مقاله علمی با منبع : ارزیابی تاثیرات سفارشی سازی و محیط بازار بر موفقیت کسب و کار روزنامه های …

Rayport, J. F., & Sviokla, J. J. (1994). Managing in the Marketspace. Harvard Business Review۷۲, ۱۴۱-۱۴۱٫
Rogers, E. M. (1985). Diffusion of innovations (۵th ed.). New York: Free Press
Rose, P. S. (2000). Money and capital markets: financial institutions and instruments in a global marketplace (۷th ed.). Boston, Mass.: Irwin McGraw-Hill.
Sakagami, H., & Kamba, T. (1997). Learning personal preferences on online newspaper articles from user behaviors. Computer Networks and ISDN Systems۲۹(۸-۱۳), ۱۴۴۷-۱۴۵۵٫
Schoder, D., Sick, S., Putzke, J., & Kaplan, A. M. (2006). Mass customization in the newspaper industry: Consumers’ attitudes toward individualized media innovations. The International Journal on Media Management۸(۱), ۹-۱۸٫
Sessions, S. C. (1996). The New Journalist: The On-Line Era Demands Added Skills and Innovative Ways of Looking at the Profession. American Journalism Review۱۸.
Shapiro, C., & Varian, H. R. (1999). Information rules: a strategic guide to the network economy. Boston, Mass.: Harvard Business School Press.
Sinai, T., & Waldfogel, J. (2003). Geography and the Internet: Is the Internet a Substitute or a Complement for Cities? (No. w10028). National Bureau of Economic Research.
Singer, J. B. (2001). The metro wide Web: Changes in newspapers’ gatekeeping role online. Journalism & Mass Communication Quarterly۷۸(۱), ۶۵-۸۰٫
Slater, S. F., & Narver, J. C. (1994). Does competitive environment moderate the market orientation-performance relationship?. The Journal of Marketing, 46-55.
Smith, B. (2002). Strategic responses to market changes. Journal of Medical Marketing: Device, Diagnostic and Pharmaceutical Marketing۳(۱), ۸۰-۸۵٫
Steinbock, D. (2000). Building dynamic capabilities: The wall street journal interactive edition: A successful online subscription model (1993–۲۰۰۰).International Journal on Media Management۲(۳-۴), ۱۷۸-۱۹۴٫
Stone, M. (1999). Print to Web: It takes teamwork. mediainfo. com, 8-14.Chicago
Syam, N. B., & Kumar, N. (2006). On customized goods, standard goods, and competition. Marketing Science۲۵(۵), ۵۲۵-۵۳۷٫
Thalhimer, M. (1994). High-Tech news or just shovelware?. Media Studies Journal۸(۱), ۴۱-۵۱٫
Timmers, P. (1998). Business Models for Electronic Markets. Electronic Markets۸, ۳-۸٫
Toffler, A. (1970). Future shock. New York: Random House.
Turner, C. (1997). SMEs and the Evolution of the European Information Society.European Business Journal۹, ۴۷-۵۲٫
Victor, B., & Boynton, A. C. (1998). Invented here maximizing your organization’s internal growth and profitability. Boston, Mass: Harvard Business School Press.
Wigand, R. T., & Benjamin, R. I. (1995). Electronic commerce: Effects on electronic markets. Journal of Computer‐Mediated Communication۱(۳), ۰-۰٫
Wirtz, B. (2001). Reconfiguration of Value Chains in Converging Media and Communications Markets. Long Range Planning۳۴(۴), ۴۸۹-۵۰۶٫
Wirtz, B. W. (1999). Convergence processes, value constellations and integration strategies in the multimedia business. International Journal on Media Management۱(۱), ۱۴-۲۲٫
way, t., commodity., t. n., & wasn&, i. t. (n.d.). Times deselected — BuzzMachine. BuzzMachine by Jeff Jarvis. Retrieved January 8, 2013, from http://buzzmachine.com/2007/09/17/times-deselected/
Yip, G. S. (1985). Who needs strategic planning?. Journal of Business Strategy۶(۲), ۳۰-۴۲٫
پایگاه‌های وب
شکرخواه، یونس، مفاهیم: دوسویهگی اینترنتی چیست؟، همشهری آنلاین، ۲۲ آذر ۱۳۸۶
http://www.hamshahrionline.ir/news/?id=40746
صباغیان، علی: اینترنت در خدمت اطلاعرسانی، همشهری آنلاین، ۲۱ خرداد ۱۳۸۵
Aspx.226-http://www.hamshahrionline.ir/print
نمکدوست، حسن (مصاحبه): «روزنامهنگاری آنلاین، همراه با توهمات فائقه»، جواد صبوحی، همشهری آنلاین، ۱۶ مرداد ۱۳۸۵
aspxSimilar.1910-www.hamshahrionline.ir/news
پیوست‌ها
۱٫پرسشنامه
پاسخدهندگان گرامی؛
این پرسشنامه الگوهای کسب و کار روزنامههای آنلاین را از نقطهنظر مدیریتی مورد سنجش قرار میدهد. بنابراین، حائز اهمیت است که گروه پاسخدهنده ما مدیران تعیینکننده استراتژی، مالی، محتوی روزنامهنگاری و فناوری روزنامه آنلاین باشند. پاسخدهندگان میباید دیدی کلی نسبت به وضعیت جاری در زمینههای ذیل داشته باشند:
شرایط رقابتی روزنامه آنلاین شما، ۲) تعیین و برآوردن اهداف کسب و کار روزنامه آنلاین شما، ۳) ویژگیها و خدمات روزنامه آنلاین شما،
منابع درآمدی روزنامه آنلاین شما
این پرسشنامه به دو روزنامه آنلاین دیگر در کنار روزنامه آنلاین شما فرستاده شده است.
در صورتی که سایتهای دیگری نیز وجود دارد که جزئی لازم برای روزنامه آنلاین شماست، اما تحت نشانی دیگری فعالیت دارد، خواهشمندیم در پاسخهای خود آنها را نیز لحاظ فرمایید.
اطلاعات تماس

برای دانلود متن کامل پایان نامه به سایت  ۴۰y.ir  مراجعه نمایید.