امروزه بدنسازی و فیتنس به یه روند جهانی تبدیل شده و بیشتر جوانان و حتی افراد میان سال واسه اینکه بتونن به بدنی قشنگتر و سالم دست پیدا کنن خودشون رو تو باشگاه های بدنسازی و فیتنس ثبت نام میکنن

،به خاطر همین حجم کسائی که در باشگاه ها تمرین میکنن شدیدا بالا رفته ، اما این ورزشکاران واسه اینکه بتونن به شکل سالم ورزش کنن و دچار صدمه نشن و هم اینکه واسه دریافت برنامه های تمرینی باید زیر نظر مربی باشن! گرفتن مربی خصوصی هزینه زیادی داره و هم اینکه خیلی از مربیا خیلی از نکات طلایی رو به ورزشکاراشون نمیگن ، در اینجاس که به کار گیری

اپلیکیشنای موبایلی مثل برنامه فیتنس کار مطرح میشه

فیتنس کار

برنامه بدنسازی فیتنس کار چگونگی انجام درست حرکات ورزشی رو بهتون به شکل تصویر ، ویدیو و توضیح بهتون آموزش میده ، هم اینکه می تونین رکوردای تمرینی تون رو در برنامه ثبت کنین و روند پیشرفت تون رو واسه رسیدن به اهدافتون اندازه گیری کنین !

فیتنس کار به شما برنامه بدنسازی میده

میشه گفت فیتنس کار مربی خصوصی شماس. به شما یاد میده که چیجوری تمرین کنین و چیجوری تغذیه مناسبی داشته باشین. هم اینکه در قسمت دریافت برنامه تمرینی، این برنامه به شما برنامه بدنسازی متناسب با هدفتون رو میده.

سیکس پک

اگه می خواید شکم خود رو آب کنین یا اینکه حجم بگیرین یا هر هدف دیگری دارین حتما به قسمت دریافت برنامه های بدنسازی سر بزنین! این برنامه ها به شکل به طور کامل حرفه ای و بوسیله بهترین مربیان آماده شدن ،کافیه از بین برنامه ها با در نظر گرفتن هدف خود برنامه مناسب واسه خودتون رو انتخاب کنین.

برنامه یه قسمت هم داره به اسم جملات انگیزشی که بهتون انگیزه میده تا بهتر تمرین کنین، قسمت دیگری هم داره واسه اندازه گیری BMI و BMR که از راه این ابزارا می تونین وضعیت سلامت خودتون رو بررسی کنین و هم اینکه واسه کاهش وزن و یا افزایش وزنتون برنامه ریزی کنین!

بزرگترین بانک حرکات بدنسازی و فیتنس

فیتنس

فیتنس کار شامل بیشتر از ۱۳۰۰ حرکت ورزشی در دسته بندیای جور واجور ،تمرینات مخصوص منزل و باشگاه و هوازیه که همه حرکات به صورت ویدیویی و تصویری آموزش داده شدن و همه ماهیچه های درگیر در هر حرکت ورزشی رو به شما اطلاع میده.

بهترین اپ فیتنس

برنامه دیجیتالی بهتر از برنامه های کاغذی هستن

از راه فیتنس کار می تونین برنامه های خود رو در گوشی خود تعریف کنین و روند پیشرفت خودتون رو بررسی کنین.

مجله فیتنس کار مکانی واسه مطالعه در مورد ورزش تناسب اندام

در مجله فیتنس کار ما تلاش میکنیم همه نکاتی که واسه رسیدن به اهدافتون لازمه بدونین رو به شما آموزش بدیم. این بخش به شکل هفتگی با جدید ترین مقالات اختصاصی بروز میشه تا شما بتونید اطلاعات کافی واسه رسیدن به هدفتون رو داشته باشین.

با فیتنس کار بدنسازی و فیتنس رو به شکل حرفه ای آغاز کنین و این برنامه رو به دوستاتون معرفی کنین.

واسه دانلود این برنامه بروی گوشی خود می تونین به نشانی زیر مراجعه کنین:

https://fitnesskar.com

لینک گوگل پلی:

https://play.google.com/store/apps/details?id=net.kurdsofts.fitnesskar

این برنامه واسه هر دو ورژن آی اون اس و آندروید طراحی شده. نظرات و پیشنهادات خود رو با ما به اشتراک بذارین.

بهترین غذاها واسه تقویت و زیبایی موی سر

راه درمان کشیدگی عضله همسترینگ چیه؟