زندگی امروزی اونقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی آسونترین کارا هم در آدمی تنش و استرس به وجود میارن. این وسط هممون احتیاج به فضایی واسه خودمون داریم که از نگرانیا دور شیم و واسه حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا رو حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هرکی برابر با علایقش شکل میگیره. بعضی پیاده روی در پارک رو بهتر می دونن و بعضی با چند صفحه کتاب خوندن راضی می شن. اما من، شما و خیلی از گیکای دیگه، دنیای جذاب بازیا رو به حباب آرامشمان میاریم. با شخصیتای رنگارنگ بازیا همراه میشیم و ذهن خود رو درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یه بازی خوب رو میدونیم، چون مطمئن هستیم که به کمک اون، حباب آرامش می تونه رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگه شمام مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه واسه حباب خود هستین، در ادامه مطلب با سایت ما و هفت سنگ همراه شید تا شما رو با جدید ترین و بهترین بازیای هفته آشنا کنیم.

NBA 2K18

  • ناشر: ۲K
  • قیمت: ۷٫۹۹ دلار
  • پلتفرم: iOS
  • بازی آفلاین و آنلاین است

راستش رو بخواین NBA 2K18 هفته گذشته عرضه شده بود و قصد هم داشتیم تا اونو بین عناوین هفت سنگ قبلی بذاریم ولی به دلیل تعدد زیاد بازیای iOS آخر عزممونو جزم کردیم تا معرفی بازی رو به این هفته موکول کنیم؛ با وجود اینکه در دنیای فوتبال دو عنوان فیفا و PES رقابت خوبی رو سالیانه دارن ولی وضعیت واسه بسکتبال به طور کامل متفاوت بوده و NBA 2K یکه تاز این رشته ورزشی روی پلتفرمای خانگیه.

به رسم هر ساله و با منتشر کردن جدیدترین نسخه از سری NBA 2K واسه کنسولا و رایانه های شخصی، شرکت سازنده ورژنی از عنوانش رو واسه تلفنای هوشمند عرضه کرد تا بازیکنا یه تجربه به طور کامل مثل سازی از بسکتبال رو روی دیوایسای دستی تجربه کنن. با در نظر گرفتن بازخوردها، NBA 2K18 فرق خیلی زیادی نسبت به گذشته نداشته و ۲K به پیشرفت همون المانای گذشته اکتفا کرده.

اما این مسئله به معنی نبود جذابیت نسخه موبایل NBA 2K18 نیس. حالا بخش داستانی My Career که در اون می تونین بازیکن خودتون رو ساخته و به یه ماجراجویی بسکتبالی برید بهتر شده و جدا از این ویژگی تماشاگر بهبود گرافیک و اضافه کردن آهنگای جدید هستیم. بازی فعلا فقط واسه iOS انتشار یافته و شاید تا هفته های آینده تماشاگر عرضه اون روی دیوایسای اندرویدی هم هستیم.

Middle-earth: Shadow of War

  • ناشر: Warner Bros.
  • قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای
  • پلتفرم: iOS و اندروید
  • بازی آنلاین است

در هفته گذشته تماشاگر عرضه جهانی دو تا از مهمترین بازیای Soft Launch [عرضه محدود واسه بعضی منطقه ها] امسال بودیم. یکی از اونا قسمت جدید سری محبوب مدرن کامبت بود و دیگری هم نسخه موبایل Middle-earth: Shadow of War که چند روز مونده به عرضه ورژن کنسولی به منتشر کردن جهانی رسید. همونجوری که با معرفی نسخه بتا گفتیم، بازی داستان شخصیتی با نام Talion رو روایت می کنه که واسه جنگ با ارتش Sauron بدنش رو با روح الفی شریک می شه.

در بخش گیم پلی، پیشرفت دهنده سعیش رو کرده تا عنوانی ساده بسازه. قبل از هر مرحله شما از بین شخصیتایی که دارین می تونین چهار عدد رو انتخاب کنین. کاراکترهایی که خودشون در راهی مستقیم با دوربینی ثابت حرکت می کنن و به سمت دشمنان حمله می برن. خوب اینجا وظیفه بازیکن چیه؟ یکی اینکه بعد از کامل شدن نوار انرژی، از قدرت کاراکترها که تنوع خوبی دارن استفاده کنین یا وقتی که سلامتی اونا کم شد اونا رو به عقب برونین.

چیجوری نسخه اندروید رو دانلود کنیم؟ می تونین این لینک رو در ربات تلگرام urluploadbot@ گذاشته و بعد از آپلود فایل نصبی، بازی رو دانلود کنین. حجم بازی ۸۲ مگابایته.

Radiaton City

  • ناشر: Atypical Games
  • قیمت: ۴٫۹۹ دلار
  • پلتفرم: iOS و اندروید
  • بازی آفلاین است

با وجود اینکه فاصله وقتی عرضه نسخه iOS و اندروید بازی Radiation Island نزدیک به یه سال بود اما واسه Radiation City این اتفاق تکرار نشد و بعد از تنها یه ماه تماشاگر انتشار نسخه اندروید بازی هستیم. عنوانی که مشابه قسمت قبلی خود شباهت زیادی به بازی معروف و آخرالزمانی S.T.A.L.K.E.R. داره. مثل گذشته با ترکیب المانای سبک مهیج و Survival [باقی موندن] رو به رو هستیم.

یعنی نه فقط باید به فکر خورد و خوراک شخصیت داستان باشین و با ترکیب چند آیتم جورواجور وسیله هایی که لازم دارین رو بسازین بلکه چاره ای ندارین با دشمنان تون که بیشتر موجودات آلوده شده هستن بجنگین. از دیدگاه داستانی هم با در نظر گرفتن اطلاعات به دست اومده، شما باید به جستجوی کسی که دوستش دارین برید. اگه دل تون واسه تجربه عنوانی با گرافیک بالا تنگ شده، Radiation City بهترین انتخاب از بین بازیای لیسته.

Karl 2

  • ناشر: ۱۱۱%
  • قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای
  • پلتفرم: iOS و اندروید [لینک کمکی]
  • بازی افلاین است

قسمت دوم یکی از سرگرم کننده ترین بازیای استودیوی ۱۱۱% هم رسید. در Karl 2 مکانیزمای گیم پلی تغییرات زیادی نداشتن. مثل نسخه قبلی بازی به شما نقش یه سامورایی تنها رو داده و باید به واسطه شمشیر خود، چاقوها یا شوریکنایی [ستاره نینجا] که به سمت تون پرتاب می شه رو نابود کنین. بدین صورت که واسه حمله به سمت دشمنان، کافیه انگشت تون رو روی صفحه لمسی گذاشته و به عقب بکشین.

قتی دست خود رو رها کنین، سامورایی داستان بسته به وسعت ضربه مشخص شده شمشیرش رو به چرخش در می آورد. نکته مهم اینجاس که با حرکت پروتاگونیست بازی، شوریکن و چاقوها هم به اون نزدیک می شن.پس باید به شکلی سامورایی رو جا به جا کنین تا نه فقط به دشمنان ضربه بزنین بلکه مراقب باشین به اونا برخورد نکرده و واسه حرکت بعدی آزادانه تصمیم بگیرین.

اما تغییرات اصلی، Karl 2 بازم رکوردیه ولی سازنده این بار از محیطای جور واجور و باسای جورواجور استفاده کرده تا جذابیت بازی به مراتب نسبت به گذشته زیاد شه. در واقع حالا بازی رو بیشتر از قبل می تونیم مثل TiKiTaKa [معرفی سایت ما] بنامیم که مسئله بدی هم نیس. Karl 2 به واسطه اسلحه های فراوون، دشمنان جور واجور و گیم پلی سرگرم کننده خود همون عنوانیه که Karl 1 باید می بود.

چیجوری نسخه اندروید رو دانلود کنیم؟ جدا از به کار گیری لینک کمکی، می تونین لینک گوگل پلی بازی رو در ربات تلگرام apkdl_bot@ گذاشته و بعد از آپلود فایل نصبی، بازی رو دانلود کنین. حجم بازی ۲۲ مگابایته.

Gladiator Rising: Roguelike

  • ناشر: Happii Gamer
  • قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای
  • پلتفرم: اندروید
  • بازی آفلاین است

اگه آرتای الهام گرفته از فرهنگ ایرونی تضمین کننده موفقیت در بازار بازیای موبایل ایران هستن، واسه گرافیک پیکسلی این قضیه به طور کامل برعکس بوده و معمولا بازیکنای ایرونی خیلی از این سبک عناوین استقبال نمی کنن. اگه از این دسته بوده و البته طرفدار سبک نقش آفرینی هستین، وقتش شده تا با Gladiator Rising: Roguelike عقیده خود رو تغییر بدین. عنوانی که تونست به بهترینای فستیوال گوگل هم راه پیدا کنه.

در این بازی شما نقش یه گلادیاتور رو داشته و حالا باید با جنگ با شخصیتا راه آزادی خود رو صاف کنین؛ قبل از شروع کاراکترتان رو بسازین، واسه اون اسلحه های جور واجور خریده و به جنگ با دشمنان در مبارزاتی نوبتی برید. در اینکه Gladiator Rising: Roguelike یکی از جذاب ترینای امساله شکی نیس ولی به دلیل سلیقه ای بودن سبک بازی تنها اگه از طرفداران سبک نقش آفرینی هستین پیشنهاد می کنیم تا این عنوان رو دانلود کنین.

چیجوری نسخه اندروید رو دانلود کنیم؟ می تونین این لینک رو در ربات تلگرام urluploadbot@ گذاشته و بعد از آپلود فایل نصبی، بازی رو دانلود کنین. حجم بازی ۳۴ مگابایته.

Super Phantom Cat 2

  • ناشر: Veewo Games
  • قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای
  • پلتفرم: iOS و اندروید [لینک کمکی]
  • بازی آفلاین است

عناوین سبک پلتفرمر تلفنای هوشمند این روزا بیشتر به بازیای رانر محدود شدن و کمتر بازی رو میبینیم که با همون المانای سنتی یه تجربه جذاب به بازیکنا هدیه بده. Super Phantom Cat یکی از همین اپلیکیشنا هستش که در هفته گذشته تماشاگر عرضه نسخه دوم اون واسه دیوایسای اندرویدی بودیم. مشابه گذشته، بازی شباهتای رد ناپذیری به بزرگان سبک پلتفرمر مثل ماریو داره.

پس باید با واکنشای مناسب در مقابل مشکلات یا دشمنان تلاش کنین گربه دوست داشتنی داستان رو به هدف خود برسونین. Super Phantom Cat به واسطه ترکیب درست المانای قدیمی و استانداردهای امروژی موفق شد تا یه تجربه نوستالژی سرگرم کننده به بازیکنا هدیه دهد و با استقبال خوب منتقدین هم رو به رو شه. حالا Veewo Games با قسمت دوم عنوانش اومده تا وسعت موفقیت هاش رو بیشتر کنه که انگار به نتیجه دلخواهش رسیده.

چیجوری نسخه اندروید رو دانلود کنیم؟ جدا از به کار گیری لینک کمکی، می تونین این لینک رو در ربات تلگرام urluploadbot@ گذاشته و بعد از آپلود فایل نصبی، بازی رو دانلود کنین. حجم بازی ۸۵ مگابایته.

Flower

  • ناشر: Annapurna Interactive
  • قیمت: ۴٫۹۹ دلار
  • پلتفرم: iOS
  • بازی آفلاین است

غافل گیریای اپل انگار همه ندارن. بعد از عرضه یهویی The Witness روی iOS و تایید بازی تشویق شده Inside واسه آی دوایسا، حالا نوبت به منتشر کردن یکی از بهترین عناوین پلی استیشن ۳ واسه بزرگترین حریف اندروید رسیده تا کاربران دوباره طعم غافل گیری رو بچشند؛ Flower که ساخته استودیوی thatgamecompany، سازنده بازی Journey، است به کاربران نقش یه باد رو میده.

پس حالا باید به ماجراجویی در محیطا سرسبز پرداخته و گلبرگای گلا رو در هوا به حرکت در بیارین. Flower در سال انتشار خود به خاطر گیم پلی متفاوت و ذات آرامش بخشش تونست جایزه های زیادی رو به دست بیاره و مطمئنا عرضه اون روی آی اون اس می تونه برگ برنده بزرگی واسه این سیستم عامل باشه. بازم سازنده حرفی در مورد نسخه اندروید نزده س ولی احتمال حضور بازی روی دیوایسای اندرویدی خیلی زیاد نیس.

در بخش اپلیکیشنای سایت ما بخونین:

بررسی بازی Modern Combat Versus؛ جنگاوری مدرن

درخشش بازیای ایرونی؛ بهترین عناوین موبایل که در تابستون امسال منتشر شدن