بهترین فیلمای 2017

معرفی ۵ فیلم برتر هالیوود که در سال ۲۰۱۷ پخش شده

در این پست ۵ تا از بهترین فیلمایی که اکران اونا در سال ۲۰۱۷ و ساخت هالیوود بوده رو برا شما عزیزان معرفی کنیم و اونا رو واسه شما دوستان این چهار گذینه رو تحلیل کنیم.

فیلم Spider-Man: Homecomin 2017 مرد عنکبوتی برگشت به خونه

فیلم مرد عنکبوتی برگشت به خونه در سال ۲۰۱۶ میلادی کارای فیلمبرداری و جلوه خاص اون تموم شد و در سال ۲۰۱۷ ۲۸ ژوئن به اکران عمومی رسید در این قسمت از فیلمها جزو بهترین است و تواسنت امتیاز ۸ رو از ۱۰ از طرف منتقدین دریاف کنه.

معرفی بهترین فیلمای 2017

خلاصه داستان فیلم مرد عنکبوتی برگشت به خونه:

در خلاصه داستانی که منتشر کردن شده مرد آهنین هم وارد این فیلم شده ولی از طرفی هم پیتر پارکر تلاش داره به زندگی عادی خود برگرده و خود رو سرو سروسامون دهد , اما مشکلات همه نداره و دشمنان جدیدی به وجود امده ان و باید در مقابل اونا جنگ کنن اگه طرف دار فیلمای مهیج هستین دیدن این فیلم واسه شما حتما پیشنهاد میشه.

معرفی فیلم بویکا شکست ناپدیر ۴ Boyka: Undisputed 2017

سری فیلمای شکست ناپذیر تا کنون از استقبال بسیار زیادی روبه رو شده تا حدی که جزو پر فروش ترین فیلمای تاریخ سینمای دنیاس تازگیا که قسمت ۴ فیلم شکست ناپذیر روونه بازار شده سرو صدای زیادی به پا کرده.

معرفی فیلم شکست ناپذیر 4 بویکا

خلاصه داستان فیلم شکست ناپذیر ۴:

در یکی از مسابقات که با یه حریف سر سخت مقابله میکرد واسه رفتن به مرحله کشوری به صورت ناخاسته رقیبش رو کشت و بعد از این کار شدیدا دپرس شد و واسه دلجویی از خونواده اون به روسیه رفت با پاسپورت جعلی در اونجا آدمایی اون زا رو اذیت می کردن که مجبور شد با اونا مقابله کنه این فیلم هم جزو بهترین فیلمای ۲۰۱۷ بود که اکران شد و موضوعی فیلم مهیج بود که بسیار قشنگتر و عالی بود.

معرفی فیلم ترسناک اره Jigsaw 2017

امروزه کاربران بسیاری طرف داری هستن و اصلا موضوع جالبی هست براشون در این نوشته فیلم Jigsaw 2017 یا همون اره رو واسه شما معرفی میکنیم که جزو ترسناک ترین فیلمای دنیاس که در سال ۲۰۱۷ به پخش رسیده

فیلم ترسناک

خلاصه داستان فیلم ترسناک Jigsaw 2017:

یه فرد روانی در این فیلم افراد رو ازار می ده و اونا رو به قتل میرسونه با روشای بسیار وحشتناک و ترسناک آدمایی که ناراحتی قلبی دارن به هیچ وچ این نوع فیلما رو نگاه نکنن چون صحنه خشونت در اینجور فیلم ترسناک خیلی زیاده.

بهترین فیلم ۲۰۱۷ Wind River:

فیلم Wind River 2017 یکی از بهترین فیلمای ساخت هایووده که در امریکا فیلمبرداری شده و بیشتر موضوعی جنایی و مهیج رو شامل میشه که بسیار تماشاییست

بهترین فیلما

خلاصه داستان کامل از فیلم Wind River 2017:

در این فیلم گفته شده که یکی از مامورای تازه کار اف بی ای می خواد با یه باند بزرگ قطع و قاچاق مقابله کنه و با یکی از سابقه داران مامور اف بی ای سراغ اونا میره و جنگ با اونا میپرازن که بسیار دیدنی و قشنگتر هستش.

با “دانلود” خداحافظی کنین!

معرفی سایت ایران سریال

دانلود فیلم جدید سریال فیلم