در چند سال گذشته چینی ها بازار جدیدی رو به وجود آورده ان که رقابت رو واسه خیلی از شرکت ها بسیار مشکل کرده. مهم ترین دلیلی که کم کم اجناس چینی رو بر بازار پیروز می کنه قیمت رقابتی اونا به حساب می رود. پس تصور خیلی از شما از اجناس چینی فارغ از کیفیت، ارزون بودنه. با اینحال شاید بد نباشه بدونین در خود چین هم می شه ارزون اصیل و با کیفیت جهانی رو با قیمت های خوب پیدا کرد که این مهم بیشتر به لطف اوت لت استورها به دست می آید. در ادامه با سایت ما همراه باشین.

در سفر به چین و شهری مثل پکن مطمئنا خرید کردن یکی از اولویت های خیلی از ما حساب می شه. اوت لت استورها به دلیل تخفیف های مناسب و عرضه ی اجناسی که دست کم یه فصل از تولید اون ها گذشته س و نه کیفیت پایین اونا، امکان خریدی لذت بخش و ارزون رو به وجود آورده ان. اگه از عاشقان خریدهای ارزون هستین مطلب پیش رو واسه شما نوشته شده.

مقاله های در رابطه:

  • راهنمای کامل سفر به چین
  • کریسمس و سال نو در چین
  • سوغات چین چیه؟

مطمئنا خرید برند های گران قیمت واسه همه ی مسافرایی که با بودجه ای مشخص مکانی رو انتخاب می کنن، مقرون به صرفه نیس. اوت لت استورها گزینه های زیادی هستن که می تونید در اون ها خریدهای خوب و مقرون به صرفه ای انجام بدین.

پیش تر شما رو در مطلبی جداگونه با معنی اوت لت آشنا کردیم. مزیت اوت لت استورها در اینه که می توان بیشتر مجموعه هایی از برندهای جور واجور رو که الان کمی قدیمی شده ان و به اصطلاح مد روز حساب نمی شن، با قیمت هایی وسوسه انگیز و استثنایی خرید.

این روزا اوت لت استورها به بخشی جدایی ناپذیر از فرهنگ خرید مردم تبدیل شده ان. بعضی از افراد فقط واسه سرگرمی از این مراکز دیدن و خرید می کنن، کما اینکه خیلی از آدما به دلیل نداشتن توان مالی زیاد، واسه خرید فقط این مراکز رو انتخاب می کنن. در هر صورت نمی توان از رشد روز افزون و اثر زیاد اوت لت استورها بر اقتصاد جهانی صرف نظر کرد.

اگه به گشت و گذار و بررسی برندهای جور واجور علاقه دارین، این مرکز بزرگ با جمع بیاری بیشتر از ۶۰۰ برند مشهور و مطرح جهانی رضایت شما رو جفت و جور می کنه. قیمت های به طور کامل ارزون و وسوسه انگیز رو به این مورد اضافه کنین تا بدونین در چه بهشتی هستین.

اوت لت پکن

به طور مثال می تونید یه کت رویایی رو با حدود ۷۰ درصد تخفیف بخرین. این مجموعه در ۳ ساختمون با نام های C ،B ،A و مساحتی بالغ بر ۱۰۰,۰۰۰ متر مربع ساخته شده تا بشه با خیالی راحت به گشت و گذار در بین فروشگاه های اون پرداخت. ساختمون A به جنسای تجاری، کالای کودکان، شکل های جور واجور ساعت، ساختمون B به شکل های جور واجور کفش، اجناس چرم و ورزشی اختصاص دارن. اگه به دنبال برندهای برتر و بسیار مشهور و هم اینکه رستوران های جور واجور هستین بهتره ساختمون C رو جستجو کنین.

مثل مشهورترین برندهای موجود باید به هوگوباس (HugoBoss)، دان هیل (Dunhill)، کنزو (KENZO)، مکس مارا (MAXMARA)، تیمبرلند (Timberland) و کانلی (CANALI) اشاره کرد. فروشگاه هوگوباس این مجموعه بزرگ ترین فروشگاه آسیا به حساب می رود که در ناحیه ای به وسعت ۵۰۰ متر مربع بنا شده.

علاوه بر همه ی این ها نزدیک ۱۰۰ فروشگاه عرضه ی مستقیم از برندهای مشهوری چون نایک، آدیداس، کاپا، اکو و گابو هست که با ارائه ی مستقیم و بدون واسطه ی اجناسشان قیمت ها رو تا حد زیادی پایین نگه داشته ان. خبر خوب اینکه می تونید در همین جای در نقاطی خاص ارزهایتان رو تبدیل کنین.

واسه دسترسی به مرکز خرید اوت لت یانشا می تونید از راه متروی خط ۱۰ به ایستگاه جینگ سونگ (Jingsong Station) برید و بعد با به کار گیری تاکسی بقیه ی راه رو طی کنین.

اوت لت پکن

نشانی انگلیسی: No. 9,Dongsihuan South Road,Chaoyang District

اوت لت مال سایتک پرمیوم (Scitech Premium Outlet Mall)

برندهای مطرح بخش ی فشن و مد مثل باربری (Burberry)، مکس مارا، ناین وست و زگنا اجناسشان رو به روش های جذابی در فروشگاه های شیکی در اختیار مشتریان می گذارن. هر چند این مرکز کمی در نزدیکیا ی شهر قرار داره، اما با ورود به اون شک نداشته باشین خریدی آروم و لذت بخش دارید، چون که قیمت های تخفیف خورده حرفی باقی نمی گذارد.

اوت لت پکن

بیشتر از ۵۰۰۰ نقطه ی پارک، یه اتوبوس شاتل رایگان از میدون سایتک و یه ایستگاه مترو در همون نزدیکی امکان جا به جایی و سفر به مرکز خرید سایتک پرمیوم رو بسیار راحت کرده است. البته تخفیف های اعمال شده به روی اجناس مثل مرکز اوت لت یانشا چشم گیر نیستن، اما حتی اگه قصد خرید هم نداشته باشین، گشت و گذار اینجا رو به شما پیشنهاد می بدیم.

طراحی ها و دیزان خاص هر بوتیک علاوه بر تنوع اجناس جذابیتی فوق العاده به این مرکز بخشیده ان که تا حد زیادی جستجو در بین هر کدوم از اون ها رو به چیزی لذت بخش تبدیل می کنه. چه به لباس های سنتی چه به کیف و کفش های چرم و مد روز علاقه مند باشین، شاید دست خالی از سایتک پرمیوم بیرون نخواهید رفت. اگه هم تمایل داشته باشین می تونید شام رو در یکی از رستوران های جور واجور چینی، یونانی یا فرانسوی بخورین.

اوت لت پکن

هم اینکه خدمات پولی تقریبا خوبی مثل اجاره ی چتر در روزای بارانی، اجاره ی ویلچر واسه افراد سن و سال دار و خدمات تعمیر کیف و کفش، تبدیل ارز و اجاره ی کمد واسه نگهداری وسایل تا حدی خیلی راحت خرید شما کمک می کنن.

پول-نام-تصویر

نشانی انگلیسی: 28 Xiangjiang Bei Lu Chaoyang