این روزا ترکیه به یکی از مقاصد مهم گردشگری به خاص واسه ایرانیان تبدیل شده. عده  ای از مردم  این کشور رو فقط واسه خرید انتخاب می کنن. شهر آنکارای ترکیه به فروش برندهای معروف دنیا می شناسنش. به خاطر این قطب مهمی واسه خرید به حساب می رود. واسه شناخت بهترین مراکز اوت لت آنکارا با سایت ما همراه باشین.

مقاله های در رابطه:

  • اوت لت (Outlet) چیه؟
  • اوت لت های بانکوک، بهترین جای واسه خرید ارزون
  • اوت لت دیپو، محلی واسه خرید ارزون در آنتالیا
  • اوت لتای معروف استانبول، خریدهای ارزون

مطمئنا خرید برند های گران قیمت واسه همه ی مسافرایی که با بودجه ای مشخص مکانی رو انتخاب می کنن، مقرون به صرفه نیس. اوت لت استورها گزینه های زیادی هستن که می تونید در اون ها خریدهای خوب و مقرون به صرفه ای انجام بدین

پیش تر شما رو در مطلبی جداگونه با معنی اوت لت آشنا کردیم. مزیت اوت لت استورها در اینه که می توان بیشتر مجموعه هایی از برندهای جور واجور رو که الان کمی قدیمی شده ان و به اصطلاح مد روز حساب نمی شن، با قیمت هایی وسوسه انگیز و استثنایی خرید. این روزا اوت لت استورها به بخشی جدایی ناپذیر از فرهنگ خرید مردم تبدیل شده ان.

بعضی از افراد فقط واسه سرگرمی از این مراکز دیدن و خرید می کنن، کما اینکه خیلی از آدما به دلیل نداشتن توان مالی زیاد، واسه خرید فقط این مراکز رو انتخاب می کنن. در هر صورت نمی توان از رشد روز افزون و اثر زیاد اوت لت استورها بر اقتصاد جهانی صرف نظر کرد.

اوت لتای آنکارا

آنکارا دومین شهر بزرگ ترکیه س که مراکز خرید فوق العاده ای داره.در این شهر تعداد مراکز خرید، بازار ها و بوتیک ها به اندازه ای متنوعه، که شاید واسه خرید وقت بسیاری رو صرف می کنین. وجود شکل های جور واجور اجناس از میوه و خشکبار تا برند های معروف دنیا در پوشاک و لوازم خونگی، آنکارا رو به یکی از مراکز اصلی خرید ترکیه مبدل کرده. در این مطلب تا حد نیاز شما رو با بهترین اوت لت های آنکارا آشنا می کنیم.

YKM

اوت لتای آنکارا

در مرکز خرید YKM تموم انتظارتون از خرید در کشور ترکیه برآورده می شه. اینجا تقریبا نمی توان اجناس بی کیفیت رو پیدا کرد، بنایراین می تونید با خیالی راحت مشغول خرید کردن شید. از اونجایی که قیمت پوشاک این روزا به شکل سرسام بیاری بالا رفته، این مرکز امکان جفت و جور ی کفش و پوشاک باکیفیت رو با قیمتی ارزون تر جفت و جور می کنه. اگه دنبال مرکز خریدی خوب در آنکارا هستین، حتما این یکی رو امتحان کنین.

نشانی: Acity AVM، İstanbul Yolu 5. Km. No:244

اوت لت Mudo

مرکز خرید Mudo به خاص در بین دانشجویان دانشگاه آنکارا از محبوبیت بالایی برخورداره. این فروشگاه شامل دو طبقهه، طبقه ی همکف که به پوشاک مردونه اختصاص پیدا کرده. پوشاک زنونه رو باید تو یه طبقه پایین تر جستجو کنین. هم اینکه در این اوت لت می تونید کالاهایی مثل عینک، زیورآلات و ظروف سفالی رو پیدا کنین. در حالی که بعضی از اجناس قیمت هایی به طور کامل ارزون دارن، اما در بین اون ها کالاهایی بعضی وقتا گران تر هم هست که کمی غیر عادی هستن. انتخاب پوشاک اینجا بسیار آسونه. کسی با شما کاری نداره، وارد این مرکز می شید، لباسی رو که دوست دارین بر تن می کنین و اگه خوشتون اومد اون رو خریداری می کنین. اگه به کمک نیاز داشتین کافیه از کارمندانی که در نزدیک ترین فاصله تون قرار دارن بخواین. در کل قیمت ها منطقی هستن البته نه اون طور که انتظارش رو دارین.

اوت لتای آنکارا

نشانی: Tandoğan MUDO Outlet Mebusevleri Mah. Degol Cad. 1/B, 06900 Ankara, Turkey

اوت لت Erzincanlılar Giyim

دسترسی به این فروشگاه بسیار آسونه. مینی بوس ها و اتوبوس های زیادی در جلوی اون توقف می کنن، پس می تونید در نقاط خیلی از شهر خیلی راحت مسیرتون رو به این طرف باز کنین. اگه هم تصمیم گرفتید با اتومبیل شخصی سفر کنین، پارکینک مرکز خرید Erzincanlılar خیالتون رو از واسه پارک ماشینتون راحت می کنه. برندهای متنوعی در اوت لت Erzincanlılar به فروش می رسد که تقریبا هر سلیقه ای رو پوشش می بدن. شکل های جور واجور پوشاک، کفش، کیف، جواهرات و وسایل تزئینی مثل جنسای موجود اینجا هستن. در گذشته جنسای وارداتی کیفیت خوبی داشتن، اما این روزا بدیش اینه با وجود تنوع بالاتر مقداری از کیفیت بعضی اجناس نسبت به مبلغی که پرداخت می کنین کم کرده شده، پس در خرید جنس از این فروشگاه دقت کنین. کارمندان این مرکز برخورد خوبی با مشتریان دارن. این مرکز واسه کسائی که عاشق بازارهای روز مثل یکشنبه بازار هستن بسیار مناسبه.

نشانی: Hoşdere Cad., 06830 Ankara, Turkey

اوت لت Kotçu

فروشگاه Kotçu شاید نسبت به دیگر اوت لت های این لیست کوچیک تر باشه، اما اجناس خوبی رو ارایه می دهد که شاید بد نباشه واسه یه بار هم که شده از اون ها دیدن کنین. اینجا می تونید لباس های خوبی رو با قیمت مقرون به صرفه، با هم – به اصطلاح – ست کنین و به ترکیب مورد نظرتون دست پیدا کنین. شاید عاشق ی مدل های شلوار جین این فروشگاه میشین.

اوت لتای آنکارا

نشانی: Kıbrıs Cad. No:16/B, 06900 Ankara, Turkey

اوپتیموم اوت لت (Optimum Outlet)

شاید اوت لت اوپتیموم رو بشه مشهورترین و بهترین اوت لت تموم آنکارا دونست. اگه به دنبال مکانی گسترده با تنوعی مثال زدنی از برندهای مطرح جهانی هستین، مطمئنا بهترین انتخابتون همین مرکز خریده. اینجا می تونید بهترین اجناس دنیا رو با قیمت های مقرون به صرفه بخرین.

اوت لتای آنکارا

بازدید ۹ میلیون نفر در سال گذشته خود گواهی بر کیفیت بالای این مجموعه س. شکل های جور واجور پوشاک بچه گانه، زنونه، مردونه، زیورآلات، کیف و کفش شما رو از خرید در جای های دیگه بی نیاز می کنه.

اوت لتای آنکارا

نشانی: منطقه کادیکوی