۲۰۱۷: سال محتوای ویژوال

محتوای تصویری در دنیای بازاریابی چیز جدیدی نیست. بازاریابان هرکدام از سالهای گذشته را “سال بازاریابی محتوا” عنوان کرده اند. این اتفاق در سال ۲۰۱۵ ، ۲۰۱۶ رخ داد ، و اکنون ما در حال گفتن همین چیزها در سال ۲۰۱۷ هستیم. بنابراین چه چیزی باعث تفاوت در سال جاری می شود؟ این ساده است: شرکت های بیشتری از قالب های تصویری جدید بهره می گیرند و از روش های جدیدی استفاده می کنند و در انجام آن از موفقیت زیادی لذت می برند.

بازاریابی محتوا

چه چیزی محتوای تصویری را بسیار عالی می کند؟

۹۰٪ اطلاعاتی که به مغز می رسد ، بصری است ، بنابراین معقول است که محتوای تصویری قدرت “چسبندگی” بیشتری نسبت به محتوای متن دارد. و بازاریابان توجه می کنند. براساس ژورنال Search Engine ، در سال ۲۰۱۶ ، ۵۳٪ از بازاریابان اظهار داشتند که بین ۹۱ تا ۱۰۰ درصد از زمان ، محتوای تصویری منتشر می کنند. این افزایش ۱۳۰٪ نسبت به سال ۲۰۱۵ ، زمانی که این تعداد ۴۰٫۵٪ بود. با وجود این ، ۷۱ درصد از بازاریابان کمتر از پنج ساعت در هفته را صرف ساختن تصاویر می کنند ، به این معنی که بسیاری از تصاویر از منابع دیگر وام گرفته شده اند. برندها وقت خود را برای ساختن خود سرمایه گذاری نمی کنند.
سرمایه گذاری

وقتی محتوای تصویری خود را پرداخت می کنید خاموش می شود

انجام تصویری خود لازم نیست کاری دشوار یا وقت گیر باشد. برخی از ابزارهای عالی عالی مانند Canva برای ایجاد اینفوگرافیک و Infogr.am برای ایجاد نمودارها در دسترس است. در اینجا بسیاری از انواع محتوای بصری شما می توانید ایجاد کنید و چگونه می توانند مارک شما را در سال جاری بیشتر کنند

۱ ٫ عکاسی بدون دردسر

به گزارش مجله موتور جستجو ، عکس های سهام محبوب ترین شکل محتوای بصری هستند. اما این نوع محتوای بصری همیشه مؤثر نیست. عکسهای خسته کننده و خسته کننده استفاده شده بدون رهنمودهای مارک تجاری هیچ کاری برای متمایز کردن نام تجاری شما از سایر رقابت های آنلاین خود انجام نمی دهند. در عوض ، در عکاسی سرمایه گذاری کنید که فقط برای شما ایجاد شده است. این روزها. عکس های با کیفیت بالا را می توان از هر تلفن هوشمند گرفت.

از طرف دیگر ، تعداد بی پایان عکس هایی با کیفیت در سایت های به اشتراک گذاری عکس مانند پرونده فلیکر و پرونده مورگ وجود دارد که با استفاده از مجوزهای عوام خلاق می توان به رایگان دریافت کرد. سعی کنید آنها را در محتوای غیرواقعی و سنگین مانند مقاله و وبلاگ قرار دهید. این باعث می شود محتوای شما ساده تر و جالب تر شود. شما را به نشستن و تماشای وقت خود در صفحه افزایش می دهد.

۲ ٫ حافظه

اگر ایده ای در مورد رسانه های اجتماعی دارید ، بدون تردید ممتازی دیده اید. Memes تصاویری است که همراه با زیرنویس های طنزآمیز است و این نوع محتوای بی دقتی اغلب ویروسی می شود. ممکن است فکر کنید که به اشتراک گذاشتن الگوهای رفتاری فقط با دوستان نزدیک یا پیروان رسانه های اجتماعی شخصی قابل قبول است ، اما بازاریابان می توانند روند یادداشت برداری را به روشهای خلاقانه وارد کنند ، مانند زمانی که Virgin Media از “بچه موفق” استفاده کرده تا محصولات خود را به مصرف کنندگان عرضه کند.

ایجاد الگوی رفتاری شخصی خود راهی آسان برای جدا کردن خود از رقبا و ایجاد جامعه در اطراف برند شما است. اما ابتدا باید تصمیم بگیرید که الگوهای رفتاری مناسب برای مخاطبان و صنعت شما هستند یا خیر. اگر برند شما برای مخاطبان جوان جذاب است ، پاسخ به احتمال زیاد بله است!

۳ Videos فیلم های از پیش ضبط شده

فیلم ها برای برجسته کردن نقاط درد مشتری و نمایش راه حل هایی که می توانید ارائه دهید بسیار مفید هستند. فیلم ها می توانند یک شکل گران قیمت برای ایجاد باشند ، زیرا آنها اغلب برای تولید از سازمان های خارجی سپرده می شوند ، اما فیلم های عالی پرداخت می کنند. یک مطالعه نشان داد که شامل یک ویدیو در صفحه فرود ، ۸۶ درصد افزایش یافته است. امروز ، ایجاد مارک های با کیفیت پایین برای استفاده در کانال های اجتماعی یا وبلاگ های آنها ، برای برندها قابل قبول است. (ارسال ها با فیلم ها مطابق موز تقریباً ۳۰۰٪ پیوندهای ورودی بیشتر دارند). با این حال ، فیلم های محصول / خدمات و چگونه ها باید از بالاترین کالیبر ممکن باشد.

راه حل

یادداشت در مورد فیلم های تلفن همراه

هر سال میزان فیلم های مشاهده شده در تلفن همراه افزایش می یابد. طبق گفته های Business Insider ، حدود ۵۰ میلیون نفر در ایالات متحده اکنون در تلفن های همراه خود فیلم می بینند و پانزده درصد از کل ساعت های فیلمبرداری آنلاین در سطح جهان در تبلت ها و تلفن های هوشمند مشاهده می شوند. اطمینان حاصل کنید که هر فیلم (و تصویری) که در وب سایت خود میزبان هستید ، برای بهترین نتیجه برای موبایل بهینه شده اند.

موبایل

۴ Videos فیلم های زنده

فیلم ها مدتی است که وجود دارد ، اما فیلم زنده امسال در محبوبیت منفجر می شود. فیلم های زنده تقریباً برای هر مشاوری خوب کار می کنند – B2C ، B2B و مالکین انحصاری. آنها فاصله بین شرکت و بیننده را کاهش می دهند ، در حالی که مارک شما را شخصی می کند. فیلم زنده نسبتاً استراه جدیدی برای بازاریابی به مصرف کنندگان ، بنابراین آنها احساس نمی کنند که به آنها “فروخته می شوند”. این نوع پاسخ دقیقاً همان چیزی است که بازاریابان می خواهند از یک کمپین موفق باشند.

فیلم زنده دروازه ورود به فن آوری های آینده مانند واقعیت افزوده (AR) و واقعیت مجازی (VR) است که هر دو به سرعت در محبوبیت رشد می کنند. برای استقبال از چنین قالب های جدید ، بازاریابان باید از قبل با فیلم زنده آشنایی داشته و آن را در دست داشته باشند. Facebook Live و Periscope محبوب ترین سیستم عامل های زنده ویدئوی سال ۲۰۱۷ هستند. به همان روشی که در مورد سایر معیارهای رسانه های اجتماعی فکر می کنید ، درباره فیلم زنده فکر کنید. ابتدا روی تعداد دنبال کنندگان خود تمرکز کنید.

بهترین فیلمهای زنده کسانی هستند که کارمندان و مشتریانی را جشن می گیرند. دوربین نباید همیشه روی شما باشد. دونات دونکین یک نمونه خارق العاده از این است. دانکین از فیلم های زنده استفاده می کند تا در مکانهای مختلف خود گشت و گذار کند و هواداران را در حین آموزش کارمندان جدید در پشت صحنه قرار دهد. با استفاده از فیلم زنده ، مشتریان می توانند به افراد و مکانهایی که هرگز در غیر این صورت نمی دیدند دسترسی پیدا کنند. اینگونه است که آنها چگونه یک مارک را به طور کامل تجربه می کنند.

۵ ٫ اینفوگرافیک

افکار کارشناسان در زمینه اینفوگرافیک متنوع است. در حالی که ۴۸٪ از بازاریابان B2C می گویند که اینفوگرافیک برای موفقیت در بازاریابی آنها بسیار مهم است و بسیاری دیگر هنوز هم در کمپین های بازاریابی خود از اینفوگرافیک استفاده می کنند ، اما برخی بازاریاب ها معتقدند که اینفوگرافیک به اوج خود رسیده است. رند فیشکین ، بازاریاب و بنیانگذار Moz.com می گوید ، از آنجا که اینفوگرافی ها به راحتی می توانند خیلی به هم ریخته و پرتلاطم شوند ، بیشتر دیگر به عنوان دارایی های بصری مؤثر نیستند. طی چند سال گذشته اینفوگرافیک ها محبوبیت زیادی پیدا کرده اند. همه اکنون آنها را ایجاد می کنند. اما بسیاری از مارک ها بد این کار را انجام می دهند. اثربخشی اینفوگرافیک در سادگی آنها نهفته است ، بنابراین اگر فهمیدید که اینفوگرافیک برای برند شما کار می کند ، آنها را برای حداکثر کارآیی ساده نگه دارید. این اینفوگرافیک از Hubspot نمونه ای از اینفوگرافیک است که به خوبی انجام شده است. این فرهنگ پاپ را با یک موضوع پرطرفدار (بازاریابی محتوا) ، برای یک تجربه جذاب مشتری درگیر می کند.

۶ ٫ ارائه

ارائه ها دیگر چیزی نیست که شما فقط در اتاق های ملاقات تجربه کنید. سایت های آنلاین مانند SlideShare به کاربران این امکان را می دهد تا ارائه دهندهای خود را با مخاطبان بیشتری به اشتراک بگذارند ، فارغ از اینکه از چه نوع دستگاهی استفاده می کنند. یک نمایش SlideShare عالی روی عناوین عالی و طراحی جذاب و رنگی متمرکز است و بیننده و اطلاعات جالب و اسلایدها را که به راحتی هضم می شوند بیننده را ترسیم می کند. ارائه ها به طور معمول داده های زیادی را شامل می شوند ، بنابراین ثابت ماندن در طراحی (رنگ ها ، قلم ها و غیره) بسیار مهم است. مانند هر قالب بازاریابی محتوا ، کپی ساده ای را نیز در اختیار داشته باشید و منابع معتبری را ذکر کنید. توجه داشته باشید که ارائه ها در پاورپوینت لازم نیست ، ابزارهای رایگان مانند Skitch ابزاری مؤثر برای ایجاد گرافیک و متن روی تصاویر هستند.

۷ ٫ آمار

بسیاری از قطعات طولانی مطالب را می توان در یک جمله خلاصه کرد. آمار به شما امکان می دهد محتوای خود را به مهمترین ایده خود جوش دهید و شناخت برند را ترغیب کنید. Sprout Social یک کار عالی برای یافتن آمار در وب و تبدیل آنها به محتوای تصویری انجام می دهد.

۸ ٫ نقل قول ها

چه کسی عاشق نقل قول خوبی نیست؟ بازاریابان در سنین مختلف از متخصصان ، کمدین ها و نویسندگان نقل می کنند و محتوای بصری این فرم را جذاب تر از گذشته می کند. در زیر مثالی از جو چرنوف آورده شده است. Marketo نمونه دیگری است. این شرکت با گرافیک خود الهام می گیرد ، به عنوان لحظه های نبوغ بازاریابی.

۹۵ ٫ نمودارها

نمودارها همان چیزی است که بسیاری از بازاریابان با شنیدن اصطلاح “محتوای تصویری” تصور می کنند. اگر شما در یک دفتر حضور دارید ، نمودارها در قالب فیزیکی مؤثر هستند و آنها نیز به صورت آنلاین کار می کنند. نمودارها به افراد کمک می کنند تا با ارائه سرنخ های متنی ، داده ها را تجسم کنند تا اطلاعاتی را که ارائه دهنده ارائه می دهد ، بهتر درک کنند.

همانطور که رند فیشکین خاطرنشان می کند:

از محتوای ویژوال استفاده کنید

با وجود انواع جدیدی از محتوای بصری مانند ویدئوی زنده که در دنیای رسانه های اجتماعی تکان دهنده است ، سال ۲۰۱۷ زمان استفاده از این قالب بازاریابی محتوا است. برای بهترین نتیجه ، در هر زمان ممکن از گرافیک و تصاویر اصلی استفاده کنید. در هر زمان ممکن از تصاویر سهام خودداری کنید – یا اطمینان حاصل کنید که آنها هر وقت ممکن است مانند عکس های سهام به نظر نمی رسند. علاوه بر این ، هر زمان ممکن ، از فیلم ها و یادداشت های ارائه (در صورت مناسب برای مخاطبان خود) استفاده کنید. تولید محتوای بصری به طور منظم ، به برند شما هویت بصری می بخشد که در ذهن بینندگان بچسبد و شما را در هنگام وقت خرید از ذهن خود دور نگه دارد.

به طور خلاصه ، محتوای بصری به روان احشایی مخاطبان شما می رود و از آنها الهام می گیرد تا درباره برند شما اطلاعات بیشتری کسب کنند.

با یک دیپلم حرفه ای ما در بازاریابی دیجیتال به یک ستاره راک رسانه ای اجتماعی تبدیل شوید و دانش محتوای جدید تصویری خود را در معرض آزمایش قرار دهید.

دیجیتال

Author: