۳- اندازه گیری بازاریابی ورودی که از اهمیت هر تجارت برخوردار است

آیا به دلیل نمایش برخی از چهره های براق در داشبورد فانتزی ، اندازه های ورودی خود را اندازه گیری می کنید؟ نمی دانید منظور آنها چیست یا چرا این کار را انجام می دهید؟

به من نگاه نکنید مثل اینکه من دیوانه ام … من آن را دریافت می کنم. اندازه گیری های بسیار زیادی برای اندازه گیری وجود دارد ، چهره هایی برای رمزگشایی و مسیرهای گوگل Analytics برای حرکت به مسیر شما.

به همین دلیل ما فرایند را برای شما ساده تر کرده ایم و ۳ نوع متریک برتر را انتخاب کرده ایم که هر کسب و کار ، مهم نیست چه اندازه بزرگ باشد و چه کوچک ، می تواند از اندازه گیری بهره مند شود.

در اینجا مهمترین سؤالاتی که باید از خود بپرسید آورده شده است:

     

  • افراد (مشتریان ، طرفداران و چشم انداز) با نام تجاری من چقدر مشغول هستند؟
     
  • چند نفر اقدامی را که می خواهم انجام دهند ، انجام می دهند؟
  •  

  • آیا ترافیک ارگانیک من در حال بهبود است؟
  •  

  • آیا سایتهای دارای مقام عالی به سایت من پیوند می دهند / چه کسی درباره نام تجاری من صحبت می کند؟
     
  • آیا با زمان و منابعی که تیم من در آن سرمایه گذاری می کند ، بهترین و مناسب ترین نتایج را می گیرم؟

    سرمایه گذاری

تصمیم گیری در مورد معیارهای مناسب برای اندازه گیری ، به شرکت شما و اهداف بازاریابی دیجیتال فردی شما بستگی دارد. با این حال ، چند نوع اصلی متریک وجود دارد که هر بازاریاب ورودی باید به یادگیری نحوه پیگیری آن بپردازد. در زیر مواردی که به اعتقاد ما مهمترین آنها هستند:

دیجیتال

۱ ates نرخ تبدیل:

نرخ تبدیل یکی از مهمترین معیارهایی است که هر بازاریاب ورودی می تواند اندازه گیری کند. دلیل این امر آن است که تعداد مشتریها یا مشتریانی که اقداماتی را در وب سایت شما انجام داده اند ، تبدیل می کنند. تبدیل تجارت می تواند متفاوت باشد و باید با اهداف کلی بازاریابی دیجیتال شما هماهنگ باشد. به عنوان مثال ، یک وب سایت تجارت الکترونیک ممکن است تبدیل ها را از نظر خرید اندازه گیری کند ، در حالی که یک شرکت بیمه ممکن است مبلغ تبدیل را از نظر تعداد افرادی که فرم تماس را پر کرده اند ، اندازه گیری کند. تبدیل همچنین می تواند به شکل تاکتیکی های تولید سرب نرمتر باشد – به عنوان مثال ، اگر شخصی یک وایت پاپ را در وب سایت شما بارگیری کند ، می توان آن را به عنوان یک هدف (یا تبدیل) ردیابی کرد.

می توانید تعداد تبدیل های خود را از بخش گزارش های تبدیل در گوگل Analytics ردیابی کنید. با این وجود ، برای این کار ابتدا باید اهداف خود را تنظیم کنید. نگران نباشید … ما شما را از روند زیر عبور خواهیم کرد:

اهداف خود را تنظیم کنید:

     

  1. وارد حساب گوگل Analytics خود شوید.
  2.  

  3. روی مدیر (در عنوان) کلیک کنید.
  4.  

  5. به مشاهده بروید و اهداف را انتخاب کنید.
  6.  

  7. نام خود را به عنوان خود بدهید – به عنوان مثال Whitepaper بارگیری (اطمینان حاصل کنید که این بصری است و به راحتی قابل یادآوری است.)
  8.  

  9. دکمه مقصد را انتخاب کرده و روی مرحله بعدی کلیک کنید.
  10.  

  11. در زیر جزئیات هدف ، Destination را با URL تشکر از شما تنظیم کنید – به عنوان مثال – / متشکرم.
  12.  

  13. مقدار> روشن را انتخاب کنید و یک مقدار پولی را به هدف خود نسبت دهید – به عنوان مثال. ۱۰ دلار.
  14. دلار

     

  15. روی قیف> روشن کلیک کرده و URL فرم تماس خود را وارد کنید.
  16.  

  17. ضروری را انتخاب کنید> بله.
  18.  

  19. روی ایجاد هدف کلیک کنید.

هنگامی که اهداف شما تنظیم شد و مشتریان شما شروع به تبدیل کردند (برای مثال ، هنگامی که مردم شروع به بارگیری لیست سفید شما می کنند) ، می توانید به داشبورد گوگل Analytics خود به گزارش های تبدیل خود دسترسی پیدا کنید.

برای دسترسی به گزارشهای تبدیل خود :

     

  1. وارد حساب گوگل Analytics خود شوید.
  2.  

  3. بر روی Conversions (در نوار پیمایش در سمت چپ) کلیک کنید.
  4.  

  5. برای مشاهده خلاصه سریع کل تعداد هدف (یا تبدیل) در وب سایت خود ، اهداف را انتخاب کنید.

در اینجا نحوه ایجاد حس داشبورد خلاصه اهداف شما آورده شده است:

     

  • تکمیل اهداف = تعداد کل تبدیل ها.
  •  

  • مقدار هدف = مقدار کل منتسب به تبدیل به هدف در وب سایت شما (نمایش داده شده به صورت پولی).
  •  

  • نرخ تبدیل هدف = کل (یا مبلغ) کلیه نرخ تبدیل هدف.
  •  

  • نرخ رها کردن کل = درصد اهدافی که در وب سایت شما رها شده است.

داشبورد اهداف گوگل Analytics:

۲ ٫ ترافیک وب سایت و وبلاگ

مهم است که از ترافیک وب سایت و ترافیک وبلاگ خود به صورت ماه به ماه ردیابی کنید تا اطمینان حاصل شود که تمام تلاش های بازاریابی ورودی شما (از جمله وبلاگ نویسی ، ارسال مهمان ، ارتباط با تأثیر گذاران و فعالیت رسانه های اجتماعی و غیره) پرداخت می شود و نتیجه بیشتری حاصل می شود. بازدیدهای صفحه بی نظیر.

برای مشاهده ترافیک سایت خود در طی یک دوره خاص:

     

  1. وارد حساب گوگل Analytics خود شوید.
  2.  

  3. روی نوار پیمایش در سمت چپ روی رفتار کلیک کنید و از فهرست منوی کشویی محتوای سایت را انتخاب کنید.
  4.  

  5. همه صفحات را انتخاب کنید.
  6.  

  7. برای مشاهده ترافیک وب سایت خود در طی یک دوره زمانی مشخص ، روی جعبه تاریخ در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید.
  8.  

  9. ch خود را وارد کنیددامنه تاریخ را انتخاب کنید و روی Apply کلیک کنید.
  10.  

  11. با استفاده از نمودار بصری ، رشد ترافیک وب سایت خود را در طی مدت زمانی مشخص که انتخاب کرده اید به شما ارائه می شود.
  12.  

  13. جدول زیر نمودار شما محبوب ترین صفحات محتوا در وب سایت شما را از نظر نمایش منحصر به فرد صفحه و غیره نشان می دهد.
  14.  

  15. از اینجا می توانید میزان ترافیک وبلاگ خود را جدا و اندازه گیری کنید (برای پیدا کردن نحوه) مسیرهای زیر را بخوانید.

صفحه داشبورد گوگل Analytics برای ترافیک وب سایت شما:

چگونه می توان ترافیک وبلاگ خود را جدا و اندازه گیری کرد:

     

  1. روی کادر جستجو در بالای جدول کلیک کنید و اصطلاح “وبلاگ” را وارد کنید.
  2.  

  3. روی نماد جستجو کلیک کنید.
  4.  

  5. برای مشاهده ترافیک وبلاگ خود در طی یک دوره زمانی مشخص ، روی جعبه تاریخ در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید.
  6.  

  7. محدوده تاریخ انتخاب شده خود را وارد کرده و روی درخواست کلیک کنید.
  8.  

  9. با استفاده از نمودار بصری ، رشد ترافیک وبلاگ خود را برای مدت زمانی مشخص که ارائه کرده اید ، به شما ارائه می دهیم.
  10.  

  11. جدول زیر نمودار شما محبوب ترین صفحات محتوا در وب سایت شما را از نظر نمایش منحصر به فرد صفحه و غیره نشان می دهد.

۳ Met اندازه گیری نامزدی

هنگام پیگیری عملکرد رسانه های اجتماعی ، همیشه میزان تعامل را از دسترس اندازه گیری کنید. دلیل این امر این است که ، میزان دسترسی شما فقط اندازه مخاطبان شما را تعیین می کند – و گرچه مهم این است که مخاطبان شما همیشه در حال رشد هستند ، مهمتر این است که طرفداران شما به طور فعال با برند و محتوای شما درگیر شوند. ارقام نامزدی همچنین می توانند با اطمینان از اشتراک و محتوا در بین مخاطبان مناسب (دوستان هم فکر طرفداران شما) به طور قابل توجهی دسترسی شما را گسترش دهند. می توانید با استفاده از یک ابزار تجزیه و تحلیل محتوا مانند BuzzSumo ، تعداد سهم مطالب دریافتی خود را به راحتی اندازه بگیرید.

چگونه می توان از BuzzSumo برای ردیابی سهام اجتماعی خود استفاده کرد:

     

  • وارد حساب BuzzSumo خود شوید.
  •  

  • بر روی برگه گزارش (در نوار بالای صفحه) کلیک کرده و محتویات تجزیه و تحلیل محتوا را انتخاب کنید.
  •  

  • دامنه وبلاگ خود را وارد قسمت متن کنید و روی جستجو کلیک کنید.
  •  

  • محدوده تاریخ مورد نظر خود را در گوشه سمت چپ بالای صفحه انتخاب کنید و روی به روزرسانی کلیک کنید.
  •  

  • میانگین سهام شما برای آن دوره در گوشه سمت راست بالای صفحه نمایش داده می شود.
  •  

  • برای دریافت نمودار میانگین سهام خود توسط شبکه رسانه های اجتماعی (به عنوان مثال توییتر ، LinkedIn ، ​​فیس بوک و غیره) به پایین بروید.
  •  

  • به پایین صفحه بروید تا قطعات برتر مطالب خود را مشاهده کنید و تعداد کل اشتراک هر پست دریافت شده را کشف کنید.
  •  

  • نکته برتر: یک جستجوی جدید ایجاد کنید تا مدت زمان دلخواه خود را با یک دوره زمانی قبلی مقایسه کنید – از این طریق می توانید ارزیابی کنید که آیا تعداد سهم شما مطابق دلخواه شما افزایش یافته است.

نمودار تجزیه و تحلیل محتوا BuzzSumo به عنوان مثال:

زارا برک

Author: