شهر پاتایا یکی از مقاصد محبوب ایرونی ها واسه سفره. این شهرعلاوه بر داشتن جاذبه های گردشگری بسیار،به دلیل فروشگاه ها و مراکز خریدش بسیار معروفه. بیشتر مسافران دست خالی از این سفر بازنمی گردند. بهتره واسه خرید سوغاتی از این شهر جذاب حتما یه سر به مرکز اوت لت اون بزنین. در این سری از مطالب اوت لت به معرفی مرکز اوت لت پاتایا می پردازیم.

مقاله های در رابطه:

  • اوت لت (Outlet) چیه؟
  • اوت لت دیپو، محلی واسه خرید ارزون در آنتالیا
  • اوت لتای معروف استانبول، خریدهای ارزون
  • اوت لت در دبی، جایی واسه خریدی ارزون

مطمئنا خرید برند های گران قیمت واسه همه ی مسافرایی که با بودجه ای مشخص مکانی رو انتخاب می کنن، مقرون به صرفه نیس. اوت لت استورها گزینه های زیادی هستن که می تونید در اون ها خریدهای خوب و مقرون به صرفه ای انجام بدین.

پیش تر شما رو در مطلبی جداگونه با معنی اوت لت آشنا کردیم. مزیت اوت لت استورها در اینه که می توان بیشتر مجموعه هایی از برندهای جور واجور رو که الان کمی قدیمی شده ان و به اصطلاح مد روز حساب نمی شن، با قیمت هایی وسوسه انگیز و استثنایی خرید

این روزا اوت لت استورها به بخش جدایی ناپذیر از فرهنگ خرید مردم تبدیل شده ان. بعضی از افراد فقط واسه سرگرمی از این مراکز دیدن و خرید می کنن، کما این که خیلی از آدما به دلیل نداشتن توان مالی زیاد، واسه خرید ، فقط این مراکز رو انتخاب می کنن. در هر صورت نمی توان از رشد روز افزون و اثر زیاد اوت لت استورها بر اقتصاد جهانی چشم پوشی کرد.

شهر ساحلی پاتایا علاوه بر جاذبه های گردشگری، از نظر برخورداری از مراکز خرید هم دارای تنوعه.

پاتایا که هرساله گردشگران بسیاری رو به خود جذب می کنه، دارای بازارهایی واسه تامین نیازای مسافرایی است که از گوشه کنار دنیا به این شهر سفر می کنن. همونطور که گفته شد اوت لت های هر شهر گزینه ی مناسبی واسه خرید هستن. مجتمع خرید اوت لت پاتایا به دو بخش اوت لت مال و بازار مد پریمیوم تقسیم می شه.

اوت لت مال

یکی از محبوب ترین و پرطرفدار ترین مراکز خرید پاتایا، اوت لت ماله. این مرکز دارای نمایندگی هایی از برندهای معروف مثل نایک، آدیداس، لاگوست، اسپریت و بوسینیه، که بیشتر این اجناس رو می تونید به قیمت کارخانه وگاه تا ۷۰٪ تخفیف جفت و جور کنین.

اوت لت پاتایا

اوت لت پاتایا

در این بازار، علاوه بر فروشگاه هایی با برندهای بین المللی تماشاگر مغازه هایی با اجناس بدون لیبل، برند های معتبر تایلندی و سوغاتی های دست ساز این کشورین. این مجموعه شامل پارکینگ با گنجایش ۱۰۰۰ اتومبیل، رستوران و سرگرمیای مختلفه.

اوت لت پاتایا

اوت لت پاتایا

مجموعه ی اوت لت مال پاتایا نسبت به بازار های محلی این شهر خلوت تره. پس در محیطی آروم تر و به دور از شلوغی بازارای محلی، می تونید به خرید کردن بدین. این مرکز در خیابون ساخومویت و نبش خیابون تپراسیت هستش.

بازار مد پریموم

به دلیل اینکه تموم اجناس مغازه های این بازار شامل تخفیف نمی شن، بعضیا اون رو جز ء اوت لت ها نمی دانند. اما بیشتر اجناس این بازار شامل تخفیف های ۵۰٪ است. در این بازار که در فضای باز این مجموعه برگزار می شه، انوع برند های بین المللی شناخته شده با تخفیف های خارق العاده به فروش می رسد.

اوت لت پاتایا

لوازم معروف گلف تایگر وود تو یه بازار اوت لت در انتهای همین بازار پریمیوم قرار داره. نمایندگی برند معروف تیلور رو هم در این بازار می بینید.

شاید اوت لت مال پاتایا حیرت زدگی بازار های بزرگی چون سنترال فستیوال رو نداشته باشه، اما مطمئنا خرید خوب و بسیار به صرفه ای رو در این مجموعه دارید.