ایسوس رو مطمئنا میشه یکی از بهترین اسما در دنیای کامپیوترای شخصی دونست، این شرکت قطعات متنوعی رو واسه این بازار تولید می کنه و مادربردهای اش هم همیشه مورد توجه علاقه مندان به این دسته از دستگاه ها بوده. بخاطر این می تونین در ادامه مطلب بیانیه خبری که از طرف دفتر روابط عمومی ایسوس تو تهران واسه سایت ما فرستاده شده رو مطالعه کرده و از کارکرد مادربردهای برند مورد بحث طی ماه های گذشته بیشتر و بهتر خبردار شین.

ایسوس به عنوان یکی از بزرگترین شرکتای تولید کننده مادربورد درجهان، افتخارات زیادی رو در مورد تولید مادربورد کسب کرده.

یه چند وقت پیش به گزارش سایت فرانسوی Hardware شرکت ایسوس کمترین اندازه برگشت قطعه خراب رو در بین برندای معتبر تولید کننده مادربورد بدست آورد. نوآوری، به کار گیری ایده های خلاق در تیم تحقیق و پیشرفت (R&D)، به کار گیری قطعات با کیفیت و در نظر گرفتن نیازای مشتری، طراحی و تولید مادربورد رو به سمت نگرشی ایده آل جهت داده.

سری ROG، بیشترین محبوبیت در بین اورکلاکرها

ایسوس به عنوان اولین برند سازنده مادربوردای مخصوص بازی و اورکلاکینگ، نام خود رو به عنوان محبوب ترین برند سازنده مادربورد در بین اورکلاکرها به ثبت رسونده.

طبق تحقیق در سایت Hwbot، دو سری Maximus و Rampage ایسوس دارای بیشترین تعداد استفاده و ثبت نتیجه اوکلاکینگ در هر نسل نسبت به پرچمداران دیگه شرکتای تولید کننده مادربورد مخصوص اورکلاکه. به کار گیری سخت افزار متناسب، وسایل ابداعی مخصوص اورکلاکینگ مثل OC Panel، قطعات با کیفیت و از همه مهمتر بایوس موثر و پیشرفته باعث شده تا این محبوبیت در نگاه قشر سخت پسند اورکلاکر بمونه.

البته نگفته نمونه این سری از آخرین نسل امکانات مخصوص بازی استفاده میکردن. امکانات نرم افزاری کامل مثل RAMChach، Secure Erase، نرم افزار اورکلاکینگ با رابط کاربری آسون، کنترل همه جانبه دما و عملکردشون، کارت صوتی حرفه و شبکه ای کامل و آماده واسه بازی بدون معطلی، اتحادیه گیمرهای ایسوس رو به عنوان برند برتر مادربوردای رده بازی تبدیل کرده.

سری TUF، سازگاری و موندگاری تحت سخت ترین و بدترین شرایط کاری

ایسوس در سری جون سخت خود که با نام The Ultimate Force اونا رو می شناسیم، ارتشی از جون سخت ترین سربازان خود رو واسه شدید ترین فشار کاری در بدترین شرایط آب و هوایی طراحی و تولید کرده.

این سری که با قطعاتی دارای استاندارد رده نظامی تولید می شن، قبل از پخش با بیشتر از ۷۰۰۰ ساعت تست سازگاری، بیشتر از ۱۰۰۰ تست سازگاری با دستگاه های جور واجور، فشار و تکرار ۶۰ درصد بیشتر در آزمون ورود و خروج واسه پورتای ورودی/خروجی (مانند پورت LAN و USB) نسبت به بقیه مدلها واسه تضمین دووم ورودی/خروجیا، بیست درصد شرایط نامساعد تر دما و رطوبت نسبت به حالت استاندارد واسه آزمون دما و رطوبت مورد امتحان قرار می گیرن.

قطعات TUF، نرم افزارای حرفه ای واسه مدیریت دما، کارکرد و کارایی سیستم، گزارش گیری و عیب یابی جزء جزء قطعات، گارانتی ۳ ساله و از همه مهمتر موندگاری مثال زدنی، این سری از مادربوردا رو به پایدار ترین مادربورد جهان تبدیل کرده.

سری Pro Gaming، رفع تشنگی بازی با امکانات ROG و قیمتی مقرون به صرفه

در کالای ایسوس همواری کالاهایی متناسب با هر بودجه ای، هست. ویژگی اصلی سری Pro Gaming، دارا بودن همه امکانات لازم بازی مثل کارت شبکه حرفه ای، کارت صوتی، نرم افزار بهینه سازی و ظاهری، متناسب با سلیقه گیمرها بوده و این مادربوردا رو تبدیل به محصولی مقرون به صرفه واسه تضمین پیروزی در ماراتن بازی تبدیل کرده.

قیمت مناسب، امکانت، موندگاری و کارایی واسه کاربردای اداری-خونگی با سری Signature

ایسوس کامل ترین و انعطاف پذیرترین سبد کالایی رو واسه کاربرده های اداری-خونگی دارا هستش. ابعاد متفاوت با قطعات با کیفیت، نیازسنجی و درنظر گرفتن تموم جهات نیاز کاربر، زیادی محصول در این رده باعث شده تا عنوان پرفروش ترین برند مادربورد در جهان رو به خود اختصاص بده.

طبق گزارشات کمپانیای Intel و AMD، ایسوس به دلیل تولید و فروش بالا مادربورد، یکی از بزرگترین شرکای تجاری در مورد تولید مادربورد رو به خود اختصاص داده تا این گزارش تایید کننده لقب واسه بهترین برند مادربورد واسه ایسوس باشه.