یکی از بهترین کارایی که بیشتر مردم در سفرهایشان انجام می بدن، خرید کردنه. این وسط تعداد و تنوع زیاد فروشگاه های جور واجور می تونه کمی گیج کننده باشه. اوت لت استورها گزینه های زیادی هستن که می تونید در اون ها خریدهای خوب و مقرون به صرفه ای انجام بدین. اگه قصد سفر به دبی رو دارین، در ادامه با سایت ما همراه باشین تا شما رو با یکی از بهترین مراکز خرید این شهر آشنا کنیم.

مقاله های در رابطه:

  • اوت لت (Outlet) چیه؟
  • ۱۴ جای مخفی واسه خرید در هند
  • بوتیک های لوکس در محله ی گالاتای استانبول

پیش تر شما رو در مطلبی جداگونه با معنی اوت لت آشنا کردیم. مزیت اوت لت استورها در اینه که می توان بیشتر مجموعه هایی از برندهای جور واجور رو که الان کمی قدیمی شده ان و به اصطلاح مد روز حساب نمی شن، با قیمت هایی وسوسه انگیز و استثنایی خرید. این روزا اوت لت استورها به بخش جدایی ناپذیر از فرهنگ خرید مردم تبدیل شده ان. بعضی از افراد فقط واسه سرگرمی از این مراکز دیدن و خرید می کنن، کما اینکه خیلی از آدما به دلیل نداشتن توان مالی زیاد، واسه خرید ، فقط این مراکز رو انتخاب می کنن. در هر صورت نمی توان از رشد روز افزون و اثر زیاد اوت لت استورها بر اقتصاد جهانی چشم پوشی کرد. دبی شهر بزرگیه که مراکز خرید زیادی داره. از مراکز بسیار لوکس مثل مرکز خرید برجمان که ترندهای روز رو به فروش می رسونن گرفته تا مراکزی پرطرفدار مثل اوت لت مال دبی که بهشت افرادیه که به دنبال تخفیف های وسوسه انگیز هستن. در این مطلب شما رو با اوت لت مال دبی آشنا می کنیم.

اوت لت

اوت لت

دوبی اوت لت مال

اوت لت استور دبی اولین مرکز خرید اوت لت در خاورمیانه و میزبان بیشتر از ۱۲۰۰ برند برتر جهانیه. این بازار بزرگ به خرده فروشی اختصاص داده شده و مقصدی پایانی واسه کسانیه که به دنبال تخفیف های باورنکردنی هستن. بیشتر اجناس موجود در این مرکز و ۲۴۰ فروشگاه اون با ۳۰ تا ۹۰ درصد تخفیف به فروش می رسند که شامل شکل های جور واجور لباس، کیف، کفش، عطر، جواهرات، مبلمان، کامپیوتر، موبایل و اجناس دیگری می شه. . البته همونجوریکه قبلا هم توضیح دادیم، این اجناس ترن روز حساب نمی شن و ممکنه واسه اشخاصی که به ترن بودن اهمیت می بدن ناامید کننده باشه.

بیشتر این اجناس به دلیل این که در فروشگاه های اصلی شهر به فروش نرفته ان به اینجا آورده می شن و با قیمتی به مراتب کمتر در اختیار مشتریان علاقه مند قرار می گیرند. اگه به دنبال جفت و جور ی سوغاتی هستین، و می خواهید با کم ترین هزینه اون ها رو جفت و جور کنین، می تونید در «کاونت گاردن» شکل های جور واجور صنایع دستی، جواهرات، لوازم کادویی، لباس های محلی و اجناس عجیب وغریب رو جفت و جور کنین. علاوه بر این، در این اوت لت استور وسعت ی بزرگی از منوی غذایی و آشامیدنی در اختیار شما قرار می گیرد.

در این مرکز تمرکز تنها روی خرید کردن نیس، بلکه به سرگرمی هم اهمیت داده ان. یه شهربازی کوچیک (چاکی چیز) واسه کودکان خیالتون رو از واسه سر نرفتن حوصله ی بچتون راحت می کنه. سیستم امنیتی که در این شهربازی به کار گیری شده، مشتریان و گردشگران رو قادر می سازه تا با خیالی راحت و کمترین نگرانی (بدون هزینه ی اضافی) در مورد کودکشون مشغول انجام خریدهایشان شن. هم اینکه اگه خسته شدید می تونید در سالن استراحت اون به استراحت کردن بدین. روزای یکشنبه و چهارشنبه هم به ازای هر ۱۰۰ درهم خرید می تونید یه فنجون قهوه مهمون این مرکز شید.

اوت لت مال دبی در کل شامل بازار دبی، هتل های شناور، هتل سوم اینکه، هتل بودجه و یه مرکز فرهنگی تفریحیه. شما هم اینکه می تونید با جفت و جور ی «کارت پلاس اوت لت» (Outlet Plus Card) از خیلی از فروشندگان تخفیف های بیشتری دریافت کنین. این کارت رو می تونید از هرکدوم از باجه های خدمات مشتریان این مرکز جفت و جور کنین. البته یادتون باشه کارت نامبرده تنها یه روز اعتبار داره، پس اصلا به کار گیری اون رو به روزای بعد نندازین.

اوت لت دبی

اوت لت دبی

اوت لت مال دبی روزای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب و روزای پنج شنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ شب بازه. خیلی از هتل های دبی سرویس های شاتلی رو واسه دسترسی به این مرکز در اختیار مشتریانشان قرار می بدن. اوت لت مال دبی در خیابون العین قرار داره. دسترسی به اینجا با تاکسی و اتوبوس امکان پذیره. هم اینکه اگه تمایل دارین از متروی شهری به کار گیری کنین، خطوط ۶۶ و ۶۷ از ایستگاه برجمان این امکان رو براتون آماده می کنن. در علاوه بر، روزای دوشنبه بازاری اینجا برپا می شه که می تونید اجناس رو در اون با ۵۰ درصد تخفیف بخرین.

اوت لت

نشانی