواردی که گفتیم، واسه ثبت حساب کاربری در سون شارژ دلایل دیگری هم هست؛ با هر بار خرید شارژ از سون شارژ امتیازی به مجموعه امتیازات شما اضافه می شه و می تونین شانش خود رو واسه برنده شدن جوایز هفتگی اپلیکیشن (که بیشتر شارژای رایگان هستن) هم امتحان کنین.

سون شارژ به غیر از فروش شارژ سیم کارتای اعتباری، خدمات دیگری مثل دریافت مونده حساب از هر ۴ اپراتور، پرداخت قبوض آب و برق و گاز به صورت آفلاین و آنلاین همراه با بارکدخوان درون برنامه ای، دریافت موجودی کارتای عضو شتاب (با دریافت کارمزد)، خرید بسته های اینترنتی اپراتورها، دریافت تنظیمات اینترنت و انتقال اعتبار رو هم انجام میده.

کلیه این خدمات در منوهای منظم و جداگونه به شما ارائه شدن. اگه از چند سیم کارت استفاده می کنین و نمی تونین کدهای USSD مربوط به اپراتورهای جور واجور رو حفظ کنین، سون شارژ مرجعی بسیار عالی واسه دسترسی به تموم اوناس.

سون شارژ بخش پشتیبانی قدرتمندی هم داره که در صورت بروز هر گونه مشکل می تونین به اون مراجعه کرده و مشکل خود رو به صورت متنی یا تماس تلفنی به گوش سازندگان اپلیکیشن برسونین.

ویجت اختصاصی سون شارژ هم وسیله خوبیه تا با قرار دادن اون در صفحه خونه، با کلیک روی آیکن هر اپراتور به صفحه شارژ اعتبار اپلیکیشن وارد شید و با بیشترین سرعت ممکن کارت شارژ جدیدی بخرین. هر چند که متأسفانه این ویجت قابل شخصی سازی نیس.

با در نظر گرفتن امکاناتی مثل پرداخت آفلاین و آنلاین، خدمات رایگان، پشتیبانی قوی و جوایز روزانه و هفتگی، تعجبی نداره که سون شارژ الان یکی از محبوب ترین اپلیکیشنای خرید شارژ در کافه بازاره؛ طوری که تا الان مرز بیشتر از صدهزار دانلود رو درنوردیده.

نکته تشویق برانگیز دیگه در مورد سون شارژ، دادن بخشی از سود حاصله از اپلیکیشن به کودکان سرطانی محکه. پس با خرید از این اپ تو یه کار خیر هم مشارکت دارین. با امید به اینکه کارایی این چنینی در میان پیشرفت دهندگان ایرونی همیشه مستدام باشه.

سون شارژ رو می تونین با حجمی در حدود سه مگابایت و به رایگان در گجتای اندرویدی خود داشته باشین. هم اینکه با مراجعه به نشانی اینترنتی ۷sharge.com می تونین از امتیازات این سرویس به صورت تحت وب بهره ببرین.

سون شارژ (نسخه طلایی)

  • سون شارژ (نسخه طلایی)
  • قیمت: رایگان
  • سازنده: سون شارژ
  • سیستم عامل: اندروید
  • حجم: ۲٫۹ مگابایت

دانلود