یکی از مهمترین حولوحوش تحقیق کلمات کلیدی اندازه گیری مقدار شناخته شده بودن برند و چگونگی درک آنلاین اون هستش، مخصوصا وقتی که شما یه کار و کاسبی رشد یافته رو بدست بیارین که براساس مشتری باشه این موضوع مهمه. شما باید بدونین که مردم چیجوری به شما نگاه میکنن. از نقظه نظر تاثیر برند شما باید یه پروژه کلید واژه ای بسازین که براساس برند باشه فقط کافیه نام برند و شرکت رو بنویسین و به دنبال جهان کلیدواژهایی از تموم زیرو رو کردن و گشتنا که شامل نام شرکته بگردین. یکی از مهمترین جنبه های این جستجو واژه هاییه که مربوط به برند شما میشه. مردم از واژه هایی استفاده میکنن که با برند همخوانی نداره؟ مردم توقع دارن که چیزایی در مورد برند پیدا کنن که شما ارائه نمیکنید؟
مرحله دوم تاثیر برند
مرحله دیگه جستجو، نیتای منفی و مثبت در اون جستجوهاه. مردم در مورد برند شما اعتراضی دارن و یا اینکه اونا به دنبال افراد دیگری که اعتراض کردن هستن؟ یا چیجوری مردم کالاهایی که به برند یا محصول شما رابطه داره رو جستجو میکنن؟ پس وقتی که شما این پرسشها رو در مورد جستجوهای مثبت و منفی مطرح میکنین، لیستی از این چیزها بسازین چون شما باید هم اینکه بدونین مردم چه انتظاری از برند مورد ارائه شما دارن. یه راه عالی دیگه فرصتهای کاریه. بعضی وقتا میبینم وقتی مردم برندی رو جستجو میکنن توقع دارن که چیزی پیدا کنن که در وب سایتی در هرجای دیگه مربوط به برند پیدا نمی کنن ولی توقع دارن که اونجا باشه، این میتونه یه فرصت کار و کاسبی ای باشه ولی بعضی وقتا اطلاعات غلطی در این مورد هست.
همیشه خوبه که حواسمون به اطلاعات غلط مربوط به برند باشه چیزایی که مردم فکر میبرن وجود نداره در هر صورت، به جای به کار گیری این داده ها به عنوان تحقیق کلمات کلیدی واسه بهینه سازی سایت بهتره به روابط عمومی یا بازاریابی خود برید، اگه هر گونه درک اشتباهی یا بررسی یا قصد بدی در مورد برند شما بود پس مشکلی در بازاریابی هست و مشکل از بهینه سازی سایت نیس و این باید باعث شه تا توجهتون رو زیاد کنین چون هیچ مقداری از سئونیمتواند بر درک بد از شرکت غالب شه.