باتری سامسونگ j7 دارای ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعت است که از نوع لیتیوم یونی ساخته شده است. اگر با علائمی همچون؛ باتری گوشی به سرعت خالی می شود، باتری به درستی شارژ نمی شود، زمان ماندگاری باتری نسبت به قبل کاهش یافته است، مواجه شدید به تعویض باتری گوشی Samsung Galaxy J7 نیاز دارید. توجه کنید خرید باتری اصلی از فروشگاه های معتبری مثل خاص باکس توصیه همیشگی ما بوده است. دلایلی مختلفی منجر به خرابی باتری گوشی می شود که باید باتری قبلی گوشی را یا یک باتری اصل و اورجینال جدید تعویض کنید. باتری ها یکی از مهمترین بخش از گوشی را تشکیل می دهند که عملکرد خوب باتری می تواند به فعالیت موثر گوشی کمک بزرگی کند. طبق بررسی ها این باتری در مکالمه ی پیوسته در شبکه ی 3G  تا 18 ساعت ماندگاری از خود نشان داد که به نوبه ی خود یک عملکرد عالی محسوب می شود و از نسخه قبلی یعنی باتری سامسونگ j5 عملکرد بهتری دارد. اغلب کاربران به دنبال شارژ صحیح باتری گوشی خود هستند و به خصوص اینکه بتوانند عمر باتری گوشی را مدت زمان بیشتری نگهداری کنند. طی بررسی های صورت گرفته مشخص شده بهترین روش برای طولانی تر شدن عمر باتری گوشی، به موقع شارژ کردن باتری گوشی است. در بخش Smart Manager به کاربر این امکان را می دهد طیف وسیعی از اطلاعات ضروری را در مورد سری Galaxy J7 خود ، از جمله وضعیت باتری ، فضای ذخیره سازی ، آمار حافظه و موارد دیگر ، بررسی و مدیریت کند. با چند لمس آسان ، می توانید برنامه های بلااستفاده را ببندید ، عملکرد باتری و رم را بهبود بخشید ، پرونده های بلااستفاده را حذف کرده و بررسی های ضد ویروس را انجام دهید. از باتری با ظرفیت بالا سری Galaxy J7 بیشترین بهره را ببرید ، کاربر می تواند مطالب متنوعی از جمله فیلم ، بازی ها، پخش موزیک و استفاده از وب بیشتر از هر زمان دیگری لذت ببرد و بدون اینکه نیازی به نگرانی در مورد باتری گوشی خود داشته باشد.
 
حالت صرفه جویی در مصرف انرژی باتری Samsung Galaxy j7
کاربر دیگر نیازی به نگرانی ندارد، اگر در اواسط روز احتمال می دهد که نهایتا تا چند ساعت آینده باتری گوشی خاموش می شود، می تواند به لطف حالت Ultra Power Saving Mode در مصرف گوشی Samsung Galaxy j7 ، باتری خود را کم کار کند. با خاموش کردن عملکردهای غیر ضروری روی گوشی خود و تغییر صفحه نمایش به حالت مونوکروم (تک رنگ) ذخیره باتری، مصرف باتری را تا حد زیادی کاهش دهید. با این حالت کاربر می تواند تا پایان روز دیگر نگران شارژ مجدد باتری گوشی نباشد، زیرا با فعال کردن این حالت (Ultra Power Saving Mode) باتری گوشی تا پایان روز جوابگو کارهای ضروری کاربر می باشد.
 
 
چگونه متوجه خرابی باتری Samsung Galaxy j7 شویم؟
کاربر برای طول عمر بیشتر گوشی باید خیلی سریع متوجه زمان تعویض باتری گوشی شود. با راه کارهای ساده به سرعت متوجه خرابی باتری گوشی خود می شوید. در ادامه به چند راه کار اصلی و آسان تشخیص خرابی باتری گوشی می پردازیم؛ اول اینکه باتری به سرعت و در زمان کوتاه خالی می شود و دومین راه تشخیص خراب شدن باتری این است که باتری گوشی را در آورده و بر روی یک سطح صاف و شیشه ای قرار دهید و بچرخانید؛ در این حالت اگر قسمتی از باتری باد کرده باشد به سادگی قابل تشخیص است.در صورت مشاهده پلمپ بودن درب پشت گوشی می توانید با مشاهده قاب پشت گوشی متوجه برآمدگی یا بوی نامطبوع باتری گوشی شوید و اقدام به تعویض باتری گوشی کنید.
 
نگهداری و شارژ صحیح باتری گوشی Samsung Galaxy J7
اغلب کاربران به دنبال شارژ صحیح باتری گوشی خود هستند و به خصوص اینکه بتوانند عمر باتری گوشی را مدت زمان بیشتری نگهداری کنند. طی بررسی های صورت گرفته مشخص شده بهترین روش برای طولانی تر شدن عمر باتری گوشی، به موقع شارژ کردن باتری گوشی است. بهترین زمان حالت میزان شارژ باتری بین 40 تا 80 درصد است که کاربر نباید اجازه دهد باتری بیشتر از 80 درصد شارژ شود و بهتر است به هیچ وجه اجازه ندهد شارژ باتری گوشی به کمتر از 20 درصد برسد. توجه کنید بلافاصله بعد از شارژ باتری گوشی، شارژر را از برق جدا کنید و اجازه ندهید شارژر به طور مستمر در پریز برق بماند. قابل ذکر است که بسیاری از گوشی های امروزی بلافاصله از تکمیل شارژ به صورت خودکار اتصال برق را به شارژر گوشی قطع می کنند و از داغ شدن گوشی جلوگیری می کنند. نکته ی دیگر زمانی که گوشی در حال شارژ است با آن کار نکنید و اجازه دهید باتری گوشی بدون هیچ گونه کارایی به شارژ باتری بپردازد. یکی دیگر از نکات مهم برای نگهداری بهتر باتری، حتما از شارژرهای اورجینال و مناسب خود گوشی استفاده کنید و از استفاده از شارژرهای دیگر برای گوشی خود اجتناب کنید. زیرا باید از شارژرهای با جریان و ولتاژ متناسب با ساختار باتری گوشی خود استفاده کنید تا از آسیب دیدگی باتری گوشی جلوگیری کنید. از دیگر عواملی که سبب عمر بیشتر باتری می شود، بستن کلیه ی برنامه هایی که کاربر از آن ها استفاده نمی کند. زیرا رها کردن اپلیکیشن ها و به خصوص روشن گذاشتن وای فای به سرعت شارژ باتری گوشی را خالی می کند.
 
تست استقامت کلی باتری Samsung Galaxy J7
باتری گوشی گلکسی J7 سامسونگ از باتری 3000 میلی آمپر ساعتی قوی برخوردار است ، این همان ظرفیت Galaxy Note5 است. با فعال بودن فقط یک سیم کارت ، باتری گوشی گلکسی J7 ، 91 ساعت استقامت چشمگیر از خود نشان داد ، در واقع استقامت کلی باتری این گوشی مطابق با گوشی Galaxy Note 4 و Note5  است. در بررسی ها باتری این گوشی  18 و نیم ساعت مکالمه ، 9 ساعت مرور وب و 16 ساعت پخش فیلم از خود استقامت نشان داد که با بسیاری از هم رده های خود بسیار خوب عمل کرده است.