بعضی وقتا بدون اون که قصد خرید داشته باشیم راهی خیابون می شیم. اما دیدن کیفیت اجناس و قیمت مناسب اون ما رو واسه دست به جیب شدن وسوسه می کنه. شهر آدانا در ترکیه مثل شهرهاییه که مراکز خرید کم اما وسوسه کننده ای داره. در ادامه با سایت ما همراه باشین.

مقاله های در رابطه:

  • راهنمای کامل سفر به کشور ترکیه
  • ۱۰ شهر جادویی ترکیه
  • ۱۰ تجربه هیجان انگیز در ترکیه

مطمئنا خرید برند های گران قیمت واسه همه ی مسافرایی که با بودجه ای مشخص مکانی رو انتخاب می کنن، مقرون به صرفه نیس. اوت لت استورها گزینه های زیادی هستن که می تونید در اون ها خریدهای خوب و مقرون به صرفه ای انجام بدین.

پیش تر شما رو در مطلبی جداگونه با معنی اوت لت آشنا کردیم. مزیت اوت لت استورها در اینه که می توان بیشتر مجموعه هایی از برندهای جور واجور رو که الان کمی قدیمی شده ان و به اصطلاح مد روز حساب نمی شن، با قیمت هایی وسوسه انگیز و استثنایی خرید.

این روزا اوت لت استورها به بخشی جدایی ناپذیر از فرهنگ خرید مردم تبدیل شده ان. بعضی از افراد فقط واسه سرگرمی از این مراکز دیدن و خرید می کنن، کما اینکه خیلی از آدما به دلیل نداشتن توان مالی زیاد، واسه خرید فقط این مراکز رو انتخاب می کنن. در هر صورت نمی توان از رشد روز افزون و اثر زیاد اوت لت استورها بر اقتصاد جهانی صرف نظر کرد.

دو ساختار سنتی و مدرن این شهر اختلاف زیبایی رو واسه بیشتر بازدیدکنندگان بوجود می بیاره. شهری با بازارهای محلی در کنار فروشگاه های لوکس و مجهز، مطمئنا جای جذابی واسه خریده.

اوت لت ازمیر

مراکز خرید این شهر بسیار محدود هستن. اما این موضوع دلیل بر نبود مرغوبیت اجناس عرضه شده در بازار آدانا نیس. اوت لیت اوپتیموم یکی از مراکز تجاری تفریحی آداناه.

 اوت لیت اوپتیموم

  • اوت لت های آنکارا
  • اوت لتای معروف استانبول

یکی از زیباترین و جدیدترین مراکز خرید شهر آدانا اوت لیت اوپتیموم اسمشه. این مرکز خرید در آوریل سال ۲۰۱۱ گشایش شد و جایزه «Outlet of the Year» از شورای تجارت ترکیه واسه مرکز خرید و خرده فروشی رو به خود اختصاص داد.

شاید با دیدن سه طبقه فروشگاه این مرکز کمی نگران وقت شید اما به هر حال واسه دیدن هر ۱۷۵ مغازه ی این مرکز دست کم به یه روز زمان نیاز دارین.

اوت لت ازمیر

در شهری که پیدا کردن جای مناسب واسه پارک ماشین یه معضله، وجود یه پارکینگ پایین زمینی بسیار بزرگ در این فروشگاه ویژگی قابل توجهیه.

اوت لت ازمیر

معروف ترین برند های دنیا مثل میگروس (یکی از فروشگاه های زنجیره ای بین المللی سویسیه که در ترکیه خوب فعالیت می کنه) در این مرکز دارای نمایندگی فعاله.

اوت لت ازمیر

علاوه به همه امکانات در مرکز اوپتیموم آدانا داروخونه و فروشگاه عرضه ی لوازم خونگی مثل مبلمان هم هست.

عرضه مواد غذایی بزرگ با نور طبیعی (نورگیرهای بزرگ با نقاشی های دیواری خوشگل روی سقف) مثل دیگه امکانت مرکز اوت لت آدانا در ترکیه س.

اوت لت ازمیر

نشانی

جاده هیلتون (این مرکز در راه رودخانه و مسجد کامل این شهر قرار داره)