ازمیر سومین شهر بزرگ ترکیه و دومین بندر بعد از استانبول در این کشوره. این شهر یکی از قطب های بزرگ تجاری و حمل ونقل در کشور ترکیه به شمار می رود. به خاطر این دارای مراکز تجاری مهمیه.  خرید در اینجور شهری نیازمند آگاهیه. با سایت ما همراه باشین.

مطمئنا خرید برند های گران قیمت واسه همه ی مسافرایی که با بودجه ای مشخص مکانی رو انتخاب می کنن، مقرون به صرفه نیس. اوت لت استورها گزینه های زیادی هستن که می تونید در اون ها خریدهای خوب و مقرون به صرفه ای انجام بدین.

مقاله های در رابطه:

  • فرودگاه بین المللی عدنان کهنه، ازمیر
  • راهنمای کامل سفر به کشور ترکیه

پیش تر شما رو در مطلبی جداگونه با معنی اوت لت آشنا کردیم. مزیت اوت لت استورها در اینه که می توان بیشتر مجموعه هایی از برندهای جور واجور رو که الان کمی قدیمی شده ان و به اصطلاح مد روز حساب نمی شن، با قیمت هایی وسوسه انگیز و استثنایی خرید.

این روزا اوت لت استورها به بخشی جدایی ناپذیر از فرهنگ خرید مردم تبدیل شده ان. بعضی از افراد فقط واسه سرگرمی از این مراکز دیدن و خرید می کنن، کما اینکه خیلی از آدما به دلیل نداشتن توان مالی زیاد، واسه خرید فقط این مراکز رو انتخاب می کنن. در هر صورت نمی توان از رشد روز افزون و اثر زیاد اوت لت استورها بر اقتصاد جهانی صرف نظر کرد.

شهر ازمیر یکی از شهر های در حال پیشرفت ی کشور ترکیه س. این شهر دارای دیدنی ها بی مانندی است که باعث شده خیلی از مردم این شهر، اون رو مقصد مناسبی واسه سفر بدونن. 

شهری خوشگل بر فراز خلیجی بلند و باریک در کرانه دریای اژه که گذشته ی اون به بیشتر از ۳۰۰۰ سال قبل از میلاد مسیح باز می شه. ازمیر، با برخورداری از جاذبه های تاریخی در کنار مراکز تفریحی به یکی از محبوب ترین پایگاه های گردشگری ترکیه تبدیل شده. 

  •  اوت لت های آنکارا
  • اوت لت آنتالیا
  • اوت لت های استامبول
  • از اونجایی که ازمیر یکی از قطب های تجاری ترکیه س، خرید در اون لازمه آگاهی و آشنایی نسبی از اجناس و قیمت هاس. در این سری از مطالب اوت لت به بررسی مرکز خرید اپیتیموم و اوت لت نوادا ی ازمیر، از معروف ترین اوت لت استور های این شهر می پردازیم.

    مرکز خرید اپیتیموم ازمیر

    مطمئنا بهترین نمونه های اجناسی چون کفش، لباس و جواهرات ترک در بالاترین کیفیت و با مناسب ترین قیمت رو می تونید در ازمیر پیدا کنین. شهر بهترین جای واسه خرید پوشاک ترک حساب می شه. در این شهر مراکز خرید بزرگ و بازارهای خوبی واسه خرید پوشاک قرار داره که گشت و گذار و خرید در این بازار ها به یکی از تفریحات گردشگران تبدیل شده.

    اوت لت ازمیر

    مرکز خرید اپیتیموم یکی از  مراکز خرید لوکس و پیشرفته ی شهر ازمیره. این مرکز خرید دارای۱۶۳ فروشگاهه که همه دارای نمایندگی فعال از طرف معروف ترین مارک های روز دنیا هستن.

    اوت لت ازمیر

    سینما، شهربازی کودکان، پارکینگ، رستوران، فست فود، کافی شاپ، اتاق کودک، سینمای ۶ بعدی و … از  امکانات این مرکز خریده.

    هم اینکه مرکز خرید اپتیموم مجهز به پیست پاتیناژه. (اسکیت نمایشی یا پاتیناژ و یا یخماله نمایشی یکی از ورزش های المپیکه که در اون آدما به طور تکی، دو نفره یا گروهی به اجرای چرخش، پرش و دیگه حرکات رقابت برانگیز روی یخ می پردازند.)

    اوت لت ازمیر

    نشانی : Optimum Outlet ve Eğlence Merkezi, Akçay Cad. No:101, 35410 İzmir, Turkey

    اوت لت نوادا

    اوت لت نودا در سال ۲۰۰۶ شروع به کار کرد و در سال ۲۰۱۲ طی یه عملیات بازسازی به یکی از مدرن ترین مراکز خرید دنیا با امکاناتی بی مثل مبدل شد و مساحت اون به شکل زیادی زیاد شد.

    نوادا با ۳۵ هزار متر مربع دارای ۳۲۹۰ فروشگاهه. با این تعداد فروشگاه دست خالی باز نخواهید گشت. از اونجایی که تعداد فروشگاه های این مرکز کم نیس، واسه بهبود خدمات به مشتریان تصمیمات کارسازی اعمال شده.

    اوت لت ازمیر

     ۲۰۰۰ متر مربع از این مرکز خرید به غذاخوری ها و کافه ها اختصاص پیدا کرده. هم اینکه سوپرمارکت های بزرگ و زنجیره ای ترکیه و ازمیر در این مرکز دارای شعبه هستن.

    نشانی: بزرگراه ازمیر، ۱۵ کیلومتری فرودگاه عدنان کهنه در ۶ کیلومتری ازمیر