زندگی امروزی اونقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی آسونترین کارا هم در آدمی تنش و استرس به وجود میارن. این وسط هممون احتیاج به فضایی واسه خودمون داریم که از نگرانیا دور شیم و واسه حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا رو حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هرکی برابر با علایقش شکل میگیره. بعضی پیاده روی در پارک رو بهتر می دونن و بعضی با چند صفحه کتاب خوندن راضی می شن. اما من، شما و خیلی از گیکای دیگه، دنیای جذاب بازیا رو به حباب آرامشمان میاریم. با شخصیتای رنگارنگ بازیا همراه میشیم و ذهن خود رو درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یه بازی خوب رو میدونیم، چون مطمئن هستیم که به کمک اون، حباب آرامش می تونه رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگه شمام مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه واسه حباب خود هستین، در ادامه مطلب با سایت ما و هفت سنگ همراه شید تا شما رو با جدید ترین و بهترین بازیای هفته آشنا کنیم.

Sky Force Reloaded

شایدً Infinite Dream رو واسه عرضه بازی خاطرانگیز Sky Force 2014 به خاطر دارین. عنوانی با میلیونا طرفدار که تنها طی ۲ سال به یکی از خاطره انگیز ترین عناوین چند سال گذشته تبدیل شد. حال استودیوی اینفینیت دریم طی اقدامی نسخه ای جدیدی از این عنوان رو واسه دستگاه های قابل حمل معرفی کرده.

Sky Force Reloaded (اسکای فورس ریلودد) قراره دوباره ما رو بر فراز آسمانا به جنگ دشمن ببره و ساعتای خوشی رو برامون آرزو کنه. آخرین ساخته استودیوی بازی سازی اینفینیت دریم ترکیبی از سبکای مهیج و تیراندازی سنتی بوده که در اون باید سوار بر سفینه جنگی خود، با تیراندازیای زیاد دشمنان رو از سر راه وردارین و در آخر به غول مرحله آخر برسین!

این عنوان دارای صدها مأموریت جذاب و رقابت برانگیزه که می تونه ساعتا شما رو به خود سرگرم کنه. علاوه بر این میتونین اجزای جور واجور سفینه خود مانند سپر، اسلحه، موشک و… رو پیشرفت داده و با قدرتی بیشتر به جنگ با دشمنان برید. اگه اهل آزمایش زدن خود هستین، مسابقات هفتگی هم می تونه از جذابیت بالایی براتون بهره مند باشه.

Sky Force Reloaded

  • Sky Force Reloaded
  • قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای)
  • سازنده: Infinite Dream
  • سیستم عامل: اندروید و iOS
  • حجم: ۵۳۳/۲۸۷ مگابایت

دانلود

Death Moto 4

این روزا عناوین بسیار زیادی در سبک ریسینگ واسه دستگاه های همراه روی فروشگاه های جور واجور عرضه شدن. این وسط کمتر پیش میاد که یکی از این عناوین با محتوایی متفاوت پا به میدون رقابت بزاره. Death Moto (دث موتو) یکی از همین عناوین به طور کاملً فرق داره.

استودیوی خوش نام WEDO1.COM GAME که بازیای زیادی رو در میدون ریسینگ به بازار عرضه کرده، دوباره و این بار با قسمت چهارم دث موتو برگشته. در واقع دث موتو ۴ مثل نسخه سوم اون یه بازی موتورسواری اکشنه که درزمان یه تعقیب و فرار شدید باید واسه زنده موندن تلاش کنین.

در آخرین ساخته WEDO1.COM GAME تماشاگر مراحل جور واجور و هیجان انگیزی هستیم. در دث موتو ۴ به پیش برید، با شکلای جور واجور و اقسام سلاحا حریفان خود رو از پای در بیارین و به کسب امتیاز بپردازید. هم اینکه با امتیازایی که بدست آورده اید میتونین از بین ۱۰ موتور موجود یکی رو به دلخواه خریداری کرده و قسمتای جور واجور اونو شخصی سازی کنین.

Death Moto 4

  • Death Moto 4
  • قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای)
  • سازنده: WEDO1.COM GAME
  • سیستم عامل: اندروید
  • حجم: ۲۳ مگابایت

دانلود

Lords & Castles

همونطور که میدونید امروزه عناوین صاحب نامی چون Clash of Clans، Clash Royale و… در سبک هدف دار فرامانروایی کرده بعید انگار عناوین نامعلوم دیگه شانسی واسه محبوبیت داشته باشن. حالا خوبیش اینه استودیوی Codigames با عرضه Lords & Castles تونسته سربلند از امتحان خود بیرون اومده و طرفداران زیادی رو واسه خود دست و پا کنه.

مثل دیگه بازیای هم سبک در Lords & Castles هم باید قلمروی خود رو بسازین و اونو پیشرفت بدین. بذارین یه چیز رو به شما بگیم؛ اگه صبر و حوصله زیادی ندارین و از عناوین محبوبی چون کلش آو کلنز هم خوشتون نمیاد پس قید Lords & Castles رو هم به کلی بزنین.

در جدیدترین ساخته Codigames در برابر حمله بیگانگان دفاع کنین و بعد واسه تلافی و گرفتن منابع با ارزش به دیگر امپراطوریای ساخته شده حمله کنین تا بدین وسیله به بزرگترین و ترسناک ترین پادشاه قرن تبدیل شید. Lords & Castles نه فقط در تابستون بلکه می تونه ماه و چند سال سرگرم تون کنه.

  • Lord & Castle
  • قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای)
  • سازنده: Codigames
  • سیستم عامل: اندروید و iOS
  • حجم: ۲۱۴/۷۲ مگابایت

دانلود