خرید در توکیو بسیار لذت بخش و مقرون به صرفه س اما اگه در شهر زیبای توکیو هستین تلاش کنین بدون بازدید از جاهای دیدنی توکیو از ان خارج نشید.

به گزارش آلامتو و به نقل از الی گشت؛ کلان شهر شلوغ توکیو جاذبه های زیادی واسه گردش داره، پایتخت ژاپن پر از نور، صدا و مناظر زیباست. غذاهای خوشمزه توکیو و شبای هیجان انگیز این شهر شما رو وسوسه می کنن تا چند روزی رو در این پایتخت قشنگتر بمونین. بعضیا فقط در خود توکیو می مانند اما اگه گردشای یه روزه از توکیو ترتیب بدین می تونین با فرهنگ، غذاها و مناظر ژاپن بیشتر آشنا شید. در این مطلب می خوایم مکانای زیبای دور و بر توکیو رو به شما معرفی کنیم، با ما همراه باشین.

قلعه اوداوارا

اگه ۸۰ کیلومتر به سمت جنوب غربی توکیو برید به شهر قشنگتر اوداوارا می رسید که در استان کاناگاوا قرار داره. در این شهر قلعه ای قشنگتر از قرن پانزدهم هست که واسه دوره ادوه، در سال ۱۹۵۰ این قلعه رو نوسازی کردن تا با موزه تاریخی و سکوی دیده بانی ای که داره تبدیل به یکی از مهمترین جاذبه های گردشگری شه. در این موزه می تونین تفنگای قدیمی و وسایل سنتی ژاپنی رو ببینین اما بهترین کار اینه که به بالای برج قلعه برید و خیره به مناظر باغای دور و بر شید. در فصل بهار این قلعه مکانی محبوب واسه مسافران و گردشگرانه چون باغای دور و بر اون پر از شکوفه های گیلاس هستن.

انوشیما

به جنوب توکیو و به سواحل خلیج ساگامی در شهر انوشیما برید، انوشیما نام شهر ساحلی و جزیره ای کوچکه، این شهر به طور کامل متفاوت ازشهر شلوغ و پرهیاهوی توکیوه و سواحلی آروم و رویایی داره، اینجا با قدم زدن در کنار آب به آکواریوم و مکان مقدسی می رسید و با گردش در دور و بر ساحل می تونین انوشیما رو به طور کامل تجربه کنین، به باغا و غارهای قشنگتر می رسید و کافه ها و رستورانای دور و بر ساحل هم می تونه جایی واسه استراحت شما باشه.

کیوتو

فاصله ۴۵۰ کیلومتری بین توکیو و کیوتو کمی زیاد به نظر می رسه اما با قطارهای تندرو ژاپن می تونین کیوتو رو هم در سفرهای یه روزه خود بذارین، کل این سفر با قطار فقط سه ساعت زمان میبره اما به شما امکان دیدن مناظر زیبای بین این دو شهر رو میده، اگه فقط یه روز فرصت موندن در کیوتو رو دارین به منطقه مرکزی اون برید، یه مدت زمان بذارین و از قلعه نیجو دیدن کنین قلعه ای که در قرن هفدهم از دو حلقه متحد المرکز ساخته شده. عبادتگاه نیشی هونگانجی هم جای زیبایی واسه بازدیده یا از برج کیوتو بالا برید و تصاویر هوایی شهر رو ببینین.

پارک ملی نیکو

از شمال توکیو سوار قطار شید و بعد از دو ساعت به شهر نیکو برسین، شهری کوچیک در استان توچیگی که به دلیل پارک ملی زیبایی که داره بسیار معروفه. این پارک ملی با دریاچه، آبشار و مناظر سرسبزی که داره محلی عالی واسه گشت و گذاره و چون نسبت به توکیو ارتفاع بیشتری داره در تابستون به دلیل خنکی خود به مقصدی جذاب تبدیل می شه. به غیر از جاذبه های طبیعی مثل دریاچه چوزنجی و آبشار یوداکی، ساختمانای تاریخی زیادی هم درشهر هست.

کوه فوجی

کوه فیجی در غرب توکیو قرار داره، درحالی که می تونین این کوه زیبای برف پوشیده رو از خود توکیو هم ببینین اما ارزش این رو داره که سفری یه روزه ترتیب داده و به پای کوه برید و از نزدیک اونو تماشا کنین، این کوه بلندترین کوه ژاپنه و در فرهنگ مردم ژاپن اهمیت زیادی داره.

دیدنیای کیوتو ژاپن

جاهای دیدنی توکیو و جاذبه های گردشگری ژاپن

الی گشت تور ژاپن