سایت خبری سلام نو پس از اینکه در سال ۹۳ با تیغ فیلترینگ مواجه شد آذر ۹۷ دوباره با تحریریه جدید و با هدفی اصلاح طلبانه شروع به کار کرده.

سلام نو در سال ۹۲ در شرایطی که اخذ مجوز وب سایتای خبری با سهولت بیشتری همراه شده بود شروع به کار کرد. از همون اول کار سلام نو، انتشار آخرین اخبار تحلیلی با محوریت نقد اصولگرایان تندرو و اصلاح طلبانی که از اصلاحات تنها نام اونو یدک میکشن، مهم ترین اولویت این رسانه بود.

سلام نو با تیم جوون خود دست روی نقد گذشته جریان اصلاحات گذاشت. نقدی که توجه به اون مطمئنا یه لازمه جدیه. با این حال خیلی از اصلاح طلبان نقدها رو برنتافتند و بارها از این رسانه شکایت کردن. در مورد اصولگرایان هم همونجوریکه انتظار می رفت تخریب زیاد سلام نو رو تماشاگر بودیم. روزنامه کیهان در این تخریبا نقش زیادی داشت.

سلام نو آذر ماه سال ۹۷ دوباره با شعار اندیشه ای به وسعت ایران شروع به کار کرد. در بخشی از بیانیه شروع به کار این سایت اومده:  حالا که ایران از هر نظر دوران ناخوشایند یا به تعبیر دقیق تر بحرانی رو می گذرونه ما با “سلام نو” باز اومدیم تا دوباره مُنادی اصلاحات در دوران بحران باشیم، چیزی که میدونیم جون کاه، هزینه زا و حساسه.

 تو روزهایی که شبکه های اجتماعی به بازوهای اصلی اطلاع رسانی در جامعه تبدیل شدن این نگرانی که  شایعات بی پایه و دروغ در فضای مجازی بتونه بسیاری رو تحت تاثیر بذاره، هست. مهم ترین هدف سلام نو انتشار اخبار تحلیلی درست هم جهت با آگاهی رسانیه. از این رو سلام نو با حضور فعال در شبکه های اجتماعی تلاش می کنه به عنوان چشمون بیدار جامعه مشکلات کشور رو در فضای رسانه ای درخشش دهد.

در بخش دیگری از بیانیه شروع به کار سلام نو هم اومده: از دوران وقایع اتفاقیه و امیر کبیر تا دوران میرزاده عشقی و رضا شاه و از کوران انقلاب اسلامی تا بهار مطبوعات در دوران دولت داری دوم خردادیا همیشه و همیشه  اهل رسانه از جمله کسائی بودن که در خط اول بهبودخواهی بودن، چه اون وقت که این خواست با مقابله همنشین بود چه اون وقت که در دوران بهار خود با فعالیت مدنی در سطوح جور واجور جامعه گره خورده بود.

یکی از کارکردهای مهم یه رسانه اهتمام به مطالبه گریه. مطمئنا رسانه ای که بتونه با منتشر کردن آخرین اخبار به عنوان چرخ چهارم دموکراسی مسئولان و مدیران رو به سمت پاسخگویی جهت بده رسانه موفقیه. تعهد به اصول و هم اینکه انتقاد مصلحانه از مهم ترین رویکردهای سلام جدیده. این وسط مطالبه اجرای بدون تنازل قانون اساسی به عنوان یه عهد ملی از مهم ترین کارویژهای سلام جدیده.

سلام نو می خواد با تاکید بر ضرورت ارتقای شفافیت با چشم دوختن به منافع ملی بر منافع همه مردم اصرار کنه. مهم تر از اخبار اجتماعی چپ و راست توجه به توده مردم و شنیده شدن صدای آنانی که تریبون ندارن از اهداف مهم سلام جدیده.

سلام نو قدم اول در بهتر شدن وضعیت اقتصادی کشور رو شفافیت و سوال گری می دونه و تلاش می کنه تا اون جا که می شه در راه پیدا کردن جواب سوالایی که پیش روی مردمه قدم برداره.

پایگاه خبری سلام نو با باور راسخ به ظرفیتای موجود در قانون اساسی با توجه جدی به دو بعد اسلامیت و جمهوریت نظام بدون توجه به جهت گیریای عادی سیاسی نقد جدی اصلاح طلبان و اصولگرایان رو هم جهت با تحقق منافع مردم در پیش داره و در این راه از کمک همه کسائی که تعلقات ملی رو بر تعلقات جناحی بهتر می دونن، استقبال می کنه.

در صورت تمایل ما رو در اینستاگرام دنبال کنین:

https://www.instagram.com/salameno.ir/

 

خواص مدیتیشن واسه پوست و زیبایی

امتیازات مدیتیشن