کوالالامپور پایتخت کشور محبوب مالزیه. بدون بازدید از کوالالامپور، سفر شما به مالزی کامل نمی شه. امکانات رفاهی خوب و قیمت تقریبا مناسب خدمات، از دیگر ویژگی هاییه که سفر به این شهر رو جذاب تر می کنه. اگه قصد سفر به این شهر و خرید سوغات رو دارین بهتره حراجی های اون رو بشناسین. واسه معرفی اوت لت این شهر با سایت ما همراه باشین.

مقاله های در رابطه:

  • اوت لت های آنکارا، مکانی بی مثل واسه خریدی ارزون
  • اوت لت های بانکوک، بهترین جای واسه خرید ارزون
  • اوت لت دیپو، محلی واسه خرید ارزون در آنتالیا

مطمئنا خرید برند های گران قیمت واسه همه ی مسافرایی که با بودجه ای مشخص مکانی رو انتخاب می کنن، مقرون به صرفه نیس. اوت لت استورها گزینه های زیادی هستن که می تونید در اون ها خریدهای خوب و مقرون به صرفه ای انجام بدین.

پیش تر شما رو در مطلبی جداگونه با معنی اوت لت آشنا کردیم. مزیت اوت لت استورها در اینه که می توان بیشتر مجموعه هایی از برندهای جور واجور رو که الان کمی قدیمی شده ان و به اصطلاح مد روز حساب نمی شن، با قیمت هایی وسوسه انگیز و استثنایی خرید.

این روزا اوت لت استورها به بخش جدایی ناپذیر از فرهنگ خرید مردم تبدیل شده ان. بعضی از افراد فقط واسه سرگرمی از این مراکز دیدن و خرید می کنن، کما این که خیلی از آدما به دلیل نداشتن توان مالی زیاد، واسه خرید ، فقط این مراکز رو انتخاب می کنن. در هر صورت نمی توان از رشد روز افزون و اثر زیاد اوت لت استورها بر اقتصاد جهانی چشم پوشی کرد.

کوالالامپور یا به طور رسمی قلمرو فدرال کوالالامپور، پایتخت مالزی و پر جمعیت ترین شهر این کشوره. این کشور خوشگل، به دلایل متفاوتی مثل گردشگری مذهبی، خوراکی، خرید و سوغات، ماه عسل، استراحت با خونواده، طبیعت گردی و هزاران دلیل دیگه، از سراسر دنیا میزبان گردشگرانیه که عاشق ی فرهنگ غنی و تاریخ پرفراز و نشیب این کشور هستن.

خانواده

کوالالامپور با اینکه گران تر از دیگر شهرهای مالزیه، اما از اونجایی که مخلوطی از فرهنگ های جور واجور هندی، چینی، مالایی و غربیه ایجاد ترکیبی منحصربه فرد از غذا، خرید و زندگی شبونه کرده. این شهر مقصدی عالی واسه سفر به حساب می رود که جاذبه های زیادی رو ارائه می دهد.

اوت لت مالزی

مرکز خرید میتسویی اوت لت (Mitsui Outlet Park KLIA)

بزرگترین مرکز خرید جنوب شرق آسیا در شهر کوالالامپور هستش. این مرکز که با همکاری فرودگاه بین المللی کوالالامپور و شرکت پیشرفت و سرمایه گذاری ژاپن ساخته شده، ۴۴ هزار متر هکتار وسعت داره. این مجموعه دارای سه فازه که فاز اول اون در می ۲۰۱۵ به بهره ورداری رسید. دو فاز دیگه در سال های ۲۰۱۸ و ۲۰۲۱ به اتمام می رسد.

طرح ساختمانی این مجموعه برگرفته از طرح و ایده ی دهکده بهشتی (Paradise Village) و با الهام گرفتن از اصول معماری ژاپنی (نون اسکیل) پایه ریزی شده. این طرح چها بخش اصلی میدون آفتاب، راه Pier، راه ساحلی و پلازای گرمسیری رو شامل می شه که هرکدوم حیرت زدگی های خاص معماری خود رو دارن، میدون آفتاب فضایی سرپوشیده و لوکسه که روشنایی اون از راه نور خورشید، به وسیله سقف شیشه ای بزرگ و بی نطیری تامین می شه. علاوه بر این پلازای گرمسیری فضایی مثل سازی شده مثل سواحل استواییه. این محوطه با درختان سرسبز گرمسیری منظم شده که محیطی آروم رو واسه بازدیدکنندگان جفت و جور می بیاره.

اوت لت مالزی

از دیگر بخش های جذاب این مجموعه «ژاپن اونیو» است که فرهنگ اصیل ژاپنی رو به شکل غذاهای سنتی، صنایع دستی و اجناس جور واجور به نمایش می گذارد.

اوت لت مالزی

هم اینکه اوت لت میتسویی دارای فودکورت های (میدون بعضی وقتا سرپوشیده در مراکز خرید، فرودگاه ها و بیشتر ساختمون ها که در اون شکل های جور واجور رستوران ها و غذاخوری ها به طور پیوسته در دور و بر صحن این میدون بعضی وقتا قرار گرفته ان) بزرگ و رستوران های زیادیه که شکل های جور واجور غذاهای آلمانی، ایتالیایی، مکزیکی، تایلندی، ژاپنی و چینی رو به مشتریان ارائه می بدن. علاوه بر این می تونید در کافی شاپ «Wa Cafe» با مراسم صرف چای به شیو ی سنتی ژاپنی آشنا شید.

اوت لت مالزی

به گفته ی مدیر این مجموعه اولین شعبه رستوران معروف «سوشی مارو» در مالزی اینجا گشایش می شه.

این اوت لت دارای امکانات دیگری مثل خدمات بانکی، محل نگهداری از کودکان، مرکز درمانی و خدمات ویلچر و پارکینگ مخصوص معلولینه.

اوت لت مالزی

مرکز خرید میتسویی واسه رفاه حال مسافران، امکاناتی مثل بردهای اعلام اطلاعات پرواز، باجه های «چک این» و محل امانات واسه نگهداری رایگان چمدون ها رو در نظر گرفته که به اون ها کمک می کنه در فرصت کم خود، خریدی آسون و دلپذیر رو تجربه کنه.

اوت لت مالزی

بیش ار ۲۳۰ برند معروف بین الملی در ۲۵۰ فروشگاه و مغاره های این مجموعه دارای نمایندگی های فعال هستن. بازدیدکنندگان و توریست ها می تونن شکل های جور واجور پوشاک کودکان، پوشاک ورزشی، کیف، کفش و لباس های زنونه و مردونه که همه برند هستن رو با تخفیف های ۳۰ تا ۷۰ درصدی از این اوت لت بخرند.

نشانی

Persiaran Komersial,64000 KLIA,Selangor Darul Ehsan

واسه سهولت دسترسی به این مرکز خرید، اتوبوس های خاص ای تدارک دیده شده که شما رو از فرودگاه KLIA1 و ۲ و هم اینکه از مناطق ایپوه و گنتینگ به اوت لت میتسویی می برند.

اوت لت مالزی