در این روز ها که بازار گردشگری ترکیه بسیار داغه، یکی از مهم ترین دلایل گردشگران خصوصا گردشگران ایرونی به این کشور، خریده. پس داشتن اطلاعات کافی از مراکز خرید این کشور یکی از ملزومات سفر به این کشور حساب می شه. اوت لت آپتیموم یکی از مراکز خرید پرطرفداره که در شهر های استانبول، آنکارا و ازمیر شعبه داره. امروز در سایت ما با شعبه ی استانبول این مرکز خرید آشنا میشین.

هر چیزی که باید درباره استانبول بدونین

اوت لت آپتیموم استانبول در کنار شکل های جور واجور کالا های جور واجور، امکانات تفریحی مختلفی هم داره و رستوران های اون هم فوق العاده هستن. در این اوت لت شکل های جور واجور برند های معروف و جهانی مثل آدیداس، نایک و دیگه برند های بین المللی هست. 

مقاله های در رابطه:

  • اوت لتای معروف استانبول، خریدهای ارزون
  • بازار بشیکتاش استانبول، تجربه خریدی باکیفیت اما ارزون
  • چهارشنبه بازار استانبول، بازاری به قدمت بیزانس

این اوت لت در ساختمانی پنج طبقه قرار داره و در این ساختمون علاوه بر اوت لت، فروشگاه های با قیمت های عادی، برند ها، فودکورت هم هست. هم اینکه از امکانات تفریحی این مجتمع هم می توان از زمین پاتیناژ به مساحت ۵۴۱ متر مربع و سینمایی بسیار بزرگ اشاره کرد. 

آپتیموم اوت لت

معماری این مجتمع هم بسیار باحال و زیباه. پنجره های اون از پنل های آهنی تشکیل شده و این امکان رو جفت و جور می کنه که هر فصل عوض شه و نمای جدیدی به مجتمع دهد. کلا در ساخت این مجتمع خرید واسه لذت هرچه بیشتر مشتریان موقع خرید، از معماری مدرن به کار گیری شده و بسیار زیباه. 

آپتیموم اوت لت

همون طور که در بالا گفته شد، از زمین پاتیناژ و سینمایی بسیار بزرگ می توان به عنوان مراکز تفریحی مجتمع نام برد. هم اینکه تعداد زیادی کافه و رستوران هم در فودکورت این مجتمع هست که با در نظر گرفتن سلیقه ی خود می تونید یکی از اون ها رو واسه غذا خوردن یا کمی استراحت انتخاب کنین.

لیست مغازه ها

آپتیموم اوت لت

در این مجتمع خرید شکل های جور واجور مغازه ها مثل لباس و کفش زنونه، مردونه و بچگانه، جواهرات، عطر و لوازم آرایشی، شکل های جور واجور برند ها، لوازم الکترونیکی و کامپیوتری، زیبایی و بهداشتی هست. 

نشانی

ترکیه، استانبول، بخش آسیایی استانبول، محله ی اتاسیر

راه دسترسی

از اونجایی که این مجتمع خرید در نزدیکی بزرگراه تی ای ام (TEM) قرار داره، خیلی راحت و از هر گوشه ی شهر قابل دسترسیه. علاوه بر این از خط متروی کادیکوی کارتال (Kadikoy- Kartal) رو هم می تونید خیلی راحت خود رو به این مجتمع برسونین. 

آپتیموم اوت لت