پیچ و رولپلاک نما چیست ؟

پیچ و رولپلاک نما  را می توان عملی برای مقاوم سازی ، محکم کردن سنگ ها در نمای ساختمان . و تثبیت سنگ نما ها معرفی کرد . که توسط راپل کار و از طریق دسترسی طناب و کار در ارتفاع با طناب انجام می شود .

پیچ و رولپلاک نما با طناب با روش کار در ارتفاع

چرا باید از پیچ و رولپلاک نما با طناب استفاده کنیم ؟

پیچ و رولپلاک نما با طناب یا  پیچ و رولپلاک سنگ نما با طناب مزایای بسیاری دارد که در ادامه متن نیز به آنها اشاره می کنیم . اما از دلایل اصلی استفاده از پیچ . ر.لپلاک نما با طناب و راپل کاری می توان به جلوگیری از شل شدن سنگ های ساختمان اشاره کرد . زیرا در قدیم پیچ و رولپلاک نما با طناب وجود نداشت و پیچ و رولپلاک نما با طناب ( پیچ و رولپلاک سنگ نما با طناب ) به صورت دقیق و خود انجام نمیشد . به همین دلیل ساختمان هایی که از زمان قدیم وجود دارند . دارای سنگ هایی شل هستند که همانطور که گفته شد می توانند با پایین سقوط کنند و باعث عوامل خطر جانی افراد بشوند . یا از عمر ساختمان بکاهند . به همین دلیل گفته می شود استفاده از پیچ و رولپلاک با طناب و بدون استفاده از داربست می تواند بسیار مفید باشد .

پیچ و رولپلاک نما با طناب با روش کار در ارتفاع

کار در ارتفاع با طناب :

کار در ارتفاع با طناب را می توان کار هایی مانند پیچ و رولپلاک نما با طناب ( پیچ و رولپلاک سنگ نما با طناب

نماشویی ساختمان

یا همان نماشویی ساختمان با طناب ، راپل کاری و… معرفی کرد . که در ارتفاع بیشتر از دو متر در ساختمان ها بدون استفاده از داربست و با استفاده از طناب انجام می شوند .

مزایای پیچ و رولپلاک نما :

پیچ و رولپلاک نما چیست ؟ مزایای پیچ و رولپلاک نما با طناب چیست ؟

خوب می توان گفت پیچ و رولپلاک نما با طناب با مزایا و فواید بسیار زیادی روبه رو است که می تواند حتی حفظ جان افراد هم جزئی از آنها دانست . برای مثال با انجام درست و صحیح پیچ و رولپلاک نما  می توان از انواع حادثه هایی که در صورت  سقوط سنگ به پایین ساختمان رخ می دهد به صورت جدی جلوگیری کرد .و از برخورد این سنگ ها با افراد در پایین ساختمان و صدمه به آنها یا جان دادن آنها جلوگیری کرد .
همچنین اگر نخواهیم به مسائل جانی اشاره کنیم . می توانیم به عمر ساختمان اشاره کنیم . زیرا با استفاده از پیچ و رولپلاک نما ، نماشویی ساختمان یا راپل کاری می توان به به ماندگاری و عمر  ساختمان افزود .
همچنین پیچ و رولپلاک نما با طناب ( پیچ و رولپلاک سنگ نما با طناب ) به تنهایی می تواند باعث محکم بودن سنگ ها شود و به میزان زمان اتصال سنگ ها  به ساختمان افزود . به همین دلیل است که افرادی که ساختمان ساز هستند امروزه به پیچ و رولپلاک نما با طناب علاقه بسیار بالایی نشان میدهند و از راپل کاری بسیار استفاده می کنند .
همچنین می توان از پیچ و رولپلاک نما با طناب  ( پیچ و رولپلاک سنگ نما با طناب ) برای انواع سنگ ها استفاده کند . منظورم از انواع سنگ ها تنها سنگ های ساختمانی نیست بلکه می توانید از راپل کاری و پیچ و رولپلاک نما برای سنگ های پارکینگی نیز استفاده کنید . حتی اگر این سنگ ها از نوع بسیار قدیمی هستند . می توانید با پیچ و رولپلاک نما با طناب به عمر این سنگ ها اضافه کنید .

ابزار های مورد استفاده برای پیچ و رولپلاک نما با طناب :

برای پیچ و رولپلاک نما با طناب ( پیچ و رولپلاک سنگ نما با طناب ) ابزارهای متفاوتی وجود دارد که شما می توانید با استفاده از نوع خوب این ابزار باعث شوید تا پیچ و رولپلاک نما به بهترین نحو انجام شود . البته تصور دارم که ابزار مورد استفاده برای پیچ و رولپلاک نما بسیار هم برای کاردرارتفاع دور از باور نباشد . زیرا همانطور که از نامش پیداست اولین ابزار ها را می توان پیچ و رولپلاک معرفی کرد .

اینستاگرام اتاق
صفحه جدید ما را دنبال کنید
 دنبال می کنم

پیچ و رولپلاک نما با طناب با روش کار در ارتفاع

پیچ اولین ابزار مورد نیاز برای پیچ و رولپلاک نما با طناب :

پیچ را می توان اولین ابزار مورد نیاز و اصلی ترین ابزار مورد نیاز برای پیچ و رولپلاک نما  با طناب ( پیچ و رولپلاک سنگ نما با طناب )معرفی کرد . پیچ ها استوانه ای شیار دار و دارای رزوه های مارپیچ هستند که به شکل های متفاوتی قبیل مثلث ، نیم دایره یا مربع برای پیچ و رولپلاک نما با طناب و راپل کاری ارائه شده اند .

ویژگی های پیچ برای پیچ و رولپلاک سنگ نما با طناب :

پیچ ها برای پیچ و رولپلاک نما با طناب  ( پیچ و رولپلاک سنگ نما با طناب ) و راپل کاری دارای ویژگی های فراوانی هستند . که می توان از آنها به کیفیت بسیار بالای پیچ ها در ساختار خود ، محبوبیت بالای پیچ برای پیچ و رولپلاک نما با طناب ( پیچ و رولپلاک سنگ نما با طناب ) ، سرعت بسیار بالایی که پیچ ها برای راپل کاری یا پیچ و رولپلاک سنگ نما با طناب دارند ، امنیت و پایداری بادوامی که پیچ ها برای پیچ و رولپلاک نما با طناب یا راپل کاری دارند ، صرفه جویی که در مصالح در راپل کاری ایجاد می کنند ، مقاومت بالایی که در آتش سوزی دارند می تواند مزیت مهمی را برای پایداری پیچ و رولپلاک سنگ نما ایجاد کند .
رولپلاک ها قطعه هایی از جنس های متفاوت مثل فلز ، فیبر یا پلاستیک برای پیچ و رولپلاک سنگ نما یا راپل کاری هستند که طبق نیاز و علاقه راپل کاری  مورد استفاده قرار می گیرند . در واقع رولپلاک برای پیچ و رولپلاک نما با طناب می تواند نقش یک بند را بازی کند از شکنندگی مواد متخلخل دیوار جلوگیری می کند و باعث می شود تا پیچ برای عمل پیچ و رولپلاک نما با طناب یا راپل کاری قدرت نگهداری جسم را داشته باشد.

ویژگی های رولپلاک برای پیچ و رولپلاک سنگ نما با طناب :

قابلیت استفاده برای تمامی سنگ های پیچ و رولپلاک نما با طناب ، قابلیت استفاده رولپلاک در انواع دیوار ها مانند دیوار های گچی ، دیوار های سفالی و… ، استفاده از رولپلاک برای پیچ ورولپلاک ساختمان ها و کناف ، رولپلاک حتی قابلیت استفاده برای دیواری هایی را دارد که دارای سطح پشتی برا پیچ و رولپلاک سنگ نما یا راپل کاری برای کار در ارتفاع با طناب نیستند .