۶ استراتژی تجارت الکترونیکی که در آینده اثبات کسب و کار شما خواهد بود

میهمان
فوریه 8, 2020 0 Comment

شروع یک سال جدید همیشه به نظر می رسد زمان مناسبی برای مکث و تفکر در مورد آنچه در افق است ، باشد. روندها ، نوآوری ها و فن آوری های جدیدی که قصد دارند تغییر شکل دهند (یا حداقل تأثیر بگذارند) روشی که ما انجام می دهیم چیست؟

فروش جهانی تجارت الکترونیکی تا سال ۲۰۲۱ به ۴ ٫ ۵ تریلیون دلار خواهد رسید. افزایش بیش از ۲۴۶٪ اگر می خواهید شرکت شما در این نوع رشد مشارکت داشته باشد ، پیش بینی آن و دانستن اینکه چه می شود بسیار مهم است.

دلار

در اینجا چند عامل وجود دارد که فکر می کنیم برای موفقیت تجارت الکترونیکی در ماهها و سالهای آینده بسیار مهم خواهد بود.

در صورت وجود منافع واضح برای آنها – Deloitte – 97٪ از پاسخ دهندگان مایل به اشتراک گذاری اطلاعات شخصی هستند

این توییت

۱ ٫ شخصی سازی

گزارش اخیر در اینترنت اینترنت ، درباره “پارادوکس حریم خصوصی” فعلی ، شمشیر دو لبه ای که مردم تمایلی به اشتراک گذاری اطلاعات خصوصی خود ندارند ، اما به روشنی به شخصی سازی و توصیه ها پاسخ می دهد ، بحث می کند.

ورود تجارت مبتنی بر وب با معرفی انتخاب گسترده و سهولت eBay و Amazon ، راننده را به سمت ابزار سوق داد. این تنها حدود ۲۰ سال طول کشید که داده ها روند حرکتی غالب شدند.

هنگامی که داده های شخصی به خوبی و با مسئولیت پذیری برای ارائه توصیه های هدفمند و اکتشافات محصولات اصلاح شده مدیریت می شوند ، مزایا مشخص است. اما اگر اطلاعات شخصی سوء مدیریت شود ، خطر شهرت بسیار زیاد است (به رسوایی Facebook – Cambridge Analytica فکر کنید).

استفاده مناسب از داده ها برای اهداف شخصی سازی تأثیر مهمی بر رضایت مشتری دارد. از پنج رهبر در استفاده از داده های اینترنتی ، چهار نفر آنها از شاخص رضایت مشتری آمریکا (ASCI) که بالاتر از حد متوسط ​​۷۷ است ، با آمازون رتبه ۸۵ برخوردار هستند. برعکس ، ۳۳٪ مشتریانی که از روابط تجاری کنار می گذارند این کار را انجام می دهند زیرا سرویس فاقد شخصی سازی است.

معرفی مقررات عمومی حمایت از داده ها در اتحادیه اروپا در سال ۲۰۱۸ باعث شده است تا جمع آوری داده های شخصی با استفاده از انتخاب سریع تر از جمع آوری داده ها دشوار شود. با این وجود ، شخصی سازی یک مؤلفه مهم برای رشد و موفقیت هرگونه تلاش برای تجارت الکترونیکی است.
اتحادیه اروپا

۲ Mod مدل های اشتراک

شخصی سازی همچنین عامل مهمی در رشد روند پیشرو تجارت الکترونیکی ، یعنی خدمات اشتراک آنلاین است. تنها در یک سال ، Netflix و Spotify به رشد مشترکان ۲۵٪ و ۴۸٪ دست یافته اند و داده های کاربر را برای حفظ آنها به کار گرفته اند تا در مورد Spotify ، آنها را از کاربران سرویس رایگان خود به اشتراک حق بیمه خود تبدیل کنند.

فروش تجارت الکترونیکی در اشتراکی هر ساله بیش از دو برابر شده و به ۲٫۶ میلیارد دلار رسیده است. اما افزایش محبوبیت اشتراک فقط به مصرف رسانه محدود نمی شود. تعداد فزاینده ای از مصرف کنندگان برای دریافت محصولات به صورت مکرر از طریق اشتراک “ماهانه جعبه” در حال ثبت نام هستند. در بین خریداران آنلاین ، تقریبا نیمی از آنها به نوعی خدمات اشتراکی ثبت نام کرده اند و ۳۰٪ از آنها مشترکاً برای یک جعبه ماهانه کالاهای معلولیت هستند.

خدمات اشتراکی تجارت الکترونیکی را می توان به طور کلی در سه بخش طبقه بندی کرد:

خدمات سرپرستی

این گروه ۵۵٪ از مشترکین تجارت الکترونیکی را نشان می دهد و هدف از آن انتخاب های جدید یا بسیار شخصی شده به مشتریان است. آبی اپن و بیرچ باکس دو نمونه مشهور هستند.

خدمات دوباره پر کردن

از مشترکین تجارت الکترونیکی ، ۳۲٪ از این خدمات را برای خرید راحت و مکرر در خرید اقلام انتخاب می کنند. کلوپ ریش تراش دلار و آمازون را مشترک و ذخیره کنید.

سرویس دسترسی

برای دستیابی به دسترسی اختصاصی به تخفیف ها و سایر موارد ، ۱۳ درصد مشترکین تجارت الکترونیکی برای خدماتی مانند NatureBox و Thrive Market ثبت نام می کنند.

۳ Com تجارت اجتماعی

در گزارش اینترنت گرایش ، مایکر با استناد به نتایج یک نظرسنجی از مصرف کنندگان ، نشان داد ۷۸ درصد از پاسخ دهندگان محصولاتی را در فیس بوک کشف کردند ، در حالی که اینستاگرام و پینترست هر دو برای ۵۹ درصد از آنها کشف و توییتر ۳۴ درصد بودند.

نکته جالب تر این که ۵۵٪ از کسانی که گزارش کشف یک محصول در رسانه های اجتماعی را داده اند ، اقدام به خرید آنلاین کردند.

۴ Ret خرده فروشی چند کانال و Omni-کانال

۷۳٪ از مصرف کنندگان در سفر خود با تصمیم گیری در مورد خرید ، با یک مارک تجاری در چندین نقطه لمسی ارتباط برقرار می کنند. این بدان معناست که محصول شما باید در همه جا مغازه مشتری شما باشد و یا حتی در مورد محصولات اطلاعاتی کسب کند.

به نظر می رسد اجرای و مدیریت بسیاری از کانال های فروش ، نمایانگر یک اقدام گسترده است که به زمان و منابع زیادی نیاز دارد ، و نباید به سردرد مدیریت موجودی اشاره کرد. مسائل خارج از بورس از نظر درآمد و از دیدگاه خدمات مشتری می تواند بسیار پرهزینه باشد. قرار گرفتن در موقعیت اضافه وزن می تواند به همان اندازه گران باشد.

خوشبختانه ، برخی راه حل های پلتفرم می توانند نوع زیرساخت های مورد نیاز برای خرده فروشی های چند کانال و امنی کانال را فراهم کنند. نرم افزار چند کانال شما باید ثبات را در تمام سیستم عامل ها تضمین کند ، داده های همه کانال ها را ادغام کند ، در هر نقطه لمسی ممکن به مشتریان برسد و به مدیریت موجودی کمک کند.

راه حل

برخی از راه حل های پیشرو شامل Sellbrite ، فروشندهCloud و BigCommerce است.

۵ Cont محتوای خوب

محتوای سفارشی یک درایور ارزشمند برای مشارکت تجارت الکترونیکی است. این اغلب بهترین راه برای یک مشتری بالقوه است که درباره محصول شما بیاموزد.

به یک استراتژی مهم بازاریابی تبدیل شده است که ۷۸٪ از مسئولان ارشد بازاریابی محتوای سفارشی را آینده بازاریابی می دانند. یک استراتژی مناسب برای محتوا باید افراد بیشتری را به دنبال برند خود در رسانه های اجتماعی و افزایش قابل ملاحظه تبدیل کند.

بازاریابی محتوا

بازاریاب های تجارت الکترونیک به عنوان بخشی از استراتژی خود به طور فزاینده به محتوای تعاملی نگاه می کنند. در نظر بگیرید که ویدیوهای محصولات خود را اضافه کنید زیرا ۶۰٪ از مصرف کنندگان تماشای یک فیلم محصول را بیشتر از خواندن توضیحات ترجیح می دهند. علاوه بر این ، آنها تا ۸۵٪ بیشتر احتمال دارند بعد از تماشای فیلم خریداری کنند.

۶ Search جستجوی صوتی

کرتانا ، سیری و الکسا اکنون در زندگی روزمره مشتریان بیشمار بالقوه اصلی هستند. اکنون جستجوهای خرید به طور فزاینده ای بدون مجوز از ماشین ، تلفن ، یا در خانه انجام می شود و با خرید از طریق صدا در ایالات متحده پیش بینی می شود در سال ۲۰۲۲ به ۴۰ میلیارد دلار برسد.

میانگین جستجوی صوتی کاملاً متفاوت از نمایش داده شده های معمولی انجام می شود. در جایی که ممکن است “بهترین رستوران های سوشی آلبوکرک” تایپ کند ، جستجوی صوتی به عنوان یک سؤال در گفتار طبیعی شکل می گیرد: “بهترین مکان برای سوشی در آلبوکرک چیست؟”

درک رابطه بین فرم سؤال مطرح شده و قصد خرید مشتری نیز حائز اهمیت است. چه کسانی ، چه کسانی و چگونه سؤالات به طور کلی به دنبال اطلاعات هستند و بنابراین ، در مرحله تحقیق یک خرید بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. چه موقع و کجا ممکن است سوالات حاکی از آمادگی خرید باشد. این دستورالعمل های کلی برای فکر کردن در مورد قوانین سخت و سریع نیست. به عنوان مثال ، سوالی که پرسیده ، “بهترین قیمت برای iPhone X چیست؟” نشانه ای از این است که مشتری نسبت به سؤالی مانند “تفاوت بین آیفون X و گلکسی S9″ به خرید نزدیک تر است؟

قیمت

برای سرمایه گذاری در این روند ، شرکت ها نیاز به سازگاری دارند. محتوا باید به صورت مکالمه نوشته شود تا به سؤالات احتمالی که مشتریان ممکن است از آنها بپرسند و هدف پشت سوال را در نظر بگیرید. آینده محتوای وب درباره کلمات کلیدی کمتر و کمتر است و درباره متن و معناشناسی بیشتر و بیشتر است.

نتیجه گیری

هنگامی که به آینده تجارت الکترونیک فکر می کنید ، باید هیجان زده شوید ، فرصت های زیادی وجود دارد و شاید یک یا دو چالش برای غلبه بر آن وجود داشته باشد.

اما با وجود برنامه ریزی صحیح ، زیرساخت های مناسب و استراتژی های صحیح ، شرکت شما آماده تجربه رشد قابل توجهی خواهد بود.