شهرهای بزرگ اروپایی همیشه بهترین مراکز خرید رو در اختیار علاقه مندان گذاشته ان. لندن هم با وجود برندهای لوکس و جور واجور از این قانون مستثنی نیس. به گونه ای که این شهر رو می توان یکی از اصلی ترین مراکز مد و فشن جهان بر شمرد. در ادامه با سایت ما همراه باشین تا با بعضی از بهترین مراکز خرید اوت لت در این شهر بزرگ آشنا شیم.

مطمئنا خرید برند های گران قیمت واسه همه ی مسافرایی که با بودجه ای مشخص مکانی رو انتخاب می کنن، مقرون به صرفه نیس. اوت لت استورها گزینه های زیادی هستن که می تونید در اون ها خریدهای خوب و مقرون به صرفه ای انجام بدین.

پیش تر شما رو در مطلبی جداگونه با معنی اوت لت آشنا کردیم. مزیت اوت لت استورها در اینه که می توان بیشتر مجموعه هایی از برندهای جور واجور رو که الان کمی قدیمی شده ان و به اصطلاح مد روز حساب نمی شن، با قیمت هایی وسوسه انگیز و استثنایی خرید.

مقاله های در رابطه:

  • راهنمای سفر به لندن؛ انگلستان
  • حقایق باحال در مورد لندن، انگلیس

این روزا اوت لت استورها به بخشی جدایی ناپذیر از فرهنگ خرید مردم تبدیل شده ان. بعضی از افراد فقط واسه سرگرمی از این مراکز دیدن و خرید می کنن، کما اینکه خیلی از آدما به دلیل نداشتن توان مالی زیاد، واسه خرید فقط این مراکز رو انتخاب می کنن. در هر صورت نمی توان از رشد روز افزون و اثر زیاد اوت لت استورها بر اقتصاد جهانی صرف نظر کرد.

پایتخت انگلستان، یعنی لندن مثل شهرهای بسیار مهم اروپا به حساب می رود. لندن یکی از مراکز اقتصادی مهم دنیاس که بیشتر از هر شهر دیگری بازدیدکننده و گردشگر بین المللی داره.

این شهر هم اینکه مرکز مالی، هنری، آموزشی، سرگرمی و مد هم حساب می شه. لذت خرید در تخفیف ها در لندن بسیار متفاوت از خریدهای معموله. در این شهر بیشتر تخفیف ها از ۶۰٪ شروع می شن.

اوت لت لندن

بزرگترین و گران ترین فروشگاه دنیا یعنی Harrods در خیابون برومپتون در لندنه. چندین ساله که این فروشگاه تامین کننده ی لباس خونواده ی سلطنتیه. سه روز قبل از شروع تخفیف این فروشگاه مردم در چادرهایی در مقابل این فروشگاه ساکن می شن. در روز اول شروع تخفیف حدود ۲۵۰ هزار نفر از این مغازه بازدید می کنن. 

خونواده

اوت لت لندن

این شهر هم اینکه دارای اوت لت های بسیاریه. در این سری از مطالب اوت لت به معرفی بهترین اوت لت استور های لندن می پردازیم.

فروشگاه اوت لت تا پ شاپ (Topshop Outlet Store)

اوت لت تاپ شاپ یکی از شعبه های این فروشگاه زنجیره ایه که در محله ی ادجور لندن قرار داره. انبار این فروشگاه به طور منظم تجدید می شه و شما می تونید اجناس رو بیشتر با قیمتی رقابتی و پایین تر از فروشگاه های معمولی بخرین. اما نکته ای که ارزش خرید در این مرکز رو بسیار بالا می برد اینه که با خرید هر جنس می تونید یه عدد از همون جنس رو رایگان هدیه بگیرین.

اوت لت لندن

نشانی: بلوک دهم مرکز براودواک، ایستگاه راود، محله ی ادجور، میدلسکس

اوت لت استور بودن وب (Boden Web Outlet Store)

بودِن وِب بیشتر واسه فروش لباس های رنگارنگ کودک می شناسنش، با اینحال می توان اجناس بسیار جور واجور مردونه و زنونه هم در اون پیدا کرد. فروشگاه اصلی بودن وب در لندن قرار داره، اما اگه تمایل به خرید از این مرکز رو دارین، حتی نیاز به بیرون شدن از خونه هم نیس، چون که خیلی راحت می توان از سایت eBay جنسای جور واجور این برند رو سفارش داد.

اوت لت لندن

قیمت این اجناس از ۹۹ پوند شروع می شن. قیمت های خرده فروشی eBay با این مرکز هیچ فرقی نداره.

فروشگاه اوت لت باربِری (Burberry Outlet Store)

برند سنتی باربری پوشاک و لوازم لازم رو با تخفیفاتی قابل توجه که بعضی وقتا به ۷۰ درصد هم می رسد به فروش می رساند. این مرکز در شرق لندن قرار داره. شاید کمی دور باشه اما مطمئنا واسه طرفداران این برند ارزش پیمودن راه رو داره. البته یکی از ایراداتی که به این مرکز وارد می شه، نبودن اتاق پروه که کمی توی ذوق می زند. با اینحال تخفیف های وسوسه کننده این مشکل رو از یاد شما می برد.

اوت لت لندن

اوت لت لندن

نشانی: ۲۹-۳۱ گاتهام پلیس (29 – 31 Chatham Place)، هاکنی (Hackney)، لندن، E9 6LP

مرکز خرید اوت لت بیسستر ویلج (Bicester Village Outlet Shopping Centre)

اگه می خواهید مکانی متفاوت رو واسه خرید کردن جستجو کنین، یکی از بهترین انتخاب های شما همین مرکز هستش. در مرکز خرید بیسستر ویلج بیشتر از ۱۳۰ بوتیک هست که اجناسشان رو با قیمت هایی تا ۶۰ درصد تخفیف هم به فروش می رسونن. مثل برندهای مشهور این مرکز می توان به الکساندر مک کویین، کوخ، مالبری، پرادا و ویوین وست وود اشاره کرد. بیسستر ویلج در آکسفوردشایر قرار داره و می تونید راه منتهی به اون رو با ماشین، قطار و اتوبوس از مرکز شهر طی کنین.

اوت لت لندن

نشانی: روستای بیسستر (Bicester Village)، 50 Pingle Drive، بیسستر، آکسفوردشایر، OX26 6WD

فروشگاه اوت لت پائول اسمیت (Paul Smith Outlet Store)

طراح مد انگلیسی پائول اسمیت بیشتر به خاطر لباس های مردونه اش با رنگ های روشن و خط خطی شناخته می شه. در این مرکز می تونید بهترین لباس های مردونه رو در کنار لباس زنونه و بچه گانه و هم اینکه متعلقات اون ها با حدود دست کم ۵۰ درصد تخفیف بخرین. از اونجایی که این مرکز در منطقه ی پولدار نشین می فر قرار داره، می تونید روی کیفیت بالای اجناس اون حساب باز کنین.

پول-نام-تصویر

اوت لت لندن

اوت لت لندن

نشانی: 23 Avery Row، منطقه ی می فر، لندن، W1 9HX

فروشگاه جوزف کلارنس (Joseph Clearance Shop)

در فروشگاه جوزف کلارنس می تونید اجناس از فصل گذشته رو با تخفیفات باورنکردنی و تا حدود ۷۰ درصد ارزون تر از جاهای دیگه جفت و جور کنین. این اجناس شامل شکل های جور واجور پوشاک زنونه می شه. مشهورترین برندهای موجود در این فروشگاه فندی، هلموت لانگ و استلا مک کارتنی هستن.

اوت لت لندن

نشانی: جاده ۵۳ کینگ راود (53 King’s Road)، محله چلسی، لندن، SW3 4ND