شاید بشه گفت خرید جزء جذایی ناپذیر سفره. بیشتر ما در برنامه ی سفرهایمان بازدید از مراکز خرید مقصد رو جای می دیم. خرید سوغات بهونه ای دیگه واسه گشت گذار در مراکز خرید و پاساژهاه. اگه قصد سفر به آنتالیا رو دارین واسه شناخت مرکز اوت لت این شهر با سایت ما همراه باشین.

مقاله های در رابطه:

  • اوت لت (Outlet) چیه؟
  • اوت لتای معروف استانبول، خریدهای ارزون
  • اوت لت در دبی، جایی واسه خریدی ارزون

مطمئنا خرید برند های گران قیمت واسه همه ی مسافرایی که با بودجه ای مشخص مکانی رو انتخاب می کنن، مقرون به صرفه نیس. اوت لت استورها گزینه های زیادی هستن که می تونید در اون ها خریدهای خوب و مقرون به صرفه ای انجام بدین.

پیش تر شما رو در مطلبی جداگونه با معنی اوت لت آشنا کردیم. مزیت اوت لت استورها در اینه که می توان بیشتر مجموعه هایی از برندهای جور واجور رو که الان کمی قدیمی شده ان و به اصطلاح مد روز حساب نمی شن، با قیمت هایی وسوسه انگیز و استثنایی خرید.

این روزا اوت لت استورها به بخش جدایی ناپذیر از فرهنگ خرید مردم تبدیل شده ان. بعضی از افراد فقط واسه سرگرمی از این مراکز دیدن و خرید می کنن، کما این که خیلی از آدما به دلیل نداشتن توان مالی زیاد، واسه خرید ، فقط این مراکز رو انتخاب میکنن. در هر صورت نمی توان از رشد روز افزون و اثر زیاد اوت لت استورها بر اقتصاد جهانی چشم پوشی کرد.

اوت لت استورها گزینه های زیادی هستن که می تونید در اون ها خریدهای خوب و مقرون به صرفه ای انجام بدین.

در خیلی از شهر های پرگردشگر اوت لت ها جایگاه خاصی پیدا کرده ان. آنتالیا که به دلیل برخورداری از جاذبه های گردشگری جورواجور مثل آثار تاریخی، سواحل خوشگل، مراکز خرید، رستوران ها و آب و هوای مدیترانه ای در کانون توجه گردشگران در سطح جهان قرار گرفته، از این قانون مستثنی نیس.

مرکز خرید اوت لت دیپو، یکی از بزرگترین مراکز خرید در منطقه ی مدیترانه در این شهر هستش.

اوت لت دیپو (Deepo Outlet Cente)

اوت لت دیپو که در سال ۲۰۰۴ میلادی گشایش شد، این روزا به بزرگترین و معروف ترین اوت لت آنتالیا می شناسنش. هرساله به طور میانگین ۵ میلیون نفر از این اوت لت بازدید می کنن که حدود ۲۵٪ بازدید کنندگان رو گردشگران خارجی تشکیل می دهد. معماری بی مثل این اوت لت معروفیت اون رو دو برابر کرده. این مرکز خرید بیضی شکل که یکی از پروژه های حیرت انگیز گروه معماری دی ان ای (DNA Mimarlık) بوده، به سبک قلعه قرون وسطایی و به رنگ نارنجی طراحی و ساخته شده.

اوت لت آنتالیا

اوت لت آنتالیا

۱۵ کافه و رستوران، ۵ سینما، ۳۰۰۰ مترمربع فضا واسه کارتینگ (یکی از رشته های مهیج اتومبیل رانی)، ۵۰۰ متر مربع زمین بازی واسه کودکان، مثل امکانات مرکز خرید دیپوه. علاوه بر این، در اوت لت دیپو دو فضای جور واجور واسه خودروها شامل پارکینگ مسقف با گنجایش ۵۰۰ دستگاه اتومبیل و پارکینگ رو باز با گنجایش ۱۰۰۰ دستگاه اتومبیل، در نظر گرفته شده.

اوت لت آنتالیا

اوت لت آنتالیا

اوت لت آنتالیا

اجناس هر ۹۰ مغازه ی موجود این مجموعه، شامل تخفیف های چشمگیریه که نمی توان خیلی راحت از کنارشون گذشت. برند های معروفی چون پیرکاردین (Pierre Cardin)، ماوی جین (Mavi Jeans)، پولو (US Polo) و تامی هیلفیگر (Tommy Hilfiger) در اوت لت دیپو نمایندگی های فعال دارن. به دلیل نزدیکی این مرکز به فرودگاه، با طیف بزرگی از برند های داخلی و بین المللی روبه رو میشین که نیاز شما رو واسه خرید شکل های جور واجور اجناس برآورده می کنه.

پول-نام-تصویر

اوت لت آنتالیا

نشانی

آنتالیا، ترکیه Altınova Sinan Mh., 07170 Kepez/Antalya, Turkey 

این مرکز دقیقا روبه روی فرودگاه آنتالیا هستش. پس اگه از خیابون اصلی هتل لیبری لارا سوار خط ۵۱۱ اتوبوس شید، روبه روی اوت لت دیپو پیاده میشین.اوت لت دیپو همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب میزبان شما هستش.

همیشه می تونید تورهای جور واجور آژانس های مسافرتی رو در صفحه اختصاصی سایت ما واسه تور آنتالیا مقایسه کرده و تور مناسب خود رو پیدا کنین.