oldmen

ملوان زبل رو به یاد دارین که همیشه با خوردن اسفناج قدرت عجیبی پیدا می کرد و می تونست کارای عجیب ای رو انجام بده اما این مورد بعدا بوسیله محققان رد شد و اونا اعلام کردن اسفناح به قدرت ربطی نداره. با تموم این تفاسیر این روزا یه پیرمرد تموم این دونسته ها رو از بین برده.

“جون ون وایوک” پیرمرد ۹۰ ساله ایه که به مانند ملوان زبل زندگی می کنه و تموم دونسته های محققان رو از بین برده. این مرد روزانه چندین کنسرو اسفناح می خوره و حالا سلامت بدنش از جوانای ۲۰ ساله هم بهتره و اندازه چربی کمی در بدنش دیده می شه.

این پیرمرد که تازگیا نتیجه اش به دنیا آمده میگه روزانه ۱۴ ورزش جور واجور انجام میده که از مهمترین اون میشه به به کار گیری دمبلای ۳۰ کیلویی و بالا و پایین رفتن از ۲۲۶ پله اشاره کرد. این موارد کارایی هستن که افراد میانسال هم به سختی انجام میدن.

جون ون وایوک

این بابابزرگ اعلام کرده که از اول شروع دوران کهنسالی رژیم غذایی خود رو بیشتر به سمت سبزیجات و از جمله اسفناج برده. اون هم اینکه پروتئین کافی رو واسه انجام ورزشا از مواد گیاهی تامین می کنه. اون میگه در محل زندگی اش از خیلیا سرحال تره و به عنوان یه پیرمرد تا حالا مریضی خاصی نداشته.

پزشکان در مورد سلامت این پیر مرد گفتن اون می تونه با این سلامتی به ۱۰۰ سالگی می رسه و اون می خواد تا این سن یه رکورد خاص هم واسه خود ثبت کنه البته هنوز به این رکورد به عنوان یه آینده نگری نگاه می کنه.

باشگاه خبرنگاران