مثل کشورهایی که در بین گردشگران ایرونی جایگاه خاص ای داره، تایلنده. بازدید از شهر پوکت در تایلند، سفرتون رو به این کشور تکمیل می کنه. به دلیل مراجعه گردشگران بسیار به این جزیره، مراکز خرید بسیاری نظر شما رو جلب می کنه. اما اگه به دنبال خریدی مقرون به صرفه و خوب هستنید، بهتره سری به فروشگاه اوت لت پریمیوم پوکت بزنین. در ادامه با سایت ما همرا باشین.

هر چیزی رو که در مورد پوکت باید بدونین

مقاله های در رابطه:

    • اوت لت های بانکوک، بهترین جای واسه خرید ارزون
    • حقایق باحال در مورد پوکت
    • در بازار آخر هفته پوکت خریدی حیرت انگیز رو تجربه کنین
    • بهترین مراکز خرید پوکت

مطمئنا خرید برند های گران قیمت واسه همه ی مسافرایی که با بودجه ای مشخص مکانی رو انتخاب می کنن، مقرون به صرفه نیس.

اوت لت استورها گزینه های زیادی هستن که می تونید در اون ها خریدهای خوب و مقرون به صرفه ای انجام بدین.

پیش تر شما رو در مطلبی جداگونه با معنی اوت لت آشنا کردیم. مزیت اوت لت استورها در اینه که می توان بیشتر مجموعه هایی از برندهای جور واجور رو که الان کمی قدیمی شده ان و به اصطلاح مد روز حساب نمی شن، با قیمت هایی وسوسه انگیز و استثنایی خرید.

این روزا اوت لت استورها به بخش جدایی ناپذیر از فرهنگ خرید مردم تبدیل شده ان. بعضی از افراد فقط واسه سرگرمی از این مراکز دیدن و خرید می کنن، کما این که خیلی از آدما به دلیل نداشتن توان مالی زیاد، واسه خرید ، فقط این مراکز رو انتخاب می کنن.

در هر صورت نمی توان از رشد روز افزون و اثر زیاد اوت لت استورها بر اقتصاد جهانی چشم پوشی کرد.

پیشرفت ی گردشگری در هر منطقه ای باعث پیشرفت ی زندگی شهری و به دنبال اون ساخت مراکز خرید شده.

پوکت به همون اندازه ای که بانکوک در بین گردشگران محبوبیت داره، مورد توجه مسافرایی از سراسر جهان قرار گرفته.

خیلی از توریست ها در سفر به این شهر، سراغ سواحل و اقامتگاه های جزیره ای اون رو می گیرند. با تموم این تفاسیر، باید این جزیره رو گران ترین بخش کشور تایلند به حساب بیاره. مطمئنا گزینه های مقرون به صرفه ای هم هست.

اگه قصد خرید سوغات رو دارین، مراکز خرید بزرگ و لوکس، بازارهای شبونه و محلی و اوت لت ها گزینه های جلو شما هستن. مطمئنا گزینه ی مقرون به صرفه همون اوت لت استوره. 

اوت لت پوکت

مرکز خرید پریمیوم، اوت لت پوکت

بهتره بدونین که از این فروشگاه انتظار برند هایی چون گوجی رو نباید داشته باشین. در مجموعه ی ۱۸۰۰ متر مربعی پریمیوم، علاوه بر مارک های داخلی تایلندی، ۳۰۰ برند معروف دیگه که حدود ۹۰ درصد اون ها بین المللی هستن، فعالیت می کنن. از میون این برند ها می توان به های لاکوست، گای لاروش، هاش پاپی، برادران وارنر، آدیداس و نایک اشاره کرد.

پوکت اوت لت

  • بهترین هتل های پوکت؛ بهشتی در تایلند
  • راهنمای کامل سفر به پوکت، تایلند

مغازه های فروشگاه پریمیوم اوت لت شهر پوکت، دارای طراحی منحصر به فردی هستن که مطمئنا شما رو سر ذوق می بیاره.

بیشتر این فروشگاه ها اجناس خود رو تا ۷۰ درصد تخفیف به فروش می رسونن. هوای خنک و مطبوع این مرکز به شما این امکان رو می دهد که ساعت ها در کمال آرامش به دنبال اجناس محبوبتون بگردین.

چندین فروشگاه اوت لت مخصوص کودکان در این بازار هست که علاوه بر پوشاک، اسباب بازی و وسایل آموزشی لازم کودکان رو عرضه می کنن.

  • حمل و نقل عمومی در پوکت

سوغات و صنایع دستی تایلندی، مشتاقان بسیاری داره. اگه می خواهید از سفرتون یاردگاری به همراه داشته باشین، بازدید از فروشگاه تا چانگ رو از دست ندین.

اینجا کارد و چنگال نقره، لوازم چوبی، کاغذ دیواری، کیف دستی، روسری و شال نخ و ابریشم با قیمتای ارزون و مناسب مثل اجناس فروشگاهه. 

اوت لت پوکت

اگه عاشق بازی گلف هستین، بازدید از یکی از بزرگترین فروشگاه های گلف تایلند رو از دست ندین! در فروشگاه ارزانی گلف این بازار شکل های جور واجور لوازم حرفه ای گلف، لوازم جانبی و لباس های برند این ورزش به فروش می رسد.

این اوت لت که در جاده ی بای پس پوکت هستش همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۲۱ میزبان شما هستش.

همیشه می تونید تورهای جور واجور آژانس های مسافرتی رو در صفحه اختصاصی سایت ما واسه تور پوکت مقایسه کرده و تور مناسب خود رو پیدا کنین.