گروه حقوقی “بیزینس پلاس آکادمی”  یک موسسه خصوصی است و متعلق به وزارت مهاجرت یا سایر نهادهای حقوقی دولت اسپانیا، اوکراین یا ایران نمی‌باشد. این گروه تنها وکیل و مشاور شما در اقدام جهت ثبت شرکت  و یا انجام امور حقوقی شما در کشورهای تحت فعالیت این گروه بوده و صادر کننده ویزا یا تضمین کننده نتیجه پرونده‌های حقوقی نمی‌باشد.
کلیه اطلاعات مندرج در این وبسایت صرفاً جهت اطلاع رسانی در خصوص کلیات ویزاها و یا حوزه‌های حقوقی مورد فعالیت این موسسه می‌باشد و نباید صرفاً با اتکا بر آنها نسبت به دریافت ویزا یا هر گونه فعالیت حقوقی اقدام گردد.
گروه حقوقی “بیزینس پلاس آکادمی” توصیه می‌نماید با تماس با دفتر این گروه، اطلاعات تکمیلی در مورد مشاوره ثبت شرکت و سایر روشهای قانونی اخذ اقامت و یا سرمایه گذاری در کشورهای تحت فعالیت این گروه را دریافت نمایید.
گروه “بیزینس پلاس آکادمی” ارائه کننده مجموعه کاملی از خدماتی است که مهاجرین در بدو مهاجرت و پس از آن بدان نیاز دارند.
گروه “بیزینس پلاس آکادمی” با بکارگیری وکلای متخصص در انواع روشهای اخذ اقامت و سرمایه‌گذاری ؛ مشاور حقوقی و همراه اجرایی شما در کلیه مراحل این پروسه می‌باشد.

هزینه زندگی در اودسا اوکراین در سال 2021

آیا اودسا شهری گران قیمتی است؟ هزینه زندگی در اودسا چقدر است؟ نمی‌دانید هزینه شام چقدر است؟ هزینه اقامت چقدر است؟ چه مقدار پول برای خرید در یک سوپرمارکت در اودسا نیاز دارید؟ چه ارزی در اودسا پذیرفته می‌شود؟ چه مقدار پول می‌توانید وارد اوکراین کنید؟ در این مقاله می‌توانید درباره قیمت‌های متوسط اودسا از جمله قیمت مواد غذایی، رستوران‌ها، محل اقامت، حمل و نقل و موارد دیگر اطلاعاتی کسب کنید. اودسا سومین شهر پرجمعیت در اوکراین است و به نام‌های “مروارید دریای سیاه”، “پایتخت جنوب” (تحت امپراتوری روسیه و اتحاد جماهیر شوروی) و “جنوب پالمیرا” شناخته می‌شود.
 
در سال 1794 شهر اودسا با حکم ملکه کاترین بزرگ تأسیس شد. از سال 1819 تا 1858 اودسا یک بندر آزاد و در دوران اتحاد جماهیر شوروی مهمترین بندر تجاری اتحاد جماهیر شوروی و پایگاه دریایی شوروی بود. در تاریخ 1 ژانویه 2000، اسکله Quarantine در بندر تجاری دریایی اودسا به مدت 25 سال به عنوان بندر آزاد و منطقه آزاد اقتصادی اعلام شد. در طول قرن نوزدهم پس از مسکو، سن پترزبورگ و ورشو چهارمین شهر بزرگ امپراتوری روسیه بود. معماری تاریخی این شهر از سبک روسی مدیترانه‌ای است، زیرا به شدت تحت تأثیر سبک‌های فرانسه و ایتالیایی قرار گرفته است.
 
برخی از ساختمان‌ها با ترکیبی از سبک‌های مختلف ساخته شده‌اند از جملهArt Nouveau ،Renaissance و Classicist. این شهر همچنین یک شهر بزرگ صنعتی، یک مرکز فرهنگی (با چندین موزه و تئاتر و یک خانه اپرا) است و به دلیل آب و هوای مطبوع آن، یک استراحتگاه محبوب محسوب می‌شود. اودسا همچنین با یک دانشگاه پلی تکنیک، دانشکده‌های پزشکی، آکادمی دریایی و یک هنرستان موسیقی یک مرکز عالی برای آموزش و تحصیل محسوب می‌شود. هزینه زندگی در اودسا به طور مداوم زیر میانگین ملی بوده است. زندگی در اودسا کاملاً منطقی است. با داشتن همه امکانات رفاهی یک شهر بزرگ و جذاب است که می‌توانید در این شهر بسیار راحت زندگی کنید.

اودسا
اودسا جدا از اینکه یک شهر ساحلی است اما خیلی گران نیست. شما می‌توانید در این شهر انواع کافه‌های فوق العاده را از محدوده طبیعی تا گران قیمت پیدا کنید. برای زندگی دانشجویی عادی شما به 100 تا 150 دلار در ماه نیاز دارید. می‌توانید از حمل و نقل عمومی بسیار ارزان استفاده کنید. اینترنت و تلفن نیز در تمام اوکراین بسیار مقرون به صرفه است. می‌توانید در روزهای آخر هفته برای غذا خوردن به بیرون بروید و همچنین دانشجویان می‌توانند همه این هزینه‌ها را به میزان فوق اضافه کنند. علاوه بر این دانش آموزان می‌توانند در هر ماه سرگرمی‌های کمی داشته باشند، هزینه سینما و تئاتر نیز گران نیستند و می‌توان در هر ماه دو یا سه بار آن را مدیریت کرد. اودسا، شهری بندری است که در کناره دریای سیاه در جنوب اوکراین قرار گرفته و به دلیل سواحل سرسبز، معماری مهیج قرن ۱۹، پارک‌ها و باغ‌هایش مشهور است.

اودسا جدا از اینکه یک شهر ساحلی است اما خیلی گران نیست

خدمات اضطراری: 112
زبان: در حالی که اوکراینی زبان رسمی اوکراین است زبان روسی (78٪) زبان غالب شهر اودسا می‌‌باشد.
دین: در ابتدا مسیحی ارتدکس بود.
ارز: واحد پول ملی اوکراین Hryvnia اوکراین (UAH) است.
سفر: اگر می‌خواهید در اروپای شرقی سفر کنید یا مشاغلی را به صورت بین المللی شروع کنید این شهر بسیار خارق‌العاده است. این کشور با بلاروس، مجارستان، مولداوی، لهستان، رومانی، اسلواکی و روسیه مرز مشترک دارد و هزینه زندگی در اودسا بسیار مقرون به صرف است.
گرفتن ویزا: سیستم ویزا در اوکراین بسیار پیچیده است و حفظ اقامت در این کشور برای بیش از 90 روز دشوار است. اگر می‌خواهید از طریق مولداوی عبور کنید، اطمینان حاصل کنید که در ویزای خود تمبر مولداوی را بدست آورده‌اید – گشت مرزی اوکراین تمبر Trasnistria را به رسمیت نمی‌شناسد.
رفت و آمد: رانندگی در اوکراین غیرمتعارف است. نادیده گرفتن چراغ قرمز برای ادامه کار رفتاری کاملاً استاندارد تلقی می‌شود و در نتیجه، تصادفات بسیاری رخ می‌دهد. اگر در خرید اتومبیل قاطع هستید خرید یک ماشین دست دوم در کاهش هزینه‌ها تاثیر دارد. حمل و نقل عمومی ثابت است و اگر محل کارتان به اندازه کافی با محل زندگی‌تان نزدیک است می‌تواند جایگزین مناسبی برای سفر با ماشین باشد. حمل و نقل عمومی نیز یارانه دولت است.
آسایش در منزل: موارد زیادی در اوکراین وجود دارد که ممکن است از استانداردهای یک کشور غربی توسعه یافته مانند انگلستان یا ایالات متحده برخوردار نباشد. مواد بهداشتی و مایعات شستشو معمولاً معیوب هستند بنابراین ما مصرف آب محلی را توصیه نمی‌کنیم.
چالش‌ها و مسائل: زنان مجرد ممکن است در اودسا مستعد آزار و اذیت باشند و باید بسیار مراقب باشند. دختران اوکراینی اغلب به صورت فانتزی لباس می‌پوشند بنابراین ممکن است پوشیدن یک شلوار جین و تی‌شرت معمولی در شما احساس انزوا ایجاد کند.
غذا: غذای اوکراینی حول غذاهای حاوی کربوهیدرات مانند نان، سیب زمینی، گندم سیاه و کوفته می‌چرخد. کلم یکی دیگر از مواد اصلی و ضروری در تهیه غذاهای اوکراینی است.

اودسا آب و هوای نیمه گرمسیری و مرطوب دارد

زندگی شبانه: در طول تابستان زندگی شبانه در اودسا تا اواخر ساعات اولیه صبح روز بعد ادامه خواهد داشت! اگر تمایل دارید در منطقه‌ای آرام زندگی کنید، از زندگی در مرکز شهر خودداری کنید.
بهداشت و درمان: بیمارستان‌های زیادی در اودسا وجود دارد. با این حال، بسیار مهم است که شما اقدامات لازم را برای تهیه بیمه بهداشت و درمان انجام دهید.
مسکن: زندگی در مرکز شهر اودسا دو برابر هزینه زندگی در حومه شهر است. اگر رفت و آمد طولانی‌تر و داشتن یک محله ساکت‌تر را ترجیح دهید، ما این را توصیه می‌کنیم. مناطق عالی برای زندگی شامل Primorshoy و Malinovskiy است!
آب و هوای اودسا: اودسا آب و هوای نیمه گرمسیری و مرطوب دارد. میانگین دمای این شهر 13 الی 14 درجه سانتی گراد است. آب و هوای شهر اودسا در تابستان چیزی در حدود 24 درجه و در زمستان در حدود 6 درجه سانتی گراد می‌باشد. در تابستان بخاطر آب و هوای این شهر شاهد افزایش میزان بارندگی می‌باشد. همچنین آب و هوای این شهر در قدیم باعث شده بود که این شهر تبدیل به یکی از مکان‌های اقامتی مناسب برای بیماران ثروتمند شود.

هزینه زندگی در شهر اودسا

رستوران
وعده غذایی، رستوران ارزان قیمت: 150.00 گریونا
غذا برای 2 نفر، رستوران میان رده، سه دوره: 700.00 گریونا
McMeal در مک دونالد (یا غذای معادل کمبو): 122.00 گریونا
کاپوچینو (عادی): 34.25 گریونا
کوکا/ پپسی (بطری 0.33 لیتری): 15.71 گریونا
آب (بطری 0.33 لیتری): 12.33 گریونا
سوپرمارکت
شیر عادی، (1 لیتر): 26.30 گریونا
قرص نان سفید تازه (500 گرم): 15.34 گریونا
برنج سفید، (1 کیلوگرم): 29.79 گریونا
تخم مرغ عادی (12 عدد): 31..69 گریونا
پنیر محلی (1 کیلوگرم): 196.54 گریونا
سینه مرغ (فاقد پوست، بدون پوست)، (1 کیلوگرم): 108.84 گریونا
سرین گوشت گاو (1 کیلوگرم) (معادل گوشت گاو سرین بالاتر از مفصل زانو): 144.16 گریونا
سیب (1 کیلوگرم): 23.00 گریونا
موز (1 کیلوگرم): 28.60 گریونا
پرتقال (1 کیلوگرم): 38.10 گریونا
گوجه فرنگی (1 کیلوگرم): 40.76 گریونا
سیب زمینی (1 کیلوگرم): 14.57 گریونا
پیاز (1 کیلوگرم): 13.55 گریونا
کاهو (1 سر): 18.22 گریونا
آب (بطری 1.5 لیتری): 12.57 گریونا
سیگار 20 بسته (مارلبورو): 50.00 گریونا

اودسا یک شهر بزرگ و جذاب است که می‌توانید در این شهر بسیار راحت زندگی کنید

هزینه حمل و نقل
بلیط یک طرفه (حمل و نقل محلی): 7.00 گریونا
پاس ماهانه (قیمت معمولی): 190.00 گریونا
تاکسی استارت (تعرفه عادی): 50.00 گریونا
تاکسی 1 کیلومتر (تعرفه عادی): 8.27 گریونا
تاکسی 1 ساعت انتظار (تعرفه عادی): 120.00 گریونا
بنزین (1 لیتر): 26.94 گریونا
فولکس‌واگن (یا ماشین جدید): 605,000.00 گریونا
برنامه‌های کاربردی (ماهانه)
اساسی (برق، سیستم گرمایشی، سیستم خنک‌سازی، آب، زباله) برای 85m2 آپارتمان: 2,742.99 گریونا
یک دقیقه تعرفه محلی پیش پرداخت تلفن همراه (بدون تخفیف یا برنامه): 1.08 گریونا
اینترنت (60 مگابیت بر ثانیه یا بیشتر، داده‌های نامحدود، کابل / ای‌دی‌اس‌ال): 167.67 گریونا
ورزش و اوقات فراغت
باشگاه بدنسازی، هزینه ماهانه برای 1 بزرگسال: 595.79 گریونا
اجاره تنیس (1 ساعت در تعطیلات آخر هفته): 263.91 گریونا
سینما، تئاتر بین المللی، 1 صندلی: 130.00 گریونا
مراقبت از کودک
پیش دبستانی (یا مهد کودک)، یک روز کامل، خصوصی، ماهانه برای 1 کودک: 6,491.75 گریونا
مدرسه بین المللی ابتدایی، سالانه برای 1 کودک: 82,142.86 گریونا
پوشاک و کفش
یک جفت شلوار جین (لوویس 501 یا مشابه): 1,666.78 گریونا
یک لباس تابستانی در فروشگاه زنجیره‌ای: 1,466.05 گریونا
یک جفت کفش ورزشی نایک (اندازه متوسط): 2,535.23 گریونا
یک جفت کفش چرمی مردانه: 3,022.46 گریونا
اجاره در هر ماه
آپارتمان (1 اتاق خوابه) در مرکز شهر: 9,355.17 گریونا
آپارتمان (1 اتاق خوابه) خارج از مرکز شهر: 6,624.42 گریونا
آپارتمان (3 اتاق خوابه) در مرکز شهر: 17,082.54 گریونا
آپارتمان (3 اتاق خوابه) خارج از مرکز شهر: 11,358.93 گریونا
قیمت خرید آپارتمان
قیمت هر متر مربع آپارتمان در مرکز شهر: 32,901.34 گریونا
قیمت هر متر مربع آپارتمان در خارج از مرکز شهر: 20,659.13 گریونا
حقوق و تأمین مالی
متوسط حقوق خالص ماهانه (پس از مالیات): 11,282.07 گریونا
نرخ بهره وام در درصد، سالانه به مدت 20 سال با نرخ ثابت: 19.86

 

اقامت اوکراین از طریق خرید بیزینس به مبلغ 26000 دلار برای یک خانواده سه نفره