استانبول واسه خرید، شهری فوق العاده س. اوت لت ها هم می تونن گزینه ی مناسبی واسه خریدی ارزون و مناسب باشن. در ادامه به معرفی اوت لت های استانبول می پردازیم.

مقاله های در رابطه:

  • اوت لت (Outlet) چیه؟
  • بهترین مراکز خرید استانبول
  • راهنمای سفر به استانبول، مهم ترین شهر ترکیه

مطمئنا خرید برند های گران قیمت واسه همه ی مسافرایی که با بودجه ای مشخص مکانی رو انتخاب می کنن، مقرون به صرفه نیس. اوت لت استورها گزینه های زیادی هستن که می تونید در اون ها خریدهای خوب و مقرون به صرفه ای انجام بدین. پیش تر شما رو در مطلبی جداگونه با معنی اوت لت آشنا کردیم. مزیت اوت لت استورها در اینه که می توان بیشتر مجموعه هایی از برندهای جور واجور رو که الان کمی قدیمی شده ان و به اصطلاح مد روز حساب نمی شن، با قیمت هایی وسوسه انگیز و استثنایی خرید.

این روزا اوت لت استورها به بخش جدایی ناپذیر از فرهنگ خرید مردم تبدیل شده ان. بعضی از افراد فقط واسه سرگرمی از این مراکز دیدن و خرید می کنن، کما این که خیلی از آدما به دلیل نداشتن توان مالی زیاد، واسه خرید ، فقط این مراکز رو انتخاب می کنن. در هر صورت نمی توان از رشد روز افزون و اثر زیاد اوت لت استورها بر اقتصاد جهانی چشم پوشی کرد. استانبول یکی از مقاصد محبوب مردم ایران واسه سفره. این شهر علاوه بر دارا بودن جاذبه های گردشگری بسیار، جای مناسبی واسه خریده. اوت لت ها در استانبول مناسب ترین گزینه واسه خرید های شما هستن. اوت لت استورهای استانبول به اندازه ای معروف هستن که هتل شما در هر جای از این شهر باشه، حتما یه مرکز اوت لت در نزدیکی شماس. اینجا به معرفی چند اوت لت معروف در شهر استانبول می پردازیم.

اوت لت

اوت لت آسیا

این اوت لت که در سال ۲۰۰۷ ساخته شد، یکی از مراکز خرید معروف در استانبوله. اوت لت آسیا ۷ طبقه داره که علاوه بر مراکز خرید برند های معتبر شامل رستوران و مراکز تفریحی هم می شه. این مرکز هر روزه از ساعت ۱۰ تا ۲۲ میزبان شما هستش.

مرکز خرید

اوت لت ایرپورت

در این مرکز خرید بزرگ می تونید ۱۱۶ فروشگاه رو واسه خرید سوغاتی پایین و رو کنین. فروشگاه های این اوت لت همه نمایندگی برند های معروف دنیا مثل برند سارار و ورساچهه. در این اوت لت روباز با سقف متحرک منتظر دیدن فروشگاه های بسیار شیک باشین. در اوت لت ایرپورت واسه رفتن به تموم محوطه های اطرف سرویس رفت و برگشت هست. این اوت لت بسیار خوشگل در منطقه ی اتاکوی استانبول هستش.

مرکز خریذ

اوت لت دیپوسایت

این اوت لت که در منطقه ی ایکیتالی استانبول هستش، دارای ۱۱۰ فروشگاه شامل برند هایی چون سامسونگ، کوتون و رومنه. ۱۲ رستوران و سالن های مجهز ورزشی مثل دیگه امکانات این اوت لت بزرگه. این مرکز هم همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۲۲ بازه.

اوت لت

اوت لت کاله

این ساختمون که در سال ۲۰۰۷ گشایش شد شامل ۱۲۰ فروشگاه به مساحت ۸۰۰۰ متر مربعه. برند های معروفی چون نایک، دفاکتو و آدیداس در این اوت لت نمایندگی دارن. این مجموعه علاوه بر فروشگاه شامل ۷ بلوک، ۸ طبقه خونه، سینما، رستوران و مراکز تفریحیه.

اوت لت

اوت لت ویا پورت

در نزدیکی فرودگاه سابیها گوگچن فروشگاهی هستش که می تونید اجناس با کیفیت و ارزون قیمتی رو از اونجا جفت و جور کنین. در مرکز خرید اوت لت ویا پورت ۱۴۰ فروشگاه هست که اجناسی چون مبلمان، طلا و جواهر، وسایل آشپزخانه و ساعت و چرم ترک رو ارائه می بدن. در این مرکز یه دریاچه ی مصنوعی هم هست که از جاذبه های گردشگری استانبول حساب می شه.

اوت لت

اوت لت فکس سیتی

مرکزخرید فکس سیتی یکی دیگه از مراکز خرید اوت لت در استانبوله. این مرکز به دلیل دارا بودن فروشگاه های معتبر، کافی شاپ ها، فست فودها، رستوران ها، سالن بولینگ و سینما بسیار مورد توجه بازدیدکنندگان هستش.

اوت لت

همیشه می تونید تورهای جور واجور آژانس های مسافرتی رو در صفحه اختصاصی سایت ما واسه تور استانبول مقایسه کرده و تور مناسب خود رو پیدا کنین.